Litt info om denne fra et svenskt forum.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grisebillig 2,4 ghz
Collapse
X
-
har fått min eurgle idag,men har problem med å få den til å binde...setter bind kabelen i kanal 3(kanal 1 står det på receiver)kobla til batteri,då blinka den..holde bindknappen på radio og slår på,då lyser den...når eg då koblar til servo og skal teste går både styring og gass i hytt å pine...hjelp!!Cato Risholm, fullt hobbyrom...
Comment
-
Måtte bare prøve en sånn radio jeg å,men jeg betalte NOK 370.- shippaOriginally posted by style89 View Post"Pris?
Jag betalade 480 SEK inkl frakt (fick ingen tull) för hela paketet! Slå det ni!
"
ser ut til at det ikke er noe tull med denne radioen
hehe
Comment
-
bind plugg skal vel inn der batteri pluggen vanligvis står, så kobler du batteri til en av dem andre...Originally posted by carish View Posthar fått min eurgle idag,men har problem med å få den til å binde...setter bind kabelen i kanal 3(kanal 1 står det på receiver)kobla til batteri,då blinka den..holde bindknappen på radio og slår på,då lyser den...når eg då koblar til servo og skal teste går både styring og gass i hytt å pine...hjelp!!
er ihvertfall sånn på spektrumJeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
hm...no prøvde eg i slashen..programerte escen,d gjekk fint,men når eg testa so svinga den av seg sjøl og når eg svinga f.eks til høgre,so går hjula til høgre og so til venstre..mens eg fortsatt svinger til høgre...begynnde å lure på om d e berre sorgen denne radioen eller om d e nåke eg jere feil..gassen lever og litt sitt eige liv..
Cato Risholm, fullt hobbyrom...
Comment
-
hm..trur ikkje eg har digital i axialen..har sendt en mail til r2hobbies no,får sjå ka dei svara..må eg ha digital servo for at d ska funke då?traxxasen og micro rs4 er stock..e vel analoge servoa d...men d funka no med spektrum..Cato Risholm, fullt hobbyrom...
Comment
-
Problemer med Eurgle
Hei. Godt å se at ndre også plages litt. Jeg fikk ikke min til å binde. Det ordnet seg da jeg anvendte et 7,2 volts batteri, mens jeg i går ikke klarte det fordi jeg benyttet 3c lipo
Jeg får også rare utslag på styreservoen som "bråker" og slår seg helt over til ene siden. Setter stor pris på tilbakemelding.Paul Arne Vågan, 1970, Bergen
HPI: Hellfire, Savage 25 Kyosho Mini-Z MR01 Mini-Z Monster. Medlem THB bergen. www.thgbergen.no :smile:
Comment
-
Fikk det jammen til. hehe... godt å prøve og feile litt. for min del syntes jeg pluggen til styreservoen ikke satt helt godt på channel1, Flyttet derfor kabelen til styreservoen til channel3 og forandret throttel til channel3. Da funket det som en drøm.Originally posted by GoJul View PostHei. Godt å se at ndre også plages litt. Jeg fikk ikke min til å binde. Det ordnet seg da jeg anvendte et 7,2 volts batteri, mens jeg i går ikke klarte det fordi jeg benyttet 3c lipo
Jeg får også rare utslag på styreservoen som "bråker" og slår seg helt over til ene siden. Setter stor pris på tilbakemelding.Paul Arne Vågan, 1970, Bergen
HPI: Hellfire, Savage 25 Kyosho Mini-Z MR01 Mini-Z Monster. Medlem THB bergen. www.thgbergen.no :smile:
Comment
-
For de som sliter med servoutslag i hytt og pine, så skyldes dette standardinstillingene i "ASC" menyen. Her står utslagene på både throttle og steering helt feil. det er fem valg i denne menyen. Tror de står noe sånt standard:
15
35
75
100
0
Og de skal stå sånn:
0
25
50
75
100
Bytte om på dette løste ihvertfal alle mine problemer
Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment