Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grisebillig 2,4 ghz

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Litt info om denne fra et svenskt forum.

Comment

"Pris?
      Jag betalade 480 SEK inkl frakt (fick ingen tull) för hela paketet! Slå det ni! "

ser ut til at det ikke er noe tull med denne radioen hehe
      biler: Alt for mange Heli: T-rex 600N Fly: Ingen for øyebliket

Comment

har fått min eurgle idag,men har problem med å få den til å binde...setter bind kabelen i kanal 3(kanal 1 står det på receiver)kobla til batteri,då blinka den..holde bindknappen på radio og slår på,då lyser den...når eg då koblar til servo og skal teste går både styring og gass i hytt å pine...hjelp!!
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

Comment

Originally posted by style89 View Post
          "Pris?
          Jag betalade 480 SEK inkl frakt (fick ingen tull) för hela paketet! Slå det ni! "

ser ut til at det ikke er noe tull med denne radioen hehe
          Måtte bare prøve en sånn radio jeg å,men jeg betalte NOK 370.- shippa
          www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
          CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
          +++

Comment

Originally posted by carish View Post
            har fått min eurgle idag,men har problem med å få den til å binde...setter bind kabelen i kanal 3(kanal 1 står det på receiver)kobla til batteri,då blinka den..holde bindknappen på radio og slår på,då lyser den...når eg då koblar til servo og skal teste går både styring og gass i hytt å pine...hjelp!!
            bind plugg skal vel inn der batteri pluggen vanligvis står, så kobler du batteri til en av dem andre...

er ihvertfall sånn på spektrum
            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

hm..prøvde på en annen bil no(axial) då funka d fint...kan hende det er den originale esc på micro rs4 som ikkje går overens...e jo ikkje nåke programeringsfunksjon på den..

Comment

hm...no prøvde eg i slashen..programerte escen,d gjekk fint,men når eg testa so svinga den av seg sjøl og når eg svinga f.eks til høgre,so går hjula til høgre og so til venstre..mens eg fortsatt svinger til høgre...begynnde å lure på om d e berre sorgen denne radioen eller om d e nåke eg jere feil..gassen lever og litt sitt eige liv..

Comment

kan det ha noe med digital servo i axial men ikke i de andre og gjøre? (om du har digital servo i den da)
                  Sverre Finnerud '83 modell
                  FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                  frekvens 2.4ghz

Comment

hm..trur ikkje eg har digital i axialen..har sendt en mail til r2hobbies no,får sjå ka dei svara..må eg ha digital servo for at d ska funke då?traxxasen og micro rs4 er stock..e vel analoge servoa d...men d funka no med spektrum..

Comment

Problemer med Eurgle

Hei. Godt å se at ndre også plages litt. Jeg fikk ikke min til å binde. Det ordnet seg da jeg anvendte et 7,2 volts batteri, mens jeg i går ikke klarte det fordi jeg benyttet 3c lipo

Jeg får også rare utslag på styreservoen som "bråker" og slår seg helt over til ene siden. Setter stor pris på tilbakemelding.
                      Paul Arne Vågan, 1970, Bergen
                      HPI: Hellfire, Savage 25 Kyosho Mini-Z MR01 Mini-Z Monster. Medlem THB bergen. www.thgbergen.no :smile:

Comment

Originally posted by GoJul View Post
                        Hei. Godt å se at ndre også plages litt. Jeg fikk ikke min til å binde. Det ordnet seg da jeg anvendte et 7,2 volts batteri, mens jeg i går ikke klarte det fordi jeg benyttet 3c lipo

Jeg får også rare utslag på styreservoen som "bråker" og slår seg helt over til ene siden. Setter stor pris på tilbakemelding.
                        Fikk det jammen til. hehe... godt å prøve og feile litt. for min del syntes jeg pluggen til styreservoen ikke satt helt godt på channel1, Flyttet derfor kabelen til styreservoen til channel3 og forandret throttel til channel3. Da funket det som en drøm.
                        Paul Arne Vågan, 1970, Bergen
                        HPI: Hellfire, Savage 25 Kyosho Mini-Z MR01 Mini-Z Monster. Medlem THB bergen. www.thgbergen.no :smile:

Comment

hm...kan du forklare litt nærmare korleis du gjorde detta?

Comment

For de som sliter med servoutslag i hytt og pine, så skyldes dette standardinstillingene i "ASC" menyen. Her står utslagene på både throttle og steering helt feil. det er fem valg i denne menyen. Tror de står noe sånt standard:
                            15
                            35
                            75
                            100
                            0

Og de skal stå sånn:
                            0
                            25
                            50
                            75
                            100

Bytte om på dette løste ihvertfal alle mine problemer
                            Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

Comment

d funka på micro rs4en jalfall...no må eg berre lade batt i sendaren,va bjønt å pipe på 9,2v..so får eg prøve i slashen..men trur eg behelde spektrumen i bajaen..stola meir på den..

Comment

funka der og..

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X