Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grisebillig 2,4 ghz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    CH1-3 er korrekt i manualen, men ser ut til å være trykket motsatt på mottakeren. Funket for meg også å sette servoen nederst.

    Brukte Eurglen til NM-runden i dag, og den fungerte helt supert. Det var litt problemer med å få mottaker og sender til å oppdage hverandre når antennen var kveilet rundt servoen, men så snart antennen var fri for støy fungerte alt problemfritt. Jeg synes ergonomien er rimelig god, og jeg har alle innstilligene jeg trenger.

    Om du har begrenset budsjett er dette et opplagt valg.

    Comment


    • #47
      Putta'n på E-Revo'en idag. Eneste jeg trang å gjøre var å reversere begge kanalene...

      Detta var no annet å kjøre med enn AM27 med "børsteløs-forstyrrelser"...



      JHH
      ...signaturer er oppskrytt...

      Comment


      • #48
        Det er forresten ikke slik at man aldri har problemer eller irritasjon med mer velrennomerte merker.

        Comment


        • #49
          Syns absolutt denne radioen er verdt hver eneste krone.

          Jeg hadde spektrum DX2.0 som jeg fikk solgt for rundt 800-900,- Og kun en mottaker til denne. Så kjøpte jeg Eurgle med 5 ekstra mottakere, og totalt kom dette på rundt 700,- Eurgle radioen har faktisk også flere funksjoner og flere modellminner.

          Latterlig billig. Men det funker!
          Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

          Comment


          • #50
            funka heldigvis knall no...so har et par spektrum mottakere til overs(har 6 stk,kun minne for 4 med dx 3.0)...dei funka vel ikkje ilag med eurgle radioen..
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #51
              Fikk min idag først etter at pakken hadde lagt en stund hos tollerne, den var tatt ut til kontroll. Men kom i posten idag uten noe regning eller noe.

              Ble positivt overrasket, hadde forestilt meg at den sku være mer "pinglete" og se billigere ut og være mer "skranglete" enn den var. Denne er absolutt vært de 375kr.

              Har du ikke 2.4GHz er det ikke noe å vente på!

              Comment


              • #52
                Blei bestilt får 1 time siden

                Lang levering var det??
                TT-01D - Hobbywing 4,5T - Frekvens 2.4Ghz

                Comment


                • #53
                  Det tok ca 2uker med min, bestilte fra www.r2hobbies.com.
                  Men min ble tatt ut til kontroll hos tolla, så det gikk noen ekstra dager enn normalt.

                  Bruker normalt å ta ca 10 dager fra Hongkong til Kirkenes.

                  Comment


                  • #54
                    hvor mye kommer denne radion på inkl toll og frakt osv?

                    Comment


                    • #55
                      Om du leser noen postinger opp står det 375 kr.

                      Comment


                      • #56
                        Slik som dollaren er nå, så kommer den på ca 360.- med frakt.
                        Prisen for denne fjernkontrollen er billigere hos r2hobbies en den er på e-bay til info
                        Last edited by flodulv; 2 October 2009, 13:10.
                        Hjemmelaget bensinbåt, elektrobåt. Smit nederland, PT-10, Robbe Nordnery og MS Lyngen.
                        RC Video Vesterålen modellbåtklubb.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by flodulv View Post
                          Slik som dollaren er nå, så kommer den på ca 360.- med frakt.
                          Prisen for denne fjernkontrollen er billigere hos r2hobbies en den er på e-bay til info
                          Snedig, du er moderator og har affiliate-konto hos R2Hobbies som du bruker når du linker fra forumet…

                          Edit: flodulv har fikset lenkene.
                          Last edited by tesdal; 2 October 2009, 13:17. Reason: Feilen oppklart.

                          Comment


                          • #58
                            wops.... de linkene skulle ikke inn med affilate.
                            redigerer dem bort...
                            hadde bare en link til den kontrollen, som jeg limte inn uten å sjekke dette.
                            Hjemmelaget bensinbåt, elektrobåt. Smit nederland, PT-10, Robbe Nordnery og MS Lyngen.
                            RC Video Vesterålen modellbåtklubb.

                            Comment


                            • #59
                              Ja ja, det måtte bli noe rot med betalingen av senderen min da

                              Betalte dem US$61,53, men da blei det over $25 i vekslings gebyr får dem, hmm.

                              Så nå har jeg lagt inn PayPal betaling på us$61,53, så da skulle det vell gå i orden. Kansje jeg får noe penger tilbake å tro
                              TT-01D - Hobbywing 4,5T - Frekvens 2.4Ghz

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by J-A-E View Post
                                Ja ja, det måtte bli noe rot med betalingen av senderen min da

                                Betalte dem US$61,53, men da blei det over $25 i vekslings gebyr får dem, hmm.

                                Så nå har jeg lagt inn PayPal betaling på us$61,53, så da skulle det vell gå i orden. Kansje jeg får noe penger tilbake å tro
                                Vekslingsgebyr? Betalte du dem i norske kroner?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X