Announcement

Collapse
No announcement yet.

Total noobie søker svar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Hei..
    Du kan koble ut hovedakslingen fra midtdiffen og frem,da får du bakhjulstrekk..
    Du kan sikkert dreve om både motoren og midtdiffen med andre drev.
    Det kan være nok å skifte til stivere fjærer på demperene,kanskje tykkere olje også..
    Du som har rc klubb rett utenfor døra nesten,ta kontakt med de også,det kommer du ikke til å angre på,mye mer moro å kjøre sammen med flere.Det er også mye lettere å lære når du får ting i praksis.
    Sjekk www.rcklubben.no
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #77
      Lover deg. Det er mye morsomere å kjøre flere vi har jo offroad bane som kunne vært et tips og prøve seg på. Er snø der nå men regner med at vi åpner i midten av april. Ellers kjører vi inne med el drifting, touring, m-chassi, crawlingog mini-z. Så er bare å møte opp
      1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

      Comment


      • #78
        Hei igjen.

        Nå håper jeg det er noen fra GTL rc klubb innom her!

        Lest på forumet deres igår at det skal være kjøring på Bondelia, mener å huske fra andre tråder at dette var en skole, imorgen fra 12-16. Prøvde å legge inn ett spørsmål om dette er ett arrangement jeg kunne dukke opp på og hvor denne skolen egentlig er men har ikke fått noe respons.

        Er denne skolen i nærheten av Vardal ungdomsskole? Det ligger i Hunndalen regner jeg med?

        Mulig det kun er for medlemer?

        Beklager å putte inn denne meldingen her, men her får jeg stort sett kjappe svar! Og det er tydeligvis folk fra miljøet i Hunndalen her.

        Comment


        • #79
          Hehe jeg som er even på det forumet. Hvis du går inn på www.rcklubben.no -->baner-->innendørs så er det kart der. er gamle Bondelia vgs skole vi kjører el inne. kan sikkert kjøre litt nitro på parkeringsplassen men hovedsaklig kjører vi nitro på banen våres som ligger i hunndalen. Den er ikke helt tørr enda så vi venter litt med åpningen. Fult murlig og komme. Men vi fleste kjører inne og ser du har nitro det kan ikke kjøres inne. Men sikkert noen som låner deg bilen sin hvis du vil prøve noe nytt
          Det er ikke ved Vardal ungsomskole. Der vi skal kjøre i morgen(inne) er der det er på det kartet. Sånn ca ved oppland arbeiderblad.
          1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

          Comment


          • #80
            Hvis du vil kan sikkert noen av de i klubben ha murlighet til og møte et sted å kjøre off-road. Jeg kan iallefall komme og kjøre litt men si ifra i løpet av kvelden da.
            1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

            Comment


            • #81
              Hei igjen

              Ok, så det er der borte det ligger!!! På oversiden forbi Naf eller mot Gjøvik?

              Grunnen til at jeg lurte litt på morgendagen Even, det var pga av det sto at det skulle kjøres nitro bl.a.?? Misforsto jeg? Skjønner jo at det ikke er noe særlig å kjøre nitro inne, men tenkte at det kanskje var en aldri så liten bane på en parkeringplass elller lignende.

              Hadde du kunne tenkt deg å være med en gammel kall som ikke har greie på noe når det gjelder Nitro, så takker jeg for tilbudet Even!! Hvor hadde du tenkt deg å kjøre da? Var å rekognoserte litt og fant ut at utenfor Toyota i Hunndalen så er det jo KJEMPE plass!

              For meg så passer formiddag/tidlig tidlig ettermiddag best, men regner med at du sikkert vil være med å kjøre på bondelia imorgen?

              Comment


              • #82
                Jeg har vakt på bondelia i morgen. Så kan være med ut et annet sted ca kl 17.00. Tenkte meg liddel eller biltilsynet jeg. Vi har ingen bane men er en parkeringsplass der. Tror jeg skal ta med bajan og prøve den litt der. Du kjører forbi OA og forbi naf så er det en stor bygning på høyresiden av vegen ganske vond og trang sving inn dit så kjør sakte fra naf og videre så ser du en veg som ligner litt på asfalt/traktor vei.(ikke den beste veien) så opp der så er det en stor gammel skole.(bondelia vgs).
                1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

                Comment


                • #83
                  Grunnen til at jeg tenkte Toyota var at det lå litt vekk fra bebyggelse, biltilsynet som jeg også var oppom idag hadde jo ett par hus rett ved som sikkert ikke vil være så glad for bråket!
                  Lidl er nesten nabo, og der er det jo snø enda.

                  Comment


                  • #84
                    Se ikke bort fra at jeg kommer en tur bortom for å sjekke forholdene! Må få litt hjelp med dette makkverket!hehehe

                    Takk skal du ha

                    Comment


                    • #85
                      vi har da kjørt på biltilsynet før. Og Reidar er da naboen til biltilsynet så de må da ha vent seg til bråket?:P
                      Kansje Grisepotta til bajan bråker "litt" mer men.
                      Men tar med bajan på bondelia i morgen jeg så kan jeg nok avsette litt tid til og stå på parkeringsplassen og kjøre også.
                      Er bare vanelig grusparkeringsveg.
                      1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

                      Comment


                      • #86
                        Dette innlegget er kun for å takke folkene i GTL RC!!!

                        Det var en lærerik og givende tur, tusen takk Even og om du er her så kan du kanskje gi meg navnet til den stakkaren som sleit med bilen min?

                        Håper alle RC kjører er som disse kara, da er det ikke noe problem!!

                        Comment


                        • #87
                          Andre røine var det
                          Roadrunner på rcklubben.no
                          1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

                          Comment


                          • #88
                            Jeg glemte en ting:

                            Han nevnte at den servoen jeg hadde til styringa ikke er helt god, har prøvd å kikke litt på nett etter servoer men det er jo ikke bare bare!

                            Har noen noe tips, gjerne en lenke direkte til en servo fra nettbutikk som kan være brukbar?

                            Comment


                            • #89

                              Der
                              1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

                              Comment


                              • #90
                                Tusen takk Even!!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X