Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    aner ikke egentlig.... parkeringsplasser er jo best nå men midt på dagen er jo de fulle av biler :/ en skolegård eller en parkeringsplass utenfor en skole er nok det beste nå
    jaok. tror nok at en skole ville vert bra, siden at det som oftest er bakker, små hopp osv...
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • Tror ikkje eg kan ver med å kjøre i morgen.

      Eg har kanskje mulighet til og disponere en idrettshall på torsdag. Hvis eg får mulighhet til og bruke, e der någen som vil ver me å fly litt heli på dagen?
      Stian Egelandsdal
      1982 modell
      HPI Baja 5B

      Comment


      • Originally posted by Mr_Stian View Post
        Tror ikkje eg kan ver med å kjøre i morgen.

        Eg har kanskje mulighet til og disponere en idrettshall på torsdag. Hvis eg får mulighhet til og bruke, e der någen som vil ver me å fly litt heli på dagen?
        mulighet og kjøre elektro også der inne ?
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • Originally posted by Mr_Stian View Post
          Tror ikkje eg kan ver med å kjøre i morgen.

          Eg har kanskje mulighet til og disponere en idrettshall på torsdag. Hvis eg får mulighhet til og bruke, e der någen som vil ver me å fly litt heli på dagen?
          Hvor da ? MEGET sannsynlig at jeg blir med
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • men ok, ringer du meg i morgen Eivind ? er tom for penger så kan ikkje svare på meldinger...
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • Stavanger turnhall. Rett over siddis hallen. Bil med sorte gummidekk er nok ikke muligbog kjøre. Blir bare heli. Eventuelt små fly hvis noen har.
              Stian Egelandsdal
              1982 modell
              HPI Baja 5B

              Comment


              • Originally posted by Mr_Stian View Post
                Stavanger turnhall. Rett over siddis hallen. Bil med sorte gummidekk er nok ikke muligbog kjøre. Blir bare heli. Eventuelt små fly hvis noen har.
                En type bil er lovlige da... Nikko bilene hehe.. ikke mye blårøyk fra dem nei

                Men ja, Jeg er HELT klart med Bare gi beskjed om en tid, Så tar vi det derfra
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • føkk... jeg bestillte batterier fra maxamps med feil balanseringsplugg!! Kan jeg bare putte på en annen plugg eller må jeg finne en overgang? Fikk Hyperion, men skulle vel hatt Align/JST-XH plugg...
                  |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                  Comment


                  • Du må kanskje skaffe nytt balanserings brett, ikke noe annet. Du kan også sette balanserings kontaktene rett i laderen uten brett


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • da var enda en dag med kjøring overståt. både Rustleren til Eivind og Vorzaen til Robin funka flott, men som alltid på måtte Revoen fucka seg til (hosthost) hehe...
                      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                      Comment


                      • Stian ? hva ble det til ang morgendagen og heli flyging ? Noe spess klokkeslett ?
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Eg vett ikkje mer før i morgen tidlig. Min mor jobber der, men det var vist noen andre som hadde tatt over driften av selve hallen. Men hun skulle ringe når hun kom på jobb i morgen. Men hvis hallen er ledig, og vi får lov og låne så hadde eg sett for meg i elleve tolv tiden kanskje?

                          Bare kjetil som vil være med eventuelt?
                          Stian Egelandsdal
                          1982 modell
                          HPI Baja 5B

                          Comment


                          • Originally posted by Zenox View Post
                            føkk... jeg bestillte batterier fra maxamps med feil balanseringsplugg!! Kan jeg bare putte på en annen plugg eller må jeg finne en overgang? Fikk Hyperion, men skulle vel hatt Align/JST-XH plugg...
                            Les dette: http://sites.google.com/site/tjinguy...ce-connectors/ Jeg flytte bare pluggene et punkt til siden, slik som det står en plass på siten der, funka helt fint.
                            HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

                            Comment


                            • Originally posted by Mr_Stian View Post
                              Eg vett ikkje mer før i morgen tidlig. Min mor jobber der, men det var vist noen andre som hadde tatt over driften av selve hallen. Men hun skulle ringe når hun kom på jobb i morgen. Men hvis hallen er ledig, og vi får lov og låne så hadde eg sett for meg i elleve tolv tiden kanskje?

                              Bare kjetil som vil være med eventuelt?
                              Kanskje Eivind vil være med ? Snakka med han tidligere... får se om han svarer her inne
                              Men hadde sikkert mert morro for Eivind og få noe luft under sitt Blade 120 ms jeg tar med mitt Blade mSR samt lader til batteriene.
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • har veldig lyst til og fly heli jeg også snart! så jeg skall se om jeg kan få sett på det
                                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X