Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    Bronto er jo et MØKKA batteri da slik jeg har forstått det???
    Jeg kjenner kun Bronto fra NIMH-tiden, og da var jeg kjempefornøyd .... Har de enda Har dårligere erfaring med HobbyKing-batteriene Men prisen tilsier nok at de ikke er top-of-the-line-batterier Lurer på om jeg skal prøve et par
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Folkens, Må desverre ta denne løsningen da noe har oppstått.

Muligheten for rimelige biler her

Men blir kjøpt inn nye biler til våren eller når ting har løst seg igjen, Så slapp av folkens Selger meg ikke ut

(Blir kun og beholde en TT01 nå for innekjøring hos martin)
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
        Folkens, Må desverre ta denne løsningen da noe har oppstått.

Muligheten for rimelige biler her

Men blir kjøpt inn nye biler til våren eller når ting har løst seg igjen, Så slapp av folkens Selger meg ikke ut

(Blir kun og beholde en TT01 nå for innekjøring hos martin)
        Auksjon???
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Ikke helt auksjon heller, Men ser hva folk vil gi for det.
          | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
            Jeg kjenner kun Bronto fra NIMH-tiden, og da var jeg kjempefornøyd .... Har de enda Har dårligere erfaring med HobbyKing-batteriene Men prisen tilsier nok at de ikke er top-of-the-line-batterier Lurer på om jeg skal prøve et par
            alle mine 4 mnd gamle nimh batteriene røyk så har ikke HELT den gode erfaringa med de hehe... fikk også inntrykk av at dette var batterier solgte med nesten HUNDRE prosent fortjenest, noe som også var med å senke inntrykket noen hakk :P

hobbyking batteriene er nå så som så ja men DÆVEN Døtte så billig hehehe...
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

Comment

• siden jeg aldri la ut bildene som jeg har tatt på kjøredagene, lagde jeg heller en video av det... desverre så sperra YouTube musiken IGJEN.

Rune sin Vorza er enormt fotogen
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• gå inn på egenskaper på sangen å slett alt av navn/artist osv.. da slipper du det problemet.
                Ut på tur - signatur...

Comment

• Originally posted by l3rr1 View Post
                  gå inn på egenskaper på sangen å slett alt av navn/artist osv.. da slipper du det problemet.
                  Virkelig ? er det navnet som Youtube ( sony ) skjekker ?
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• tror det.. sleit med det problemet selv. så prøvde jeg det. å sangen er der enda=)
                    Ut på tur - signatur...

Comment

• Originally posted by l3rr1 View Post
                      tror det.. sleit med det problemet selv. så prøvde jeg det. å sangen er der enda=)
                      Takk for tipset det skall jeg prøve.

Comment

• Noen interesse for tur til tau på lørdag gutta?

Comment

Noen interesse for tur til tau på lørdag gutta?
                          Ikke bil, og alt for kaldt :P Så det er jo en enkel måte og si nei på :P
                          | Spektrum DX8|

Comment

Noen interesse for tur til tau på lørdag gutta?
                            et ord: JA

Comment

• blir ikke noe Tau på meg heller. Orker rett og slett ikke kulden så lenge, hehe!
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Kan ikke på lørdag, men poden lurte på om vi kunne stikke inn på søndag, så det blir nok til det.
                                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                                Tamiya TT-01 RX-7
                                Traxxas Slash 4x4

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X