Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • blir ingen kjøring på meg............... batteriet tok kvelden.............................
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • ...Og du hadde bare ett batteri?

      Blir ikke kjøring på meg heller, er for dårlig vær.
      Atle Dreier, Sandnes, 1974
      Tamiya TT-01 RX-7
      Traxxas Slash 4x4

      Comment


      • Originally posted by atledreier View Post
        ...Og du hadde bare ett batteri?

        Blir ikke kjøring på meg heller, er for dårlig vær.
        bilen bruker jo 2 3s lipo batterier, og 1 av dem bare slutta og virke....
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • Kjipt, Martin! Batterier er billige! Løp og kjøp!
          Atle Dreier, Sandnes, 1974
          Tamiya TT-01 RX-7
          Traxxas Slash 4x4

          Comment


          • Originally posted by atledreier View Post
            Kjipt, Martin! Batterier er billige! Løp og kjøp!
            Vil jo bare skyte inn her at det er muligens lurt å legge noen flere kroner i batterier??!! Synes det har vært snakk om flere/mange hobbyking-batterier som har tatt kvelden i det siste,,, Oxo for min egen del...... de beste batteriene mine har jeg jo hatt leeeeenge

            Bare en tanke...
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

            Comment


            • Mitt tok kvelden pga fuktighet eller esc som tok kvelden, Ellers har jeg ikke noe problemer med mine.
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Min onkel på 60 kjøpte Traxxas E-Revo i går! Helt på egenhånd, bare som leketøy! Veldig artig! Prøver å rekruttere ham til klubben og kjøring!
                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                Tamiya TT-01 RX-7
                Traxxas Slash 4x4

                Comment


                • Er ingen aldersgrense

                  Er jo artig at flere blir med

                  Håper bare han har kontroll på den Annbefaler 4s i starten iallefall... på 6s er den ett udyr... bare spør Robin og Eivind
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Originally posted by atledreier View Post
                    Min onkel på 60 kjøpte Traxxas E-Revo i går! Helt på egenhånd, bare som leketøy! Veldig artig! Prøver å rekruttere ham til klubben og kjøring!
                    DET er jo bare skamkult!!
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                    Comment


                    • Enkemann som jobber i nordsjøen.. Hva skal en stakkar finne på? Skal fiske litt og finne ut hvilke batterier han kjører.
                      Atle Dreier, Sandnes, 1974
                      Tamiya TT-01 RX-7
                      Traxxas Slash 4x4

                      Comment


                      • Hehe, så kult Håper det blir noe ok vær snart slik at vi kan kjøre!
                        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                        Comment




                        • Opphold stort sett hele dagen i morgen, på Sola. Eventuelt finnes det plasser på Forus?
                          Atle Dreier, Sandnes, 1974
                          Tamiya TT-01 RX-7
                          Traxxas Slash 4x4

                          Comment


                          • Kjøre i morgen da ? 13:00 ? Ser fint ut fra ca 12 og utover...
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • Det er formel 1 finale klokka 14, og jeg måtte hatt med begge guttene. 9-åringen er grei nok, men kjøre bil og passe en gal 3-åring blir for stress. Dessuten mangler jeg ca en gazillion kulelager før bilen er 100%...
                              Atle Dreier, Sandnes, 1974
                              Tamiya TT-01 RX-7
                              Traxxas Slash 4x4

                              Comment


                              • men dere andre som nesten aldrig svarer da ? skall dere vere med eller ? isåfall hvor ?
                                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X