Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ahh! ja nei, og husk det er IKKE lov å fly etter ni
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• Thomas sa at dette var med fuel fly... men vist det er slikt med elektro også, Så er det en helt annen sak og beklager :S

Men får se nå etter 2-3 turer til om jeg ikke melder meg inn Fikk også delene til micro cessnaen idag... blir spennende
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Nei, det gjelder i prinsippet alle fly, men det er delte meninger i styret om hva som skal være lov osv... De skal ta det opp til ny høring har jeg forstått.

Har du en rolig modell, å flyr sørover ( mot trærne ) så er det flere som mener det ikke bør være noe problem, og det er jeg forsåvidt helt enig i

Skal du ut idag? tenkte meg ut en tur i ettermiddag jeg
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

• Er det flere enn meg som kjenner suget etter en tur til tau for noe bilkjøring i helgen??????
          Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
            Fred var der ute i flere timer igår, men han hadde gjerne akkurat gått når dere kom.
            han satt i bilen å jor seg klar t å reisa når eg kom i rondt 8tiå
            Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
            +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
            Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

Nei, det gjelder i prinsippet alle fly, men det er delte meninger i styret om hva som skal være lov osv... De skal ta det opp til ny høring har jeg forstått.

Har du en rolig modell, å flyr sørover ( mot trærne ) så er det flere som mener det ikke bør være noe problem, og det er jeg forsåvidt helt enig i

Skal du ut idag? tenkte meg ut en tur i ettermiddag jeg
              d va ca sånn eg og forsto d når eg spørte en der bårte. kan henna eg tar meg turen bårt litt seinare
              Last edited by Thomas85; 18 August 2011, 15:04.
              Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
              +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
              Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• har veldig lyst til og være med og se når dere flyr! men mitt fly takler ikkje så mye vind som det er her nå desverre...
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                  har veldig lyst til og være med og se når dere flyr! men mitt fly takler ikkje så mye vind som det er her nå desverre...
                  Vist vi skal ut i morgen og fly evnt, Så kan jeg og brodern sikkert ta deg med om du ønsker martin... dette kan vi jo evnt avtale nermere i morgen
                  | Spektrum DX8|

Comment

• Men men, skal inn og montere sakene i micro flyet Fikk det endelig idag... så nå har jeg en god jobb forran meg.

Skal bli morro og prøve... misstenker at den kanskje takler litt mer vind også nå grunnet god del mer krefter.
                    | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                      Vist vi skal ut i morgen og fly evnt, Så kan jeg og brodern sikkert ta deg med om du ønsker martin... dette kan vi jo evnt avtale nermere i morgen
                      høres bra ut det ringer du meg i morgen når du vet noe da ? kan ikkje være med på noe senere en 4 på lørdager, siden jeg jobber da.
                      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• mente og si noe tidligere en 4 på lørdager....

Comment

• Er du på skolen imorgen Martin?

Jeg skal utover i 12 tiden og blir der nok ut dagen om du vil bli med
                          Futaba 4pk

Comment

Er du på skolen imorgen Martin?

Jeg skal utover i 12 tiden og blir der nok ut dagen om du vil bli med
                            hehe, nei. begyner ikkje før på Mandag så, ja, kan nokk bli med når tenkte du på dagen ?

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                              hehe, nei. begyner ikkje før på Mandag så, ja, kan nokk bli med når tenkte du på dagen ?
                              Skal se om jeg også kommer meg ut
                              | Spektrum DX8|

Comment

• 11-12 tiden drar jeg nok ut tenker jeg. kan ringe deg imorgen Martin

Hadde en knall dag der ute i dag!
                                Futaba 4pk

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X