Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by xillianto View Post
    Jeg kan joine ettermiddagen på lørdag, samt hele søndag og mandag
    Da har vi en plan! satser på Martin også blir med så får vi se nærmere hvilke dager vi tar
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
      Da har vi en plan! satser på Martin også blir med så får vi se nærmere hvilke dager vi tar
      Ulempen er jo at jeg har ett problem og komme meg frem og tilbake Mulig jeg kan stjele brodern og være med på kjøring da..
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Det hadde jo vært supert
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
          Da har vi en plan! satser på Martin også blir med så får vi se nærmere hvilke dager vi tar
          vet ikkje helt... sitter med feber, og øreværk. så får se tilstanden de neste dagene.
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

          Comment


          • oi oi!!! helga som tok knekken på deg?
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              oi oi!!! helga som tok knekken på deg?
              Han fikk gjerne i seg for mye mat
              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

              Comment


              • DÆVEN DØTTE FOR EN RÅ RADIO!!!! Alt av menyer er oversiktlige. . . På langt nær like mye blaing som på pm'en, da alle valg pr meny vises i skjerm samtidig. . . . Gled deg til en ny verden Eivind!
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                Comment


                • Originally posted by Golfie View Post
                  DÆVEN DØTTE FOR EN RÅ RADIO!!!! Alt av menyer er oversiktlige. . . På langt nær like mye blaing som på pm'en, da alle valg pr meny vises i skjerm samtidig. . . . Gled deg til en ny verden Eivind!
                  ååååh gleder meg!
                  har du montert servoer og alt nå?

                  Det er faen meg sykt at pakken jeg bestilte fra amain på tirsdag ser ut til å komme FØR pakken jeg bestilte fra rcmart for 2 uker siden...
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • aner ikkje... men vill tro det. har ikkje fått sove skikkelig siden før vi var på Tau hvertfall.
                    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                    Comment


                    • å bygge heli er ikke HELT DET samme som å bygge bil gitt... deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelene og småååååååååååååååtinga!!!

                      Men elsker ikke vi å skru da? hehe... Anbefaler deg å bygge et heli Rune om du vil ha en avansert skru jobb

                      Kan du evt selge det ferdig bygget etterpå
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Fant ut idag når jeg skulle lakkere LST2 dekselet at:

                        1, Dekaler var skrukkete osv, med knekk i...
                        2, Lakkerings filmen på utsiden av dekselet mangler....

                        Kontakta Amainhobbies og dem sender meg nytt uten kostnad Kalles god service

                        (Self kan jeg bruke litt tid og tette fremsiden da og lakkere dette også... så nå har jeg 2 stk)
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          ååååh gleder meg! har du montert servoer og alt nå?
                          har ikke montert enda, bare demontert. . . . Montering i morgen formiddag. . . . Lipoene fra kristian passer akkurat, nice. . . . De 1500 Robitronics er noe mindre og passer perfect de og. . .
                          Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          å bygge heli er ikke HELT DET samme som å bygge bil gitt... deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelene og småååååååååååååååtinga!!! Men elsker ikke vi å skru da? hehe... Anbefaler deg å bygge et heli Rune om du vil ha en avansert skru jobb Kan du evt selge det ferdig bygget etterpå
                          har vurdert det. . . . Men var med geir litt, og d va litt mer finskruing på heli gitt. . . He he. . . . Evt måtte d blitt å skru sammen, og selge uten fininnstillingene tror jeg. . . .
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • Originally posted by Golfie View Post
                            har ikke montert enda, bare demontert. . . . Montering i morgen formiddag. . . . Lipoene fra kristian passer akkurat, nice. . . . De 1500 Robitronics er noe mindre og passer perfect de og. . .
                            Ahhh... nice! gleder meg til vi får testet bilene med high voltage! blir spennende å se hvor stor forskjellen blir

                            Originally posted by Golfie View Post
                            har vurdert det. . . . Men var med geir litt, og d va litt mer finskruing på heli gitt. . . He he. . . . Evt måtte d blitt å skru sammen, og selge uten fininnstillingene tror jeg. . . .
                            Småskruiing ja! fy faen så mye småtteri!!! og ikke EN ENESTE skrue til overs, så da gjelder det og ikke miste EN ENESTE på gulvet hehehehe.... Jeg er nå ferdig. Bygget det faktisk nå ikveld, så ja det ble EN DEL timer RC mekking ikveld gitt Imorgen skal jeg tune det osv... gleder meg

                            Jeg må da si at jeg gleder meg som en unge til å fly da er lei av og kun fly på simmen nå! blir jo drit lei, så nå må jeg snart få "the real stuff" opp i lufta hehe... Håper jeg får testet heliet allerede imorgen eller på søndag.
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • Litt av bygge prosessen og slutt resultat FØR jeg går igang med tuning og setup.


                              Click image for larger version

Name:	Align 450 pro 5.jpg
Views:	1
Size:	41.5 KB
ID:	773906Click image for larger version

Name:	Align 450 pro 4.jpg
Views:	1
Size:	45.1 KB
ID:	773905Click image for larger version

Name:	Align 450 pro 3.jpg
Views:	1
Size:	56.9 KB
ID:	773904Click image for larger version

Name:	Align 450 pro 2.jpg
Views:	1
Size:	56.4 KB
ID:	773903Click image for larger version

Name:	Align 450 pro 6.jpg
Views:	1
Size:	49.3 KB
ID:	773907Click image for larger version

Name:	Align 450 pro.jpg
Views:	1
Size:	33.4 KB
ID:	773908
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • SATAN! Jeg har samme utfordring somdeg Eivind! Ve8 går sakte fremover og bånn gass bakover. . . . Har du finni ut av det? Regner med d e programmering av esc som skal til. . .
                                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X