Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by xillianto View Post
    Har du Pages tab'en ?
    jepp, det har jeg
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
      jepp, det har jeg
      Trening til deg da... Lag en underside til Robin som heter Film eller Filmer (robin får velge selv) Eller evnt media ?

GLEM DET! Skal fikse noe her.... drøy den 2 sec
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

jepp, det har jeg
        ta en print screen du også mr.lie så jeg kan se hva du har
        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
          litt kjipt å ikke kunne se og eksperimentere med så mange muligheter selv da... Men det er og det eneste jeg har å utsette på siden
          Det er jo ikke meningen at brukerene skal kunne gjøre slike endringer for det går jo for hele nettsiden. Jeg kan feks endre på din profil, og det er jo ikke meningen at alle skal ha den funksjonen, Men at det blir mer funksjoner innenfor din bruker ( altså din brukerside ) det er jeg jo enig i men kom nå med innspill så får jo Kjetil gjøre det han kan, og jeg evt noe etterhvert om jeg ser noe som kan forbedres! Så får vi satse på at vi har den råeste nettsiden om noen mnd når ting er innarbeidet
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
            Trening til deg da... Lag en underside til Robin som heter Film eller Filmer (robin får velge selv) Eller evnt media ?
            ikke lag noe enda...
            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

Det er jo ikke meningen at brukerene skal kunne gjøre slike endringer for det går jo for hele nettsiden. Jeg kan feks endre på din profil, og det er jo ikke meningen at alle skal ha den funksjonen, Men at det blir mer funksjoner innenfor din bruker ( altså din brukerside ) det er jeg jo enig i men kom nå med innspill så får jo Kjetil gjøre det han kan, og jeg evt noe etterhvert om jeg ser noe som kan forbedres! Så får vi satse på at vi har den råeste nettsiden om noen mnd når ting er innarbeidet
              ja, har jo ikke behov for å endre på alt, bare på min egen side såklart
              litt vanskelig å komme med innspill når jeg ikke vet hva som eksisterer av muligheter. Har aldri laget noen side tidligere så dette er helt nytt for meg...

Comment

• Passer nesten på en chat den greia dere holder på med gutter
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

ja, har jo ikke behov for å endre på alt, bare på min egen side såklart
                  litt vanskelig å komme med innspill når jeg ikke vet hva som eksisterer av muligheter. Har aldri laget noen side tidligere så dette er helt nytt for meg...
                  Det vet jo ikke vi helt heller enda, men du har jo allerede utdypt ting du savner så da vet du jo litt allerede hva du vil ha og mer vil du jo sikkert komme på!
                  Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                    Passer nesten på en chat den greia dere holder på med gutter
                    du er bare misunnelig fordi at du ikke har din egen side enda

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                      sendt deg bilde Rune
                      hvor sendte du d martin?
                      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

Passer nesten på en chat den greia dere holder på med gutter
                        Det kommer eller er allerede oppe på siden vår! så seff skal vi bruke den mer aktivt fremover!

Men ellers syns jeg nå det passer vell så godt her i "tattle" tråden vår, bare godt å se at det endelig er litt aktivitet her igjen

Får du til esc?

Kan ta bilde av min hvis du vil det? eller du lager yledd direkte på esc?
                        Futaba 4pk

Comment

Det vet jo ikke vi helt heller enda, men du har jo allerede utdypt ting du savner så da vet du jo litt allerede hva du vil ha og mer vil du jo sikkert komme på!
                          hvis en av dere lager en underside til meg, kan jeg da velge å plassere linken hvor jeg vil på siden min?

Comment

hvis en av dere lager en underside til meg, kan jeg da velge å plassere linken hvor jeg vil på siden min?
                            Får du ikke gjøre det nå?
                            Futaba 4pk

Comment

hvor sendte du d martin?
                              mobil..
                              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

Ja jeg kan velge at siden ikke skal vises som en "meny" men at du kan linke til websiden... men da må du først lage innhold og så må jeg fjerne den fra meny så du kan lage link til.
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X