Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blir litt gone fra forumet fremover... Maskinen min tok kvelden........ urk, ny utgift IGJEN
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • Va kanskje ikke så smart å lime dekk inne i stua.. *flying high*
      Atle Dreier, Sandnes, 1974
      Tamiya TT-01 RX-7
      Traxxas Slash 4x4

      Comment


      • Originally posted by xillianto View Post
        Blir litt gone fra forumet fremover... Maskinen min tok kvelden........ urk, ny utgift IGJEN
        ahh... har du ikkje en annen pc da ?
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • Originally posted by xillianto View Post
          Blir litt gone fra forumet fremover... Maskinen min tok kvelden........ urk, ny utgift IGJEN
          hva er ødelagt?

          Jeg har en HAUG av pc deler liggende, kan kanskje hjelpe om ihvertfall midler tidlig
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • Savagen min ble ialefall rå tok også på 1/8 truggy wheel hexer på :P DEN SPRUTA STEIN
            Click image for larger version

Name:	IMAG0486.jpg
Views:	1
Size:	31.0 KB
ID:	771304Click image for larger version

Name:	IMAG0484.jpg
Views:	1
Size:	45.1 KB
ID:	771306Click image for larger version

Name:	IMAG0485.jpg
Views:	1
Size:	35.0 KB
ID:	771305
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              hva er ødelagt?

              Jeg har en HAUG av pc deler liggende, kan kanskje hjelpe om ihvertfall midler tidlig
              Det var hovedkortet som streika... VAR... ikke en maskin jeg ikke har fiksa til nå i mitt liv, Og denne måtte gi seg også
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Originally posted by xillianto View Post
                Det var hovedkortet som streika... VAR... ikke en maskin jeg ikke har fiksa til nå i mitt liv, Og denne måtte gi seg også
                ahh godt godt

                Ikke noe hardware feil med andre ord?
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Både og :P Var biosen som hadde fått seg en smekk av en eller annen grunn, tok hard reset og da kom den. Ikke heldig for bios med hard reset, men av og til må det til.

                  (en sterkere version av vanlig Cmos reset)
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Originally posted by xillianto View Post
                    Både og :P Var biosen som hadde fått seg en smekk av en eller annen grunn, tok hard reset og da kom den. Ikke heldig for bios med hard reset, men av og til må det til.

                    (en sterkere version av vanlig Cmos reset)
                    såpass! har du hatt strømbrudd i maskinen eller noe under installering av ny bios eller noe? er vell nesten kun da slik kan skje?
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Nei det var det merkeligste, Så vet ikke hva det er helt... Men virker igjen gjør den. (Muligens ripple i stømmen, ikke vet jeg.)
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Originally posted by xillianto View Post
                        Nei det var det merkeligste, Så vet ikke hva det er helt... Men virker igjen gjør den. (Muligens ripple i stømmen, ikke vet jeg.)
                        så rart hehe...
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • HJEEEEELP!!!!!!!!!!!!!! DATANERDING i tråden oxo nå!!!! DAMN!! Hvor skal det stoppe.. he he

                          Tomtop har fått lipo og nå: http://www.tomtop.com/toy-kids-baby/...tery-pack.html

                          24mm, og bør derfor gå 2 stk i Vorzaen

                          For dere som ikke kjenner Tomtop, så bør dere ta en titt.... Masse kjekke duppeditter der... dog ikke mye rc-greier
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • er dere komt til noe enighet da ? :P
                            bilen er i hus, og har kjørt den 2 pakker var merkelig nok MYE bedre og kjøre en det min gamle 8ight var :S
                            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                            Comment


                            • Jupp, er klar jeg Bare finne en tid
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Oppsett, kanskje?
                                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                                Tamiya TT-01 RX-7
                                Traxxas Slash 4x4

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X