Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Golfie View Post
    Godt å være litt oppegående igjen gitt... har tilbrakt nesten hele dagen i furtebua

    nå er endelig castern 100% ferdig!

    har og fikset vorza..... byttet gåen vifte på esc, lakket nytt karosseri (godt innspill av kjetil å skille de litt og min er nå rød/sølv), satt på de mud-flapsene osv osv... fin dag!

    kan på det STERKESTE anbefale å bruke klar liquid tape spray på esc osv! mye enklere å påføre, resultatet blir tynnere og bedre plass ved montering, og ikke minst enklere når/hvis du må fikse noe...... som f.eks som jeg gjorde i dag og byttet vifte... ikke lett å grave frem kontakten under den sykt seige, tykke, svarte massen!

    frister sykt å være med i morgen... men jeg har ikke prøvd å kjøre bil enda og er ikke veldig god til beins over tid:-( hvor skal dere kjøre?

    Sola stranden :S
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • Originally posted by xillianto View Post
      Sola stranden :S
      Ehhhhhhh... så mye skjønte jeg he he..... men hvor møtes dere?
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

      Comment


      • Vi møttes i sørenden av stranden sist (motsatt av hotellet). Kjørte i den enden hele tiden. Ikke at det ble så mye kjøring med de som hadde MT og sandpaddles, men meg og Xilli fikk da kjørt en del.

        Har fått vaska Slashen og gjort den klar for nye tak i sanden!

        Tar med foto og videokamera som sist, så skal jeg se om jeg får filmet litt mere denne gangen. Ble mye kjøring og lite filming, for det var UTROLIG gøy å kjøre der!
        Atle Dreier, Sandnes, 1974
        Tamiya TT-01 RX-7
        Traxxas Slash 4x4

        Comment


        • Gikk det dårlig med mt og padle eller?
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

          Comment


          • Neida, Verre med bilene :P En røyk demper tårn og andre røyk ditten og datten... vi fikk lima demper tårnet da... og det holdt faktiskt Lim med accelerator og strips

            Leggen min er enda sår etter sist søndag :P Fikk jo Vorzaen rett i leggen etter ett langstrekk og den tok tak i en hump og landa i leggen min :P
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • Sjekk været, folkens! Nå er det bare å stille!



              Vi satser på å være der i 13-tiden, men det kommer litt an på når minsten sover.
              Last edited by atledreier; 7 November 2010, 08:11.
              Atle Dreier, Sandnes, 1974
              Tamiya TT-01 RX-7
              Traxxas Slash 4x4

              Comment


              • Når tror dere at dere reiser ut ?
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                Comment


                • Originally posted by atledreier View Post
                  Sjekk været, folkens! Nå er det bare å stille!



                  Vi satser på å være der i 13-tiden, men det kommer litt an på når minsten sover.
                  Hint nummer 1....
                  Atle Dreier, Sandnes, 1974
                  Tamiya TT-01 RX-7
                  Traxxas Slash 4x4

                  Comment


                  • 1 tiden er fint Er ferdig ladet her
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Originally posted by atledreier View Post
                      Hint nummer 1....
                      Hehehe, takktakk :P
                      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                      Comment


                      • Også klar med 4 batterier, så da blir det nok litt kjøretid i dag. Satser på at ingenting går i stykker i dag heller. Kanskje droppe de 3 meters sanddynehoppene som MT gutta prøvde seg på sist helg. Kanskje vi finner den fjæra som ble borte også?
                        Atle Dreier, Sandnes, 1974
                        Tamiya TT-01 RX-7
                        Traxxas Slash 4x4

                        Comment


                        • Originally posted by atledreier View Post
                          Også klar med 4 batterier, så da blir det nok litt kjøretid i dag. Satser på at ingenting går i stykker i dag heller. Kanskje droppe de 3 meters sanddynehoppene som MT gutta prøvde seg på sist helg. Kanskje vi finner den fjæra som ble borte også?
                          Fant ut at jeg måtte balansere mine resterende batterier, Så nå står 4 batterier og balanserer da jeg ikke tror mine 2s batterier var noe spess optimale sist (hadde ikke ladet dem på lenge, så dem hadde nok tappet seg litt) drar med meg 8 batterier (4 sett da jeg bruker 2 om gangen)
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Kjetil ? jeg holder på og bygge XL motorfestet til og passe Mamba Monster... vis jeg kapper enda mere så treffer jeg gjengene som holder selve festet som holder motoren :S hvordan gjorde du det ?
                            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                            Comment


                            • må ikke kappe ! Du må slipe hele greia omfintlig ! Slipe den ned over alt for og få dette til og passe, Jeg måtte også utvide hullene til motor skruene en liten smule... Samt slipe motoren ned for og få det til og passe... annbefaler ikke at du gjør dette (skulle spurt noe tidligere) da jeg hadde en annen design på motoren som gjorde at sliping av motoren gikk bedre enn de ringene.

                              Er en rimelig stor mod'ing for og få dette til og passe... Du vil også ryke den girkassen ganske fort med den motoren vil jeg tro pga kreftene.
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Originally posted by xillianto View Post
                                r (4 sett da jeg bruker 2 om gangen)
                                Juksemaker!
                                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                                Tamiya TT-01 RX-7
                                Traxxas Slash 4x4

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X