Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dimensjonen er faktisk veldig lik. Overraskende lite forskjell.
    Og når det gjelder hvor solide felgene er så synes jeg de originale Slash felgene virker mye mer solide enn Split Six felgene. Men så veier de en del mer også, da...




    Atle Dreier, Sandnes, 1974
    Tamiya TT-01 RX-7
    Traxxas Slash 4x4

    Comment


    • Hvorfor har du bilde av et traktordekk i lag med et sportsbildekk

      Så på towerhobbies at buggydekket er 3,5 mm større enn traktordekket. Er nok ikke så mye det, det har du jo rett i. Jeg skal ikke fortsette å si at buggydekket er bedre, men jeg gir meg ikke på felgen. 17mm kontra 12mm hex....
      Racing 1/8 felger har ikke eiker, men hel vegg. Kan jo tenkes at det påvirker styrken også
      HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

      Comment


      • Får meg ny bil i helga, så blir det noe kjøring ?
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • Jeg er klart med jeg

          bestilte deler idag til Vorzaen, Så nå blir den giret opp fra 50/15 til 46/20

          Litt mindre aks (hvor den var overkill på før) og en god del mer toppfart... skal bli morro og se (flytur neste?)

          Etter giringen som er nå, så skal den ligge på ca 102 km/t mens 82 er originalt på 6s
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Været ser lite lovende ut, men lysten til kjøring er stor.... gi lyd når og hvor!
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

            Comment


            • Vi skal gi lyd Så lenge været er istand
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Min er i biter, venter på kulelager og skikkelige dekk..
                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                Tamiya TT-01 RX-7
                Traxxas Slash 4x4

                Comment


                • dekk har du sikkert :P Og kulelagre selges lokalt
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Kanskje jeg må ned på Globy en tur....
                    Atle Dreier, Sandnes, 1974
                    Tamiya TT-01 RX-7
                    Traxxas Slash 4x4

                    Comment


                    • Birkemo har kulelagre Jeg har ett liggende også som går til Spurgear... (kjøpte, så forsvant det... trodde littla hadde rota det bort, men fant det under printeren nå nylig)
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Birkemo blir omvei hjem fra jobb. tror uansett ikke jeg får tid til å kjøre i helga, selv om det hadde vært gøy å prøve 1:8 super-duper-dekk-som-1:10-gutta-bare-kan-drømme-om.
                        Atle Dreier, Sandnes, 1974
                        Tamiya TT-01 RX-7
                        Traxxas Slash 4x4

                        Comment


                        • Bestilte deler igår, Fikk dem idag Flott levert buggyshop, og takk for god service Kristian
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • mest lysten til og kjøre på Tau egentlig, men det er opp til folket. spesielt siden at dere betaler så dyrt for og ta båten... :P
                            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                            Comment


                            • kan jo samle flere i en tur, Men litt på tanke med været så vet jeg ikke... Lettere og reise hjem uten en båt

                              Men men, Er med jeg
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Tror ikke jeg klarer å snike meg vekk en hel søndag denne helga. Dessuten klarte Guttungen på Birkemo å gi meg feil kulelager, så de må jeg bytte. De hadde ikke lageret til slipperclutchen, så jeg måtte innom på Globy også.
                                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                                Tamiya TT-01 RX-7
                                Traxxas Slash 4x4

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X