Blir vist flyging hos martin på lørdag/søndag eller noe om noen er intr
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
kjøring og flyvning hos meg på Søndag. bare og komme. har satt opp hopp, og landing (ikkje sant Kjetil)
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Må nesten lage en landings sone da :P (trygg sone og lande på for helier) Så det ikke kommer en bil susende og knuser ett heli (mSR og blade 120SR mot en Vorza/Savage flux blir lite rettferdig kamp)Originally posted by martin1996 View Postkjøring og flyvning hos meg på Søndag. bare og komme. har satt opp hopp, og landing (ikkje sant Kjetil)
| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
blir det god vær er jeg ikke inne å kjører når jeg vet at haugene på forus er større enn noen gang!
hehe...
Blir det drit vær så kan vi jo kjøre inne... Litt heli hadde jo vært gøy det også! har ikke akkurat fått flydd mine noe særlig
Jeg slo på "stortromma" å kjøpte to nye rc biler i dag! ja dere hørte riktig! og vet dere hva? det er to KLISS LIKE biler! og vet dere hva det verste er? jeg har bilen fra før!!! haha joda dere hører riktig jeg har klikka :P neida
en kar som rydda i boden sin og fant sine to meget pent lite brukte savage x med masse deler og verktøy. Jeg fikk ALT for 3700 ink frakt
kan jo selge dem for 3500 pr stk om jeg vil sååååååå får jeg jo se hva jeg gjør hehehehe...
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Deler daler ned i skjul ....................... i postkassen og av og til på postkontoret.
Skal bli en E-muggy-aktig sak.
Turnigy Trackstar 150A esc, skal bestille castle 1717 eller en leopard 1500-1700kv motor.
LST XXL drivlinje.
8ight senterdiff
Castle brushless kit til 8ight
Truggy hjul (hvis noen har et sett med stock 8ight-T hjul til ok pris, så si fra.)
Vurderer fortsatt om jeg skal kjøpe meg en 4mm 6082 aluplate, eller bare kjøpe ferdig e-muggy chassis. En hel plate koster litt, men da har jeg ihvertfall 2 kvadratmeter med alu å leke med, e-muggy plate koster 55 pund.
Venter fortsatt på litt deler fra ebay-chop-shops, men det nærmer seg. Blir faktisk forbausende billig, ligger rett rundt 110 usd (var heldig med et par av auksjonene) for LST delene, 25 dollar for motorfeste osv fra castle, 60 dollar for esc, 70 dollar for 1717.
Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.
Comment
-
Annonsen lå på finn.no, Og jeg vurderte selv og nappe denne pakken men hadde ikke akkurat helt råd for tia.Originally posted by GrEmLiNgS View Postblir det god vær er jeg ikke inne å kjører når jeg vet at haugene på forus er større enn noen gang!
hehe...
Blir det drit vær så kan vi jo kjøre inne... Litt heli hadde jo vært gøy det også! har ikke akkurat fått flydd mine noe særlig
Jeg slo på "stortromma" å kjøpte to nye rc biler i dag! ja dere hørte riktig! og vet dere hva? det er to KLISS LIKE biler! og vet dere hva det verste er? jeg har bilen fra før!!! haha joda dere hører riktig jeg har klikka :P neida
en kar som rydda i boden sin og fant sine to meget pent lite brukte savage x med masse deler og verktøy. Jeg fikk ALT for 3700 ink frakt
kan jo selge dem for 3500 pr stk om jeg vil sååååååå får jeg jo se hva jeg gjør hehehehe...| Spektrum DX8|
Comment
-
stemmer det, jeg ringte 2 minutt etter at den ble lagt ut...HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Anbefaler deg castle motoren.Originally posted by Kristobal View PostDeler daler ned i skjul ....................... i postkassen og av og til på postkontoret.
Skal bli en E-muggy-aktig sak.
Turnigy Trackstar 150A esc, skal bestille castle 1717 eller en leopard 1500-1700kv motor.
LST XXL drivlinje.
8ight senterdiff
Castle brushless kit til 8ight
Truggy hjul (hvis noen har et sett med stock 8ight-T hjul til ok pris, så si fra.)
Vurderer fortsatt om jeg skal kjøpe meg en 4mm 6082 aluplate, eller bare kjøpe ferdig e-muggy chassis. En hel plate koster litt, men da har jeg ihvertfall 2 kvadratmeter med alu å leke med, e-muggy plate koster 55 pund.
Venter fortsatt på litt deler fra ebay-chop-shops, men det nærmer seg. Blir faktisk forbausende billig, ligger rett rundt 110 usd (var heldig med et par av auksjonene) for LST delene, 25 dollar for motorfeste osv fra castle, 60 dollar for esc, 70 dollar for 1717.
[ATTACH=CONFIG]43197[/ATTACH]løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Det eneste "problemet" med castle sin 1717 er at den bruker 4mm skruer, så da må jeg file litt i motorfestet. Men ja, det lukter castle creations lang vei.Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.
Comment
-
jeg har en ny 2600 liggende om du er interessertOriginally posted by Kristobal View PostDet eneste "problemet" med castle sin 1717 er at den bruker 4mm skruer, så da må jeg file litt i motorfestet. Men ja, det lukter castle creations lang vei.HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Du kan bare beholde begge om du vil, no prob... jeg kan bestille selvOriginally posted by Zenox View PostDa har jeg bestilt, men glemte å putte på 2 til hver (hukommelsen min = gullfisk). Så da ble det 1 til hver.
Den kommer uansett som et sett med flere andre plastdeler, kosta 79,- om jeg ikke husker feil.
up 2 u ....
[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
Neinei! Trenger jo bare 1 nå uansettOriginally posted by Golfie View PostDu kan bare beholde begge om du vil, no prob... jeg kan bestille selv
up 2 u ....
Bestiller bare på nytt om den skulle bli ødelagt
|HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|
Comment
-
Hører folk sier at HB D8 sitt feste skal være bedre, Men må lage nytt hull i deksel for og få det til og passe da den kommer noe lengre bak, Men denne skal vist være match og tåle en god del mer kontra Vorza sin originaleOriginally posted by Zenox View PostNeinei! Trenger jo bare 1 nå uansett
Bestiller bare på nytt om den skulle bli ødelagt
| Spektrum DX8|
Comment
-
2600 kv er for høyt for meg, og jeg tror det blir vanskelig å matche prisen på 1717 fra castle, kom på 105 dollar ink frakt.Originally posted by GrEmLiNgS View Postjeg har en ny 2600 liggende om du er interessert
KV down, volt up!Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.
Comment
-
Husker ikke hva jeg ga men det var MYE mindre enn det ihvertfall, kjøpte til Golfie og meg på likt... 1700 MED esc da håper jeg??? da begynner prisen og bli brukbarOriginally posted by Kristobal View Post2600 kv er for høyt for meg, og jeg tror det blir vanskelig å matche prisen på 1717 fra castle, kom på 105 dollar ink frakt.
KV down, volt up!HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment