Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Satser på å bli med på tau så ofte som mulig i påsken.
    Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

• Originally posted by Kristobal View Post
      Satser på å bli med på tau så ofte som mulig i påsken.
      KULT!! Det kan være en mulighet for at jeg tar turen før onsdag og.. he he... Melder du deg inn i klubben eller?
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Til dere som ikke har meldt dere inn i SMBK!! Jo flere som melder seg inn jo sterkere står vi mtp fast område... Styret hadde senest denne uken et positivt møte med kommunen over fjorden...

Supert om så mange som mulig tar seg råd til å melde seg inn Bare en oppfordring..... La oss smi mens jernet er varmt
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Jeg skal melde meg inn, må bare finne ut hvordan først.
          Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

• Jeg har giro til de som måtte trenge det Gi meg en mailadr bare

Comment

• Det blir det tau på onsdag folkens! så sant været er bra, og værmeldinga ser jo ikke akkurat dårlig ut Får krysse for at langtidsvarselet holder!!!
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

Comment

• Eg får isje vært me t tau dessverre ska visst på någe middagsgreier...
                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
                  Eg får isje vært me t tau dessverre ska visst på någe middagsgreier...
                  på onsdag? dropp det da
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

Comment

• hehe, "sjefen" har bestemt at jeg må være med på det...

Men tror jeg er hjemme på mandag om dere planlegger en tur ut da også
                    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
                      hehe, "sjefen" har bestemt at jeg må være med på det...

Men tror jeg er hjemme på mandag om dere planlegger en tur ut da også
                      men det er jo opprinnelig jobbe dag da (ihvertfall halv dag) ... bare si du "skal" på jobb!!! :P

Ja ser ut som det blir mandag også, men da er jeg på jobb hele dagen. Blir nok for min del at jeg reiser inn flere dager i påsken, og skal nok få kjørt litt på forus noen dager og tenker jeg
                      Futaba 4pk

Comment

• Jeg skal jo faktisk jobbe også da

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          men det er jo opprinnelig jobbe dag da (ihvertfall halv dag) ... bare si du "skal" på jobb!!! :P

Ja ser ut som det blir mandag også, men da er jeg på jobb hele dagen. Blir nok for min del at jeg reiser inn flere dager i påsken, og skal nok få kjørt litt på forus noen dager og tenker jeg
                          Og jeg skal fly i påsken
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Forus imorgen folkens? jeg er klar fra 12 og utover
                            Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                              Forus imorgen folkens? jeg er klar fra 12 og utover
                              Skal ha littla i morgen og kommer meg ikke ut heller
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• HEHE!!! denne setter liv i rc fingra ass!!! gleder meg til denne sommeren

Spesielt 5.50 ut når jeg nesten får bilen i hodet hahaha
                                Futaba 4pk

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X