Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ESC'en min er vanntett, det er drivverket og generelt dritt i chassis som er problemet. Overtrayet gjør en kjempejobb sånn sett, men det blir litt varmt for ESC'en.

    Skulle kanskje bytta til en ESC som takler mer strøm, men... Det er bare snakk om nok luft.
    Atle Dreier, Sandnes, 1974
    Tamiya TT-01 RX-7
    Traxxas Slash 4x4

    Comment


    • Originally posted by atledreier View Post
      ESC'en min er vanntett, det er drivverket og generelt dritt i chassis som er problemet. Overtrayet gjør en kjempejobb sånn sett, men det blir litt varmt for ESC'en.

      Skulle kanskje bytta til en ESC som takler mer strøm, men... Det er bare snakk om nok luft.
      Hva med og stjele en av konas fine strømpe bukser og lime under masse små hull som du borrer ? Da vil du få luft gjennomstrømning.. (beste er jo hull fremme og bak på bilen da det vil gi gjennomstrøm av luft mens du kjører)
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Originally posted by xillianto View Post
        Ingen som har tilgang til ett halvstort lager til heli flyging ? Måtte jo fått med oss Eivind og Martin også da Heli på vinter, bil på sommer :P

        Jeg har heli jeg har hatt et heli stående her siden tidlig i sommer
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Originally posted by Golfie View Post
          Ka det kallest alt det kvite????
          det er slik et sjeldent fenomen som kommer helt utav det blå når stavanger flyter over av narkotika Rune :/
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • Originally posted by xillianto View Post
            Hva med og stjele en av konas fine strømpe bukser og lime under masse små hull som du borrer ? Da vil du få luft gjennomstrømning.. (beste er jo hull fremme og bak på bilen da det vil gi gjennomstrøm av luft mens du kjører)
            Har prøvd strømpebuksa, men da istedet for overtray. Funka knall, men upraktisk. Det er hull i framkant av overtray som burde gi luft inn, men uten en plass å ventilere denne lufta så blir det lite gjennomstrømning. Satser på det blir bedre nå! Skal ut å prøve i kveld, tenkte jeg.
            Atle Dreier, Sandnes, 1974
            Tamiya TT-01 RX-7
            Traxxas Slash 4x4

            Comment


            • har vert og kjørt masse med paddle dekka i snøen i dag og jeg som grua meg til snøen... :P

              vilken størelse heli er det du er ute etter Kjetil ?
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • Originally posted by martin1996 View Post
                har vert og kjørt masse med paddle dekka i snøen i dag og jeg som grua meg til snøen... :P

                vilken størelse heli er det du er ute etter Kjetil ?
                Liten størrelse til stue osv :P Sikkert en mSR eller 120 MS
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • jeg har 2 stk av disse ligenes http://www.kyoshotrondheim.no/index....mart&Itemid=89
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                  Comment


                  • Originally posted by martin1996 View Post
                    Hvorfor flyr du ikke med dem ? Ca samme størrelsen som den jeg skal ha... e flite Blade mSR eller 120 MS
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Hva sier folket om HPI trophy?

                      Ser ut som en utrolig kul og stabil bil til banekjøring
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Dersom du har planer om å kjøpe Vorza senere, så ville jeg vurdert Hot Bodies D8 også Siden Vorza er basert på denne så kan du da bytte om på deler og slikt.

                        Men, ingen tvil om at Trophy ser rå ut!
                        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          Hva sier folket om HPI trophy?

                          Ser ut som en utrolig kul og stabil bil til banekjøring
                          throphyen e grei den, mn skulle eg hatt en ny RTR bil så ville eg gått for HPI Pulse.
                          men dn e litt dyrere, mn så eg sa så e throphyen heilt grei den og.
                          Hb D8 mye bedre.
                          € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                          € Team Sjølsponsa2012 €

                          Comment


                          • Helt enig med K.man her, og Robin har et godt poeng med D8'en
                            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                            Comment


                            • Jeg rydda litt på RC verkstedet i går... Det trengtes virkelig!

                              Ble jo fint til slutt

                              FØR - ETTER...
                              Attached Files
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                              Comment


                              • Originally posted by Zenox View Post
                                Jeg rydda litt på RC verkstedet i går... Det trengtes virkelig!

                                Ble jo fint til slutt

                                FØR - ETTER...
                                I pausen som vanlig regner jeg med!!!!
                                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X