Litt info fra posten.De hadde en stooooor kontroll på pakker fra østen for 2 uker siden. D medførte syyyykt mye ekstraarbeid, og alt annet hopey seg opp på lager. . . . Når d løsnet, så ble d d samme på pakker fra verden forøvrig. Han sa litt om arbeidsmengde og. . . . . , de jobber no sykt med overtid og bare i helgen ble d fortollet/sjekket like mange pakker som de gjør på en måned! Og denne jobben fortsetter. . . . De hadde et håp om nokså normale tilstander til eler rett over helgen.Jeg fikk igjennom ve8 i dag etter en hyggelig samtale, men mye av grunnen var nok at den var reg til fortolling i går slik at de visste hvor den var. . .
Du ringer det vanlige post nummeret men bruker 177 istedet for de 3 siste siffrene.
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no * Futaba 4pk
Snakket nettop med EMS folka, Dem teller som pokker og er kommet til avsenderdato 19'ende idag (lørdagen) Neste blir jo da 21/6 som er vår avsender dato...
Jeg skulle ringe opp igjen så fort det hadde vert noe bevegelse på pakken så skulle dem få finne den frem og slenge den med over natten express videre til meg. KANSKJE er det håp alikevell ??? tross alt bare tirsdag idag.
Snakket nettop med EMS folka, Dem teller som pokker og er kommet til avsenderdato 19'ende idag (lørdagen) Neste blir jo da 21/6 som er vår avsender dato...Jeg skulle ringe opp igjen så fort det hadde vert noe bevegelse på pakken så skulle dem få finne den frem og slenge den med over natten express videre til meg. KANSKJE er det håp alikevell ??? tross alt bare tirsdag idag.
jepp, hørtes ut som om de virkelig står på og gjør sitt beste! Tror vi skal gi tollvesenet et sleivspark i denne saken!
Ja og tråden har blitt kraftig modifisert også hehe... Jeg leste noe før den ble modifisert og det var EN DEL heftigere
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no * Futaba 4pk
Comment