Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gled det til diffene går hver andre tur du er ute og kjører
    helt enig, er selv lei av Traxxas... plastikken deres er alt for sprø, og oppi alt så bruker de uvanlig lite aluminium på bilene deres.
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • Originally posted by martin1996 View Post
      gled det til diffene går hver andre tur du er ute og kjører
      helt enig, er selv lei av Traxxas... plastikken deres er alt for sprø, og oppi alt så bruker de uvanlig lite aluminium på bilene deres.
      og bilene er satt sammen på en så forbanna idiotisk måte! er jo rett før man må demontere hele bilen for å bytte ett forbanna dekk satt litt på spissen :P
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
        Revoen har jeg jo enda ikke fått testa å gi juling sett bort i fra det ene hoppet på forus... ingen biler tåler julingen jeg gir dem hehehehe.. MEN jeg vil ha biler som er brukbare å skru på når dem først har fått juling losi og hpi er fine biler å skru på, så ja du skal ikke se bort ifra at det kan bli en 8ight, men først skal jeg få lekt meg skikkelig med lst2`en

        er så drit lei av måten traxxas bygger bilene sine på, samt at kvaliteten på original delene suger hesterumpe langt over det som burde være tillatt! hehe....
        Er helt enig, Det jeg ikke har kommet over er plast akslingene dem bruker... iallefall når det kommer til E-Revo med Mamba monster i, det er jo bare dømt til og gå galt...

        Nei, drivverket må kunne tåle normalt bruk uten at man knekker akslinger osv i ett banke skjør... Etter min mening er konseptet til Traxxas greit, men kvaliteten er ikke som den burde være.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • Originally posted by xillianto View Post
          Er helt enig, Det jeg ikke har kommet over er plast akslingene dem bruker... iallefall når det kommer til E-Revo med Mamba monster i, det er jo bare dømt til og gå galt...

          Nei, drivverket må kunne tåle normalt bruk uten at man knekker akslinger osv i ett banke skjør... Etter min mening er konseptet til Traxxas greit, men kvaliteten er ikke som den burde være.
          hehe ja ikke sant.

          Men helt ok når man begynner å oppgradere akslinger osv til stål, rpm her og der, men den totale prisen da blir jo bare latterlig! hehe...

          Og fortsatt er det jo traxxas=vanskelig å skru på samt ALLE skruene suger på bilen og bør byttes til bedre kvalitet og ikke minst rustfrie når man først gjør det.
          Det vil si, bilene er ikke vanskelige å skru på men bare FORBANNA teit satt sammen. Skal man til en plass som i utgangspunktet burde være enkel å komme til er det sjeldent enkelt å komme til før man har demontert halve bilen U(Q=)!#€!€
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • Akkurat nå er jeg lettere irritert og sint...

            Bestilte ett E-Flite Blade mSR ifra smallsize, Men tror du jaggu ikke laderen er US/UK lader ? Skal da ikke være det ?

            Får kontakte dem og se hva som kan gjøres med saken... Godt jeg sjekket dette opp nå og ikke ble skuffet på julaften når den egentlig skal pakkes opp

            (Er nettop pga dette jeg sjekker slike ting... men får bare pakke den ned som den er, og ta laderen siden, Får bruke batterier i den intill videre)


            Så Rune ! Vær obs på dette når du bestiller heliet, Spessifiser at dem skal sjekke laderen før forsendelse...

            Vil heller at dem åpner esken (laderen ligger under første lokk og kan ses ved åpning) enn og få en slik lader igjen
            Last edited by KjetilT; 19 December 2010, 16:17.
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • Eivind: trykk på linken i signaturen min, der ligger det filmer hvor anlegget blir vist. det er: New camera test, og HD test det visest i.

              ville Cerwin-Vega XLS-6 og den der forsterkeren stått opp imot det ?
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • Laderen kan helt sikkert brukes på 230v. Bare og lese på selve laderen. Og da er det bare og ta turen til clas ohlsson og kjøpe en liten overgang til 50 kroner. Mye enklere enn og drive og sende ting frem og tilbake!
                Stian Egelandsdal
                1982 modell
                HPI Baja 5B

                Comment


                • Originally posted by Mr_Stian View Post
                  Laderen kan helt sikkert brukes på 230v. Bare og lese på selve laderen. Og da er det bare og ta turen til clas ohlsson og kjøpe en liten overgang til 50 kroner. Mye enklere enn og drive og sende ting frem og tilbake!
                  Joda, men når jeg kjøper ett helt nytt heli, I norsk nettbutikk... Så forventer jeg egentlig at slikt er i orden så lenge det ikke er spesifisert at man trenger adapter... Om så mener jeg smallsize er den som burde betale for denne adapteren.

                  Heliet er merket som RTR, Men dette blir jo langt ifra RTR om man ikke kan lade batteriene ?
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Eivind ?? Sjekk denne da...

                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Originally posted by xillianto View Post
                      3 gang han legger ut delen og jeg syns det er for dyrt hver gang første gang skulle han ha 3000

                      Så jeg regner med jeg får delene for budet jeg har gitt snart hehehehe
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Originally posted by martin1996 View Post
                        Eivind: trykk på linken i signaturen min, der ligger det filmer hvor anlegget blir vist. det er: New camera test, og HD test det visest i.

                        ville Cerwin-Vega XLS-6 og den der forsterkeren stått opp imot det ?
                        hmm... det så jo litt små greit ut det da! nå ble jeg sannelig i tvil. Slike anlegg som det pleier jo å spille ganske så ok da! helt klart er nok xls6 en råere høyttaler men spørs om du ikke skal ha en større forsterker da.

                        les av hva anlegget heter så skal jeg google litt på hva det er.
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          hmm... det så jo litt små greit ut det da! nå ble jeg sannelig i tvil. Slike anlegg som det pleier jo å spille ganske så ok da! helt klart er nok xls6 en råere høyttaler men spørs om du ikke skal ha en større forsterker da.

                          les av hva anlegget heter så skal jeg google litt på hva det er.
                          forsterkeren er en: HCD - RG100.
                          2: Aiwa SX-Z850 3way Bass Reflex.
                          1: Jamo Dynamic D2 (med oppgradert høytaler).
                          2: Sony - RG121 (som jeg bruker til bakruns høytalere, som henger på veggen).
                          og 1: KEF PSW 1000.2 subwoofer.
                          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                          Comment


                          • denne subben: http://www.webson.it/kef-psw-10002-s...100-w-rms.html
                            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                            Comment


                            • Originally posted by xillianto View Post
                              Joda, men når jeg kjøper ett helt nytt heli, I norsk nettbutikk... Så forventer jeg egentlig at slikt er i orden så lenge det ikke er spesifisert at man trenger adapter... Om så mener jeg smallsize er den som burde betale for denne adapteren.

                              Heliet er merket som RTR, Men dette blir jo langt ifra RTR om man ikke kan lade batteriene ?
                              slik er det når du kjøper lipo batteri og lader i 1 pakke til Losi sine micro biler også. men det følger alltid med en overgang, og den tåler begge deler
                              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                              Comment


                              • Originally posted by martin1996 View Post
                                slik er det når du kjøper lipo batteri og lader i 1 pakke til Losi sine micro biler også. men det følger alltid med en overgang, og den tåler begge deler
                                ja, men følgte ikke med overgang her iallefall.
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X