Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by xillianto View Post
    Domenenavnet rcgutta.com er nå registrert, og vil snart bli synlig. Det kan imidlertid ta opptil 24 timer før domenet er tilgjengelig alle steder på Internett.

Sånn, da var det fikset
    Nice liker at navnet falt i smak hehe
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• Men dere som har en mamba eller blur. . . . Gidder dere et bilde av koblingene så jeg kan se plusser og minuser. . . Mms eller her
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
        Men kan jeg ikke fikse det selv?
        Hmmz, Nei egentlig ikke... tillatelsene dine tror jeg ikke gir deg rettighet til og opprette sider osv.
        Se om du får opp "Pages" og se om du evnt kan lage side der inne....
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
          Men dere som har en mamba eller blur. . . . Gidder dere et bilde av koblingene så jeg kan se plusser og minuser. . . Mms eller her
          Hva skal du med det??? viser jo tydelig i boka som følger med, samt står det jo pluss og minus på ESC`en
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

• hvor skal jeg evt. få opp "pages" ?
            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

hvor skal jeg evt. få opp "pages" ?
              Oppføre valgene der hvor man har alle elementer... der skal det stå Pages, Settings osv som tabs.

men tror ikke du får dem opp med dine gitte rettigheter... Kanskje eivind kan se på saken om han får opp valg ?? Han har noe mer rettigheter enn deg og martin.
              | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                Hva skal du med det??? viser jo tydelig i boka som følger med, samt står det jo pluss og minus på ESC`en
                vett d pus, men vil se den laskgreia. . . . Ja vil ha den løsninga
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• pus pus pus pus pus ! "ser etter katten"
                  | Spektrum DX8|

Comment

Oppføre valgene der hvor man har alle elementer... der skal det stå Pages, Settings osv som tabs.

men tror ikke du får dem opp med dine gitte rettigheter... Kanskje eivind kan se på saken om han får opp valg ?? Han har noe mer rettigheter enn deg og martin.
                    Ser sånn ut hos meg:
                    Attached Files
                    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                      vett d pus, men vil se den laskgreia. . . . Ja vil ha den løsninga
                      hvorfor ikke gå for yledd?

gjør jo ingen forskjell annet enn at du må lodde to ekstra plugger
                      Futaba 4pk

Comment

• sendt deg bilde Rune
                        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

Ser sånn ut hos meg:
                          Kan si som så at jeg har en GOD del mer utvalg og alternativer ja :P + CSS koding osv...
                          | Spektrum DX8|

Comment

Kan si som så at jeg har en GOD del mer utvalg og alternativer ja :P + CSS koding osv...
                            æg og... Vet ikke hvor mye tilgang jeg fikk, men har en del ja!
                            Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                              æg og... Vet ikke hvor mye tilgang jeg fikk, men har en del ja!
                              Har du Pages tab'en ?
                              | Spektrum DX8|

Comment

• litt kjipt å ikke kunne se og eksperimentere med så mange muligheter selv da... Men det er og det eneste jeg har å utsette på siden

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X