Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Må si meg enig her med Kenneth, jeg skjønte heller ikke hva det bilde med traxxas koblingene ikke ga fordi om du skal bruke deans plugger

Jeg kan komme innom deg i dag å se på det hvis du vil det Rune?
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by Polardegos View Post
      Humm.... jeg klarer ikke helt å skjønne hva du trenger, man ser jo alt på bildet her, er riktignok ikke deans, men det har jo ingen betydning. Rød (positiv) går til den ene pluggen på tilsvarende pole som du har rød på dine batterier, svart (negativ) går til polen på den andre pluggen, igjen skal den gå til den polen som tilsvarer den svarte på batteriene dine. Så er det bare å sette en lask, eller link eller hva du vil kalle det, mellom de to ledige polene. Du har da en seriellkobling, som er det grem har prøvd å si... Fant forresten manualen til vorzaen på hpi sine sider..... side 28 er et bilde med deans http://www.hpieurope.com/manuals/pdf/103421.pdfEr ikke farger men.... rød er vanligvis på T delen av pluggen.... Alt med deans er jo T, men rød er toppen av T'en, svart er stolpen.Har jeg skrevet masse tull nå, og fortsatt ikke hjulpet deg?
      Originally posted by GrEmLiNgS View Post
      Må si meg enig her med Kenneth, jeg skjønte heller ikke hva det bilde med traxxas koblingene ikke ga fordi om du skal bruke deans plugger Jeg kan komme innom deg i dag å se på det hvis du vil det Rune?
      Fikser e jeg nå..... får skylde på at d va seint og mye mekking, jeg SÅ bare ikke lyse i tunnelen om d smalt.... he he

Takk for omsorgen i en tung tid..... LOL...
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Har du kjøpt deg fly nå da Rune?
        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
          Har du kjøpt deg fly nå da Rune?
          niks! Blir ikke no fly på meg gitt, hakke råd til så dyr 9-sekunders leke. . . .Bn
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• joda, det har du! jeg skal ut og handle meg fly nå, hehe
            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
              joda, det har du! jeg skal ut og handle meg fly nå, hehe
              NIKS... Tro det eller ei, men jeg har klart å bestemme meg for å IKKE kjøpe en RC-ting

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                NIKS... Tro det eller ei, men jeg har klart å bestemme meg for å IKKE kjøpe en RC-ting
                Det har du sagt før også! :P hihi
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

Comment

• da fikk jeg svaret idag... pakken kommer tidligst på mandag Grrr
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                    da fikk jeg svaret idag... pakken kommer tidligst på mandag Grrr
                    Svarte faen da! hva gjør dere da?
                    Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                      Svarte faen da! hva gjør dere da?
                      Jeg har skaffet deler jeg fra smallsize, så får dem fra US blir reserve... Men martin mangler hub'er vet jeg til Vorzaen...
                      | Spektrum DX8|

Comment

Jeg har skaffet deler jeg fra smallsize, så får dem fra US blir reserve... Men martin mangler hub'er vet jeg til Vorzaen...
                        Det ordner vi
                        Futaba 4pk

Comment

Det ordner vi
                          Det er good, Da er iallefall 1 bil i orden hos han... og mine 2 biler Blir masse skruing i hele dag/kveld/Natt :P
                          | Spektrum DX8|

Comment

• Har også fått inn nytt 12v batteri til fieldboxen min på 7.2Ah, så det burde holde liv i fuel pumpa og div i løpet av helgen
                            | Spektrum DX8|

Comment

Det er good, Da er iallefall 1 bil i orden hos han... og mine 2 biler Blir masse skruing i hele dag/kveld/Natt :P
                              Regner med martin tar med seg losien også? kjipt med bare en bil...

Hvordan er det imorgen da?

Jeg sikter på ferja i 3 tiden, men er på jobb fra morgen av og kjører direkte til ferja fra jobb. Henter du martin Kjetil?
                              Futaba 4pk

Comment

Regner med martin tar med seg losien også? kjipt med bare en bil...

Hvordan er det imorgen da?

Jeg sikter på ferja i 3 tiden, men er på jobb fra morgen av og kjører direkte til ferja fra jobb. Henter du martin Kjetil?
                                Jeg kan fikse det ja, Har plass nok til martin og en god del utstyr (legger ned begge baksetene så det blir ett flatt gulv alt i sammen (tar ut undersetene)
                                | Spektrum DX8|

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X