Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    Regner med martin tar med seg losien også? kjipt med bare en bil...

Hvordan er det imorgen da?

Jeg sikter på ferja i 3 tiden, men er på jobb fra morgen av og kjører direkte til ferja fra jobb. Henter du martin Kjetil?
    Jeg slenger meg på samme båt som deg mr.lie!

Rune: Nå har jeg fått meg et fly!! *ædabæda*
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
      Jeg kan fikse det ja, Har plass nok til martin og en god del utstyr (legger ned begge baksetene så det blir ett flatt gulv alt i sammen (tar ut undersetene)
      Høres bra ut! Ligge plass og sånn da?
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

Comment

Høres bra ut! Ligge plass og sånn da?
        Bilen min blir senga mi Har snakket med rune og får plassere utstyr i camping vogna om natta.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

Bilen min blir senga mi Har snakket med rune og får plassere utstyr i camping vogna om natta.
          Jeg skal gå over telta mine ganske raskt.. du har ikke tenkt på dette Martin? du satsa på å ligge i teltet mitt Martin?
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

• både storm og yr melder OK vær helt frem til søndagsmorgen dette blir så bra gutter!!!
            Futaba 4pk

Comment

• Jeg fikk titan deler ik dag, så da har vi enda flere hubber osv til martin og de som måtte trenge.Åsså har jeg kjøpt el kjøleboks, madrass, tube!!! Vodka og akevitt, så da blir d jaggu fjellbekk og før de som vil ha best utbytte av tubelek, vil jeg anbefale en våtdrakt til noen hundringser på maritim i østre bydel! Redningsvester har jeg mer enn nok av....
              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                Jeg fikk titan deler ik dag, så da har vi enda flere hubber osv til martin og de som måtte trenge.Åsså har jeg kjøpt el kjøleboks, madrass, tube!!! Vodka og akevitt, så da blir d jaggu fjellbekk og før de som vil ha best utbytte av tubelek, vil jeg anbefale en våtdrakt til noen hundringser på maritim i østre bydel! Redningsvester har jeg mer enn nok av....
                Helt konge! jeg føler jeg skal på paradise hotel

bare uten jentene da :/ men stiller du i våtdrakt Rune blir det vell noe av det samme
                Futaba 4pk

Comment

• HAHAHA!! Bortsett fra at RUne i våtdrakt sikkert er sååå mye bedre en paradise hotell
                  HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

• Humm... nu melder yr regn på lørdagskvelden også....
                    HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

• Originally posted by Polardegos View Post
                      Humm... nu melder yr regn på lørdagskvelden også....
                      Heldigvis gjør ikke storm det ( enda )
                      Futaba 4pk

Comment

• litt rein går fint, Bare det ikke blir gjørme og oversvømmelse :P Men noen som har rapport fra banen etter ukas regn ?
                        | Spektrum DX8|

Comment

litt rein går fint, Bare det ikke blir gjørme og oversvømmelse :P Men noen som har rapport fra banen etter ukas regn ?
                          Den kan det nok gjøres en del med da vi vet av erfaring at banen ser ganske herpa ut etter regn hehe...

Jeg er helt enig, og jeg tror vi alle er enig i at vi ikke reiser inn der en hel helg for BARE bil kjøring. Med det mener jeg at vi ganske sikkert kommer til å ha det ganske så fett rundt grillen også! mekke er jo også noe som hører hobbyen til, og det kan vi også gjøre
                          Futaba 4pk

Comment

Den kan det nok gjøres en del med da vi vet av erfaring at banen ser ganske herpa ut etter regn hehe...

Jeg er helt enig, og jeg tror vi alle er enig i at vi ikke reiser inn der en hel helg for BARE bil kjøring. Med det mener jeg at vi ganske sikkert kommer til å ha det ganske så fett rundt grillen også! mekke er jo også noe som hører hobbyen til, og det kan vi også gjøre
                            Får du plass til noe mekkebord i party teltet du snakket om vist det blir regn ?
                            | Spektrum DX8|

Comment

Får du plass til noe mekkebord i party teltet du snakket om vist det blir regn ?
                              Det vet jeg ikke men jeg tar med sånn typisk 5 til 9 meter presenning i tillegg, så tror vi skal klare oss
                              Futaba 4pk

Comment

Regner med martin tar med seg losien også? kjipt med bare en bil...

Hvordan er det imorgen da?

Jeg sikter på ferja i 3 tiden, men er på jobb fra morgen av og kjører direkte til ferja fra jobb. Henter du martin Kjetil?
                                nopp, tar ikkje med Losi. trenger nytt battery tray. trodde vi skulle reise tidlig på morningen jeg men det gjør ikkje så mye, siden vi skall være der så lenge uansett.
                                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X