Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Jørn Markset View Post
    Jeg driver å rydder som fanken i kjelleren, man finner jaggu mye rart under esker, papp og annet tjafs. Se for eksempel her, Oddis, ei kasse med .90 motorer! Skulle satt dem i en båt å kjørt så jævelsk ifra deg at du ikke fatta hva som slo...
    Poppa opp en Zenoah Cat også gitt, se støvet da, helt forjævlig!!! Og en motor som lå i trillebåra under søpla
    huh... er det innlegg som er ment for tilsalgs siden eller er det skrytebilder? Hvis du tror det bare er å inkassere en seier mot meg med gammel dritt eller søppel som du selv kaller det, er du hjertlig velkommen til å prøve.... Jeg stiller opp på Sæbyvannet til Lørdag kl 14.00 med en 1000 lapp i bensinpenger hvis du har tør? ...
    P.S. Må ha beskjed noen timer før så jeg får skrudd sammen den detonerte motoren min...
    Odd-Erik Kanth-Lundem
    www.oms-p.com

    Comment


    • Bare å si fra så kan jeg godt kjøre dritten på fyllinga for deg!!! Har du testet den RCMK motoren ?
      Frode S.L
      1972 mod

      Comment


      • Originally posted by oddis67 View Post
        huh... er det innlegg som er ment for tilsalgs siden eller er det skrytebilder? Hvis du tror det bare er å inkassere en seier mot meg med gammel dritt eller søppel som du selv kaller det, er du hjertlig velkommen til å prøve.... Jeg stiller opp på Sæbyvannet til Lørdag kl 14.00 med en 1000 lapp i bensinpenger hvis du har tør? ...
        P.S. Må ha beskjed noen timer før så jeg får skrudd sammen den detonerte motoren min...
        Jeg skal ha dette sterkt i tankene gjennom vinteren, bare til din informasjon så går disse motorene noe styggjævlig hvis man vet hvordan man skal pleie dem. Og det vet jeg...

        Originally posted by Kunta View Post
        Bare å si fra så kan jeg godt kjøre dritten på fyllinga for deg!!! Har du testet den RCMK motoren ?
        Nei... Kjøpte et kit bare for å se hva dette egentlig var for noe. En av de første som ble levert.
        Jørn Markset

        Lindesnes Modellbåt Klubb

        Comment


        • Jeg fikk vann i munnen når jeg så de to gamle Russer-motorene
          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
          sigpic
          For n'te gang Sofus, trykk F5...

          Comment


          • Originally posted by Jørn Markset View Post
            Jeg skal ha dette sterkt i tankene gjennom vinteren, bare til din informasjon så går disse motorene noe styggjævlig hvis man vet hvordan man skal pleie dem. Og det vet jeg...
            .
            Det vil jeg tro du veit.... Hadde faktisk vært artig å sett om de kunne "glimte" til med litt turtall og fart..
            Odd-Erik Kanth-Lundem
            www.oms-p.com

            Comment


            • Originally posted by oddis67 View Post
              Det vil jeg tro du veit.... Hadde faktisk vært artig å sett om de kunne "glimte" til med litt turtall og fart..
              Ja det hadde vært moro han er langt unna nå så da er`n tøff....
              Kjell Vidar Hanssen 1969
              http://www.hanssen-racing.com
              http://www.ombk.org

              Comment


              • Originally posted by Jørn Markset View Post
                Bare til din informasjon så går disse motorene noe styggjævlig hvis man vet hvordan man skal pleie dem. Og det vet jeg...
                Hmmmm jeg kjenner en som har vunnet en del heat og race med disse motorene i H15 før Lødde fik kloa i dem :mrgreen::mrgreen:


                (fikke ikke annledning til å teste mer (Italia likte ikke at jeg gjorde dette)
                Last edited by Kjell Gunnar Noddeland; 19 October 2007, 19:51.
                Kjell Gunnar Noddeland 1963

                Comment


                • Ja er det ikke utrolig, jeg fant 4 Rasmussen båter også i et hjørne på fryselageret. (er ikke bare du som har fryselager, Jon )
                  Dessuten var det en nesten ny 45 motor oppi 90 esken.
                  Nå, er det fler som rydder boden og gjør seg klar til vinteren?
                  Jørn Markset

                  Lindesnes Modellbåt Klubb

                  Comment


                  • Jarle sitter å kikker

                    Nå Jarle ser du sitter å kikker!! noen meninger??
                    Kjell Gunnar Noddeland 1963

                    Comment


                    • Originally posted by JohnnyStingray
                      Da holder de seg godt, ihvertfall... Hva slags båter var dette da??? Bilder???
                      Sikker på at du ikke trenger hjelp??? Sitte å ta seg en øl mens andre jobber???
                      Helt vanlige båter, Cosmic, Twister, Twister II og Zigma. De er nye, pakket i plast enda, så det tar vel en stund før pesten går til maxangrep. Jeg tror nok Cosmic er tingen. Er iallefall èn på forumet her som ganske sikkert hadde knerta de fleste i Zenoah med en Cosmic.... O-15 også for den saks skyld :mrgreen:
                      Jeg begynner å nærme meg bunnen i den ene enden nå, skal male veggene så det blir lysere der inne. (trenger litt lys i tunellen kan du si)
                      Jørn Markset

                      Lindesnes Modellbåt Klubb

                      Comment


                      • Originally posted by Jørn Markset View Post
                        Helt vanlige båter, Cosmic, Twister, Twister II og Zigma. De er nye, pakket i plast enda, så det tar vel en stund før pesten går til maxangrep. Jeg tror nok Cosmic er tingen. Er iallefall èn på forumet her som ganske sikkert hadde knerta de fleste i Zenoah med en Cosmic.... O-15 også for den saks skyld :mrgreen:
                        Jeg begynner å nærme meg bunnen i den ene enden nå, skal male veggene så det blir lysere der inne. (trenger litt lys i tunellen kan du si)
                        Vi gleder oss til det blir lyst i kjelleren din... Kan hende det blir mye artig å få kjøpt da?
                        Odd-Erik Kanth-Lundem
                        www.oms-p.com

                        Comment


                        • Originally posted by oddis67 View Post
                          Vi gleder oss til det blir lyst i kjelleren din... Kan hende det blir mye artig å få kjøpt da?
                          Jeg har for vane å kjøpe... Ikke selge... Dette har samleverdi.
                          Jørn Markset

                          Lindesnes Modellbåt Klubb

                          Comment


                          • ha ha

                            Og så er BørBørson og BørBørson Jr igang igjen
                            sigpic
                            http://www.kyosho.no/

                            Comment


                            • Originally posted by OZZY View Post
                              Og så er BørBørson og BørBørson Jr igang igjen
                              Ja ikke sant. Jeg solgte Seadrill og DNO i dag, og det feirer jeg nå.
                              Jørn Markset

                              Lindesnes Modellbåt Klubb

                              Comment


                              • Originally posted by Jørn Markset View Post
                                Ja ikke sant. Jeg solgte Seadrill og DNO i dag, og det feirer jeg nå.

                                Skål.......
                                Kjell Gunnar Noddeland 1963

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X