Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by gjh View Post
    ble der noe kjørring i dag i rrc sitt grustak
    Venter på nytt svinghjul på reedcase'n(sliten outerwear ved snora..) Også har jeg ikke fått bytta til reservemotoren enda.
    Gått i ett med skole og syke unger..

    Så da blei det ikke no BØØØØØØØØØØPING som det ofte blir med pro mod'n eller hva Hoa? Stemmer det.. du røyk toppen du ja..
    Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

    Comment


    • heisan ble ikke noe kjøring på meg heller.....bu-hu,skal prøve og rekke det til helgen om jeg kommer hjem til lørdag må på jobb til førde og bygge butikk på onsdag,kun 6 uker til med slit så er det jule ferie på meg,da blir det kjøring som prioriteres

      Comment


      • Originally posted by x-ray rc View Post
        heisan ble ikke noe kjøring på meg heller.....bu-hu,skal prøve og rekke det til helgen om jeg kommer hjem til lørdag må på jobb til førde og bygge butikk på onsdag,kun 6 uker til med slit så er det jule ferie på meg,da blir det kjøring som prioriteres

        Pssst det er en egen tråd for kjøringa idag og neste uke... skal vi bruke den ???
        Denne er for kjøringa 26.08 ???

        Her er tråden...



        Jeg har filmet litt
        youtube og søk på RomerikeRC så bør det komme snart
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

        En Baja

        Comment


        • Originally posted by x-ray rc View Post
          heisan ble ikke noe kjøring på meg heller.....bu-hu,skal prøve og rekke det til helgen om jeg kommer hjem til lørdag må på jobb til førde og bygge butikk på onsdag,kun 6 uker til med slit så er det jule ferie på meg,da blir det kjøring som prioriteres
          6 uker
          Er det ikke lidt skryt og ha fri fra først i desember
          Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

          Comment


          • Originally posted by Golfman View Post
            Venter på nytt svinghjul på reedcase'n(sliten outerwear ved snora..) Også har jeg ikke fått bytta til reservemotoren enda.
            Gått i ett med skole og syke unger..

            Så da blei det ikke no BØØØØØØØØØØPING som det ofte blir med pro mod'n eller hva Hoa? Stemmer det.. du røyk toppen du ja..
            Hvorfor ikke bare bytte svinghjul??? så slipper du denna BØØØØPINGA, Jeg selv må si bilen min bøøøøper veldig om dagen, den sprekkte toppen står fortsatt på bilen og den nye står som stuepynt
            Det var en gang en Baja SS

            Comment


            • Originally posted by Hoa View Post
              Hvorfor ikke bare bytte svinghjul??? så slipper du denna BØØØØPINGA, Jeg selv må si bilen min bøøøøper veldig om dagen, den sprekkte toppen står fortsatt på bilen og den nye står som stuepynt
              Tida som ikke strekker til?

              Jupp, spørs om ikke motorbytte-planen utgår nå.. Er vel ikke lenge igjen til svinghjulet og verktøy kommer.
              Må snart få lakka ferdig kåpa også.. (Blir vel lagt ut mer om dette på tråden min snart)
              Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

              Comment


              • Originally posted by Golfman View Post
                Tida som ikke strekker til?

                Jupp, spørs om ikke motorbytte-planen utgår nå.. Er vel ikke lenge igjen til svinghjulet og verktøy kommer.
                Må snart få lakka ferdig kåpa også.. (Blir vel lagt ut mer om dette på tråden min snart)
                Verktøy ?????
                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                En Baja

                Comment


                • Originally posted by Mr-Online View Post
                  Verktøy ?????
                  Sikkert avdrager til å dra av svinghjulet
                  Det var en gang en Baja SS

                  Comment


                  • Originally posted by Hoa View Post
                    Sikkert avdrager til å dra av svinghjulet
                    en slik en ???

                    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                    En Baja

                    Comment


                    • Originally posted by Mr-Online View Post

                      Ja

                      Også må jeg skrive litt til siden ja er for kort
                      Det var en gang en Baja SS

                      Comment


                      • Originally posted by Hoa View Post
                        Sikkert avdrager til å dra av svinghjulet
                        Stemmer
                        Originally posted by Mr-Online View Post
                        en slik en ???
                        Ja en slik en, greit med riktig verktøy, er dere ikke enig a?
                        http://www.davesmotors.com/core/medi...fd9e6b8c914c4b
                        Originally posted by Hoa View Post
                        Ja

                        Også må jeg skrive litt til siden ja er for kort
                        Hehe Det er så moro å lese ... gjør dagen (den lange treige studentdagen) litt mer morsom
                        Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                        Comment


                        • Originally posted by Golfman View Post
                          Stemmer



                          Hehe Det er så moro å lese ... gjør dagen (den lange treige studentdagen) litt mer morsom
                          jeg har en sånn avdrager da jan erik.. kunne bare lånt min, hadde jeg visst om det mener jeg.. hehe
                          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                          Comment


                          • Originally posted by Vforce jr View Post
                            jeg har en sånn avdrager da jan erik.. kunne bare lånt min, hadde jeg visst om det mener jeg.. hehe
                            Jaja, det er sånn der er noen ganger, neste gang kan jeg jo spørre først..
                            Men like blid..
                            Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X