Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by JohnnyStingray View Post
    Vet ikke hvorfor, men jeg får ikke lastet opp bildene!?!?
    Det var bildene jeg tenkte å efterlyse Johnny, men det har vel muligens noe med datoen å gjøre, pc`n din har muligens hengt seg opp, men saken var god
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

    Comment


    • Bilder kommer, men de jeg har var i et format som forumet ikke gjenkjenner. Skal ta nye nå.
      I`m BACK!

      Comment


      • Originally posted by JohnnyStingray View Post
        Bilder kommer, men de jeg har var i et format som forumet ikke gjenkjenner. Skal ta nye nå.
        Du kan jo bare gå ut på gårdsplassen din og ta noen nye bilder av de to urgamle Mariner 4HK motorene som står i klubbhengeren. Hvis du danderer disse i en V-formasjon, så får du jo nesten en 2 sylindret 90 graders V-motor med en motoreffekt omtrent som på den du forteller om i ditt innlegg litt lengre opp i denne tråden
        Last edited by jokko; 1 April 2012, 14:41.
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • Det er i dag sendt mail til formenn i klubbene som er underlagt NMSBF med tilbud på en rekke DF skrog.
          Tilbudet er gjeldende for medlemmer i NMSBF, regner med formennene formidler dette videre til medlemmene i respektive klubber.[/QUOTE]

          Håper du har fri til uka Jørn, for nå får du mye jobb med alle bestillingene
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • Det er bare 20 båter som skal bort, hvis folk har et mikroskopisk snev av framsyn så er dette en svært god deal.
            Nei jeg er bare hjemme i morgen før jeg drar på hytta.
            Og hvis noen skulle tro det er aprilsnarr så kan jeg avkrefte det!
            Jørn Markset

            Lindesnes Modellbåt Klubb

            Comment


            • Og hvis noen skulle tro det er aprilsnarr så kan jeg avkrefte det![/QUOTE]

              Og jeg som bare trodde at du kødda med oss på 1 april Jørn, kanskje ikke den lureste datoen i året og gå ut med et kjempetilbud
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment


              • Mailen er sendt mine medlemmer da!
                "You don't need balls to get to the Worlds"
                sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                Comment


                • Bare hold av et DF 53" skrog til Steve.Jeg er nesten helt ferdig med å overtale han.
                  AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
                  Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
                  http://www.arcticrc.no/

                  Comment


                  • Hvor mye koster det skroget? Vi her oppe i nord Har ikke fått noe tilbud. Kanskje vi ennu er så pass ferske at dem ikke har fått lakt til e-post adressene våre.

                    Comment


                    • Originally posted by steve larsen View Post
                      Hvor mye koster det skroget? Vi her oppe i nord Har ikke fått noe tilbud. Kanskje vi ennu er så pass ferske at dem ikke har fått lakt til e-post adressene våre.
                      Hvis det er et DF Annihilator skrog du skal ha, så er prisen Kr. 3000 pr. stk. og Jørn hadde kun to av disse når han la ut tilbudet. Hvis du sender meg din e-post adresse Steve, på sms, så kan jeg videresende deg e-posten som vi i vår klubb fikk tilsendt vedrørende disse tilbudene.

                      Jørn er vel muligens på hyttetur og da deres klubb er så ny, så er det vel ikke sikkert at han har fått lagt Articrc inn i sitt system, han liker seg best i varmen på palmekysten på Sørlandet
                      Last edited by jokko; 3 April 2012, 11:40.
                      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                      Comment


                      • Takker for svaret Jokko. Vi har sendt over mail adressene til Kjell Vidar Hansen den 24 Mars. Han skulle vidresende adressene. Ja det er vel nydelig og varmt på sørlandet Her var -9 grader på morningen når jeg skapa isen av bilen..

                        Comment


                        • Testet den nye hydroen i dag,, fikk kjørt inn motor og testet litt... meget positivt overrasket.. blir en rå sesong..

                          Comment


                          • Originally posted by Helge Normann View Post
                            Testet den nye hydroen i dag,, fikk kjørt inn motor og testet litt... meget positivt overrasket.. blir en rå sesong..
                            Har du bygd deg en Backlash for 2012 sesongen, Helge ? Det skulle vært moro å sett bilder av en som er ferdigbygd !
                            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                            Comment


                            • Nope, det er en eagel gas bygget av kjell gunnar. syns dette var råere enn whipen min. raskere syns jeg.. uten tvil..

                              Comment


                              • Originally posted by Helge Normann View Post
                                Nope, det er en eagel gas bygget av kjell gunnar. syns dette var råere enn whipen min. raskere syns jeg.. uten tvil..
                                Så det var du som fikk kloa i den tilslutt ! Jeg fikk et tilbud på den via Jørn for snart to år siden, men jeg hadde jo aldri trodd jeg skulle kjøre hydro og jeg vet jo ikke om det er noe jeg kommer til å fortsette med heller, håper å få prøvd den jeg har kjøpt av Rune på lørdag, begynner å bli nervøs bare ved tanken ! Den du nå har, er jo kjempe fin og den kommer jo til å parkere alt av sport gashydro ! Det er egentlig rart at ikke flere har satset på slike hydro i denne klassen, spesielt hvis de har tenkt seg til VM.
                                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X