Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Helge Simonsen View Post
    Det lukter Miami Vice lang vei av dette på et vis.....
    Det er vel kanskje ikke så rart Helge, vi som kjenner Johnny vet at det er mange drømmer og ting som rører seg rundt i hue på han, kunne vel tenkt seg å vært både skurk og politi han, og ikke minst kjørt rundt i virkelige store og hurtige båter i 1:1 skala
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

    Comment


    • Hei.Her kommer litt innside informasjon til dem som fabler om lederbåter og event.heatseier sesongen 2011...Det går rykter om 2. mann som ligger i hardtrening her i området..!!
      Hvær dag,uansett værforhold,så høres lyden av illsinte Mathe og Zenoah-motorer...!!

      Det er bare ett fåtall av befolkningen som har observert båtene i action...kun dem med extra godt syn har fått ett glimt av skrogene,da hastigheten på disse båtene er langt over det ett normalt øye kan observereDet kan legges til att skrogene ligger som en klegg på vannet...!!

      Det nærmeste mann kommer disse fenomenale båt-førerne er når denn spesialbygde "race-rigga"Toyota Hiacen kjører til og fra kjørevannet... I følge media skal treningen foregå helt til jul,da vannet ikke fryser på før i denn tia på året-det sies att denne bilen full av racing-båter kommer til å bli sett gjentatte ganger på tur sørover til nc.cup kjøring sesongen 2011.-og som en av crewet uttalte i ett exlusivt intervju,så kommer ikke dette teamet til å kjøre 150-200 mil en vei,uten å gjøre rent bord -Og som han la til: vi er så godt forberedt att det halve kunne vært nok...

      Analytikere kan se i prognosene att team sør for Polarsirkelen som er allerede er gått i hi,desverre er sjanseløs til neste år..Så til eventuelle team som har drømmer..her er det bare å justere ned forventningene,og legge lista litt lavere,så blir ikke skuffelsen så stor.

      Anyway..nå er det bare å gjøre seg klar...siden gutta skal kjøre i dag også...det kan jo hende det går ann og få ett intervju med teamet,men det er vell tvilsomt da dem er så høye på pæra

      Kommer tilbake med mer info hvis det dukker opp noe...hold motet oppe så lenge..!!
      AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
      Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
      http://www.arcticrc.no/

      Comment


      • Detta er bra Ken, vi gleder oss til sommeren og at dere kommer nedover, skulle det være behov for flere båter i mellomtiden, så vet du hvor du kan få tak i de
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • [QUOTE=Ken;429229]Hei.Her kommer litt innside informasjon til dem som fabler om lederbåter og event.heatseier sesongen 2011...Det går rykter om 2. mann som ligger i hardtrening her i området..!!
          Hvær dag,uansett værforhold,så høres lyden av illsinte Mathe og Zenoah-motorer...!!
          QUOTE]

          Når ble en bensinmotor illsint?!!!!!!!!!!
          Nitro er det som hører hjemme i modelbåt, ikke sløve plenklippermotorer
          MVH

          Rudi Arnesen

          Comment


          • [QUOTE=Rudi Arnesen;429311]
            Originally posted by Ken View Post
            Hei.Her kommer litt innside informasjon til dem som fabler om lederbåter og event.heatseier sesongen 2011...Det går rykter om 2. mann som ligger i hardtrening her i området..!!
            Hvær dag,uansett værforhold,så høres lyden av illsinte Mathe og Zenoah-motorer...!!
            QUOTE]

            Når ble en bensinmotor illsint?!!!!!!!!!!
            Nitro er det som hører hjemme i modelbåt, ikke sløve plenklippermotorer
            Det er rart at du ikke kjører med nitromotor i Passat`en din, Rudi Skal det være illsint, så er det vel store elektromotorer man burde satse på, forøvrig må du passe deg slik at du ikke får en illsint Nordlending eller to på nakken under NC rundene i 2011
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • Og jeg trodde jeg var gæ`ær`n...

              I`m BACK!

              Comment


              • Det va heftige greier fra lego, tar litt tid å lage sånn

                Comment


                • Click image for larger version

Name:	IMG_0277.jpg
Views:	1
Size:	20.7 KB
ID:	771780
                  I`m BACK!

                  Comment


                  • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                    [ATTACH=CONFIG]41388[/ATTACH]
                    Kompressor ja. Det er kansje tingen?
                    N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                    MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                    Comment


                    • Legge sporten på hylla

                      Jeg vurderer nå å sette båtene i dokk for en lengre periode.
                      I stedet har jeg vurdert et nytt område jeg vil prøve å hevde meg.
                      Jørn Markset

                      Lindesnes Modellbåt Klubb

                      Comment


                      • Originally posted by Jørn Markset View Post
                        Jeg vurderer nå å sette båtene i dokk for en lengre periode.
                        I stedet har jeg vurdert et nytt område jeg vil prøve å hevde meg.
                        Hehe.... Du er vel klar over at vi har en av norges beste roere i ØMBK? Hold deg til rc-båt, du Jørn!
                        I`m BACK!

                        Comment


                        • I ØMBK er det mange gode roere, og det er det nok en grunn til.
                          Dette er jo faktisk en rc båt med årer... maaange årer....
                          Jørn Markset

                          Lindesnes Modellbåt Klubb

                          Comment


                          • Originally posted by Jørn Markset View Post
                            I ØMBK er det mange gode roere, og det er det nok en grunn til.
                            Dette er jo faktisk en rc båt med årer... maaange årer....
                            I ØMBK er vi medlemmer nok til å betjene denne farkosten din Jørn i skala 1:1, men i Lindesnes er dere så få, at dere greier dere med en Dobbeltsculler
                            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                            Comment


                            • Stem på årets sportsmann 2010!!!

                              Som regel er det en eller annen idrettshelt som blir årets sportsmann, men i år er Sandefjordgutten Pål Virik Nilsen fra Maritimo Offshore Racing også nominert til denne gjeve prisen. Prisen deles ut til den med flest stemmer, så for å hjelpe til slik at det for èn gangs skyld kan bli en motorsportutuøver, trengs DIN hjelp!
                              Klikk på denne linken og stem NÅ;
                              http://www.easyresearch.se/s.asp?WID=796631&Pwd=43859839&key=63450%2C45
                              Husk å kopiere og tipse alle dine båtsportvenner om
                              dette!

                              Skulle du finne andre navn du heller skulle ønske å stemme på er dette selvfølgelig helt opp til deg selv.
                              Mer om PVN og Maritimo her:


                              Click image for larger version

Name:	pal_virik_nilsen2_01.jpg
Views:	1
Size:	24.9 KB
ID:	771815Click image for larger version

Name:	maritimo091.jpg
Views:	1
Size:	24.7 KB
ID:	771816



                              Kanskje vi en gang i fremtiden vil få en rc-båt fører å stemme på også...
                              I`m BACK!

                              Comment


                              • Jeg er forkjølet...skikkelig, på orn`tli mannevis (ifølge kona), og orker ikke stort annet enn å surfe rundt i cyber space om dagen.
                                Og jeg fant akkurat noe jeg skulle ønske var tilgjengelig, men dessverre...
                                Jeg bygger jo stadig større og heftigere saker for tiden, og jo nærmere virkeligheten jo bedre. Ved en tur innom Conley`s webside fant jeg ut at han for noen år siden hadde fått i oppdrag av Chrysler å lage en 1/4-skala Viper V10. Og dette er jo utgangspunktet for en av de råeste motorene innen offshore racing for tiden, nemlig Ilmor V10. 2 stk slike hadde vært helt perfekt i det nyeste prosjektet mitt (selv om jeg antagelig hadde gått konkurs like etterpå...). Dessverre ble det bare bygget èn slik motor, pga en brann som ødela det aller meste av former og utstyr tilhørende Conley. Conley brukte 1,5 år (full tid!) på å utvikle denne motoren, og så slår katastrofen ned med total ødeleggelse av hele livsverket... Tenk følelsen...
                                Men se på denne herligheten!!! Bare utseende er helt rått, og at den er fullt funksjonibel i tillegg...! Det finnes mange flinke folk der ute, og heldigvis er Conley tilbake i drift, men bare med en V8`r.
                                Les mer om historien her: http://www.conleyprecision.com/about_us.htm
                                I`m BACK!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X