Har 2 stk Ferrari 360 GTC. Det ene er lakkert med Tamiya lakk og det andre med Airbrush.
Det som er lakkert med airbrush har jeg ikke limt vinduet og ikke lakkert med klarlakk, men det er 3.1g forskjell i vekt.
Veier lim til ruta og 2 lag med klarlakk ca 3.1g?
Slik at de blir like tunge?
Det med Tamiyalakk veier 31.5g
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Cybercowboy fant ut at jeg hadde klarlakk i går, men det var litt for seint å få testet.
hihi
Nå til helga må jeg betale litt utestående gjeld til Rune og kjøpe inn noen flere deler.
Går en del dekk i løpet av året, så det må bestilles mer.
Har lyst på PN verktøyet også, slik at jeg slipper å ha alt i kasser.
Tester med klarlakk uansett.
Vil gjerne at det skal holde og se pent ut. Ihvertfall til jeg begynner å bruke karosseriet.
Da har jeg fått betalt Rune det jeg skylder han. Skal ned og hente dekk til søndagen.
Kjøpt verktøy fra Kenon også, så får jeg se om jeg blir fornøyd med det.
Siden jeg syntes din måte å ha noe av verktøyet på var vesentlig mere effektivt enn min.
Samt at det er lettere for andre å finne det verktøyet de trenger når jeg setter rundetider.
Elelrs måtte jeg ha Toyota Celica No.7 1993 etter å ha sett Rallybilen til Odd Arne....
Men jeg trenger et tips til å få loddet fast motorledningen til kretskortet uten for mye søl eller dårlig lodding.
Er det bare å feste langs kanten, eller klarer dere å "fylle" skruehullet med tinn?
Noen som har et bilde til meg?
Fyller hele hullet med tinn. Bruk tinn/ bly istedenfor de nye blyfrie tinntypene om du har tilgang.
Fyll slik at hullet lukker seg først, men har en liten antydning til grop. Fortinn også ledningen før du skal tre den i loddingen.
Comment