Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z MR03....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sant nok. Har uansett en enkel lader som tar 8 batterier, så den gjør nytta inntil videre. Batteriene jeg har trenger nok en oppgradering, de holder ikke lenge. Når blir det snart to biler til så en ekstra lader er nok nødvendig etter hvert. Ser jo ut som Sky laderen er smart, siden den har gode funksjoner utover lading. Hva slag batterier har dere god erfaring med da?
    Arild,Gjøvik

    Comment


    • Her er foresten bilen.....
      Attached Files
      Arild,Gjøvik

      Comment


      • Herlig å se Hulken.
        Håper du tar turen nedover en gang så vi kan se den live

        Ang ladere så er det mange som bruker disse PN laderene i USA som du sier. Svenskene er også glade i den.
        I forhold til Varta'ene etc vi bruker her på berget så har man jo større kontroll på hva man får inn på batteriene. Med den skyRC laderen og andre displayladere så har man samme mulighet.

        Amerikanerne er så skrekkelig opptatt av at batteriene skal holde lenge, mens vi har nok en litt mer bruk og kast mentalitet. Vi lader aaa på 3A ++, og får de til å vare ca 8 mnd. Da er punch redusert.
        Mini-ZNorway.com
        Speedy PigZ Raceway

        Comment


        • R1Wurks batterier er bra.
          Flere andre som også er bra altså.

          Tenergy batterier har utrolig lav indremotstand.


          Men Hulken,jeg ville byttet til 64-pitch spur og pinion på den bilen.
          Enkel og grei jobb å få til. Synes bilen ser bra ut ellers. Burde gå unna den med det rette karosseriet
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • Godt med tilbakemeldinger, skal få handlet inn spur og pinion. Noen spesiell type man bør ha? Zabbe kikket på den når jeg var innom og hentet fliser, mente det burde vært mykere fjærdrakt bak. Hva/hvor kjøper jeg? Synes også det virker som det er en del slark i forstilling, både opp og ned men også det jeg på en 1:1 bil ville sagt var slark i hjullager. Tips her?
            Arild,Gjøvik

            Comment


            • PN sine 64pitch spur holder i massevis.
              Må kanskje frisere en kant, men kanskje ikke.
              Må kanksje pusse litt på kyosho plateholderene eller kanskje ikke.

              Fronten er det mye som kan være litt slark i.
              kulene som sitter i øvre og nedre bærearm kan være slitte.
              Slitte bærearmer.
              Slitte knokler.
              Prøv å se hvor det beveger seg mest.

              Kulelager er jo kanskje en mulighet for å bytte eller at selve felger ikke er helt nøyaktig nok til at kulelagrene sitter ordentlig.
              Mange muligheter som du ser....

              Kenon og tinyrc har deler til dette.
              Med og uten bling.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • Skal kvitte meg en en Atomic AAA battery discharger.

                Click image for larger version

Name:	2013-10-04 13.50.37.jpg
Views:	1
Size:	31.9 KB
ID:	781993

                Byttes i 1 sett med PN s15 framdekk og 1 sett PN X6 eller R6 bakdekk.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • Hjelp!
                  Mod bilen min har en hekk som ikke er helt rett.
                  Det vil si at t-plata blir litt bøyd oppover slik at dekkene subber i skjermene.
                  Stockbilen har ikke dette problemet og begge bilene er satt opp likt.
                  Tri-demperoppsettet er gått igjennom og finner ikke noe åpenlyst der.


                  Kan noen tipse meg om hva jeg burde se etter?
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • Kyosho Mini-Z MR03....

                    Sjekket t-plata,, sprukket opp eller slitt ut?
                    Hadde samme problemet på stock bilen. Det var en t-plate som var halvsprekt på undersiden, slik at det ikke syntes direkte.
                    living in the fast lane

                    Comment


                    • Fant ingenting, men kan sjekke igjen.
                      Håper bare ikke at motorfeste har blitt bøyd.
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment


                      • Originally posted by NoBrainer View Post
                        Håper bare ikke at motorfeste har blitt bøyd.
                        Oi, er det mulig å bøye motorfeste?
                        Hva slags krefter må til da? Sånn kræsjing vi bedriver med er vel ikke nok til å bøye det.
                        living in the fast lane

                        Comment


                        • å jo da.
                          Det er en av grunnene til at jeg "ønsker" at folk ikke skal rygge uten at det er klar bane bak dem.
                          Har liksom ikke lyst til å ødelegge min front og den andre personen sin hekk.
                          Treffer man godt nok så går det diff aksler og / eller t-plater og dps motorfeste.
                          Jo mere motor man har jo større er sjansen for slike ting.

                          Samt at det er sjelden ved første kræsjen, men når motorfeste ditt er snart 2 år så har det fått noen smeller....
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • Pokker, skeivt motorfeste på GT Mod.
                            Feste opp mot DPS som er bøyd. Rettet den til med tang, men det kommer ikke til å holde veldig lenge.
                            Aner faktisk ikke om det er like mye på hver side heller, selv om det ser ok ut nå.
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

                            Comment


                            • Rr feste? Du får ikke lurt det til med finurlig straming og slakking av skruene til bøylen?
                              Mitt rr feste gir seg etter en stund og jeg må løsne skruene og presse bøylen fremover mens jeg skrur til.
                              Rr toppplata/dpsplata kan også gi seg i festet til toppen. Du ser det enklest på mengden carbon foran "klemmene". Dette er også en del av vedlikeholdet på min mod.
                              Har forrøvrig også fått bøyd ett sånt feste en gang.
                              Er ganske sikker på at jeg så et slikt i en boks på pigz. Dette monterer du fort!
                              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                              -
                              Röhrl

                              Comment


                              • Skal se på det festet du har satt igjen.
                                Men det blir uansett ikke noe GT Mod på meg.

                                Takker zabbe
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X