Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z MR03....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SKal jeg gjøre det "lettvint" eller vanskelig?

Altså beholde den slik, eller lage duck tale

Click image for larger version

Name:	2014-01-20 15.27.51.jpg
Views:	1
Size:	28.9 KB
ID:	782466
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• den er kul som den er der! får skikkelig løst på sjøl jeg! beklager zabbe, jeg mener selvfølgelig "den er kul zom den er! får zkikkelig lyzt på en zjøl jeg!"
      sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

Comment

• Hehe. Zånn Zkal det være!
        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
        -
        Röhrl

Comment

• jepp, blir Richard Muscat 2013 Porsche Carrera Cup Australia farger.
          Må skaffe mørke blå først.
          Reklamen får jeg ikke til. Har hverken logoer, papir eller printer til slikt.

Comment

• Har vinyl kutter på jobben.
            living in the fast lane

Comment

• Dobbel a-arm oppsettet var knall.
              Fikk satt den opp nesten slik jeg ville. Mangler vel bare litt utvalg i fjærer så har jeg det som trengs. Må se litt mere på camber, syntes det kanskje var litt mye. Men må samtidig se på kjørehøyden.

Bilen gikk greit i dag. Havnet på 9.375s med min egen bil og 8.982s med nyoverhalt Igor-bil.
              Gadd ikke bytte dekk og fikse diffen på min. Var så mange andre som trengte hjelp.

Comment

• dobbel a arm forstilling = jiihaaa

Comment

• Vel, er forsåvidt enig med deg, men jeg har bare prøvd en 2-3 forskjellige typer og i stock er det nok ikke all verdens av forskjell når ting er nytt og flott.
                  Litt spent på hvordan det blir med "årene", for sånn sett ser oppned king pin og dobbel A-arm ganske like ut.
                  Minimalt med bevegelse på knokkel, ergo ingen slitasje på innleggene.
                  Kun nedre kula som blir slitt med åra på oppned kingpin oppsett og delrinkuler kan skaffes.

Liker utrolig godt dobbelt a-arm, men herregud for et knot å ha service på. Eller bytte fjærer og pre-load.

Uansett, nå har jeg hatt service på dekkdreieren. Mangler 2 stk 3x8x4mm kulelager for å få den fungerende igjen.
                  Har hatt full service på den og der var det faktisk en del å gjøre.
                  Men den kommer snart i drift igjen håper jeg.

Comment

• Jaggu har jeg lært litt om Airbrush i dag også.
                    Skal bli artig å se om jeg får det til å stemme med min virklighet.

Vesentlig lavere trykk. Nede i 1.5 bar. I forhold til 2 bar jeg har jobbet med før.
                    Vesentlig tynnere maling.
                    Samt at jeg har fikset slangene mine, slik at jeg får større "lufttank" og ikke noen knekker på slangen til airbrush'n.

Har skaffet meg en "masse" shots glass eller pilleglass, slik at jeg får blandet litt maling også, eller tynner. Alt ettersom.

Comment

• hvilken airbrush bruker du? og hvilken kompressor? har så lyst på airbrush men det er så mye jeg har lyst på.

Comment

• Kjøp nå ikke det jeg har...

Iawata airbrush er tingen.
                        Da med "toppmater"
                        Hvilken som helst kompressor med minst 2l tank og som kan kjøre 1-3 bar holder i massevis.

Comment

• får se hva det blir til etterhvert har kikka litt på iawata.. tror det var eclipse eller no den het så har jeg kikka litt på en som absolutt hobby selger.. men som sagt, får se

Comment

• Til store... alt er relativt... flater. Så kan du bruke billiggreier til $10. Det er kun når det skal være nøyaktig at man trenger bedre utstyr.

Ergo skal du bare ha f.eks. 2 farger og maskerer i mellom så klarer man seg fint med en billig sprøyte.

Man kan også bruke dykkerflaske med luft. Bare man får justert ned trykket.
                            Og at man har dykkerflaske da....

Comment

• Synes det er greit å kjøpeno ordentlig med en gang når man først skal kjøpe. jeg driver å maler litt warhammer figurer i ny og ned også så det kan jo komme godt med der

Comment

• Kulelager som burde testes:

Avid RC sells quality products for amazing prices, including rc bearings, rc ceramic bearings, engine bearings, rc wheels, triad slipper, titanium screws, and much more. Our parts are made for Team Associated B6, B6D, and RC8B3, Team Losi TLR 8ight, 22 5.0, 22X-4, 22T, and SCTE, Mugen MBX8, and MBX8, Traxxas Slash, and Arrma.

Kulelager til forhjul 2x6x2.5mm
                                Kulelager til diff 3x6x2mm
                                Kulelager til spur 4x7x2mm
                                Kulelager til bakhjul og motorfeste 3x6x2.5mm

Tror disse størrelsene stemmer sånn ca.
                                Kanskje noen kan fortelle meg hva slags lager som burde testes av disse?
                                Tror ikke "rubber sealed" er noe poeng. Men kanskje de er fine til dette?
                                "Open" er kanskje de letteste å rense, men de er også de som får mest drit inni seg.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X