Eureka! Det er nok en kopi av denne jeg har, men konseptet er det samme. kan jeg putte fett i denne demperen? Høres grisete ut, men det kan jeg leve med.
Like før jeg leste dette bestillte jeg en kyosho oljedemper så da kan jeg teste om det utgjør en nevneverdig forskjell. Håper det...
x-power lager en kopi av denne.
Skal puttes fett inni. Altså der støtstangen går gjennom den gjengete delen. Da blir det demping Og kanskje mindre stepping.
Blir mindre gris av det enn hvis du bygger oljedempern feil
Det burde være en grei start på en MR03Sport.
Bare jeg finner ut av t-plater, DPS og motorfeste.
Skal det være noen flottere fronter så blir det vel dobbel a-arm som anbefales....
Så da får man velge mellom enten:
Men akkurat nå sitter jeg med et R8 karosseri som har blitt lakkert feil.
Lakken har herdet såpass at den orverhodet ikke er lett å fjerne selv om den er vannbasert.
Noen som har tips til å fjerne lakk da??
Kun pussing eller noen lettere og raskere metoder?
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Er alltid interessert i Lasse's misslykkede paintjobs. Som regel er resultatet bedre enn det jeg klarer å få til på mitt beste
Ikke dette for å si det slik.
Skal se om jeg får det til. Mangler primer på den andre R8'n.
Har liksom ikke noe karosseri å kjøre med veldig snart, da mitt R8 holder på å transformere seg tilbake til sin opprinnlige form....
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Hm, såpass dårlig.
Du kan alltid handle en 3D printer å bruke den til å printe ut en ny body det kommer en ny printer på markedet snart. Ellers har Pål en annen en, hjemme.Han trenger bare plast klumpen.
Kan jo alltid prøve å finne en kasse til deg. Har en del som ligger og støver, både arbeidsstasjoner og servere med noen år på nakken
Resten må du ordne selv.
Comment