Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z MR03....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har fått en Digital vekt 500g x 0.1g til overs.
    Noen som kunne tenke seg det for 80,- så send en pm

    Edit
    Der forsvant den vekta gitt...
    Last edited by NoBrainer; 10 May 2013, 12:54.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • Har kjøpt PN Knuckle Delrin Inserts, for å få vekk litt slark i fronten men får ikke til å fjerne de som sitter originalt. Noen tips på hvordan man gjøre dette?
      living in the fast lane

      Comment


      • Hvilket merke knuckler har du?
        På mange av variantene så er det en krans øverst på delrinforinga. Skyv den ut fra bunnen av knucklen. Enten med en 1,5mm umbrako eller noe annet som passer.
        Mini-ZNorway.com
        Speedy PigZ Raceway

        Comment


        • Tja, si det. Fikk de av deg
          living in the fast lane

          Comment


          • Ok. Skyv de ut oppover. Legg den an mot en 1/10 pinjong eller noe og trykk/ slå forsiktig innlegget ut.
            Mini-ZNorway.com
            Speedy PigZ Raceway

            Comment


            • Ok, gir det et forsøk.
              living in the fast lane

              Comment


              • Er det ment at disse skal limes fast? Det blir lite demping med innleggene dinglene rundt.
                living in the fast lane

                Comment


                • Om du har tenkt å bytte innlegg i Reflex knucklene så er det PN MR-02 innlegg som passer.

                  Er det å fjerne slark mellom knuckle og King pin som er planen kan du enten få inserts av meg på PigZ som gir deg 0 slark, eller så kan du bore opp et hull i knucklen, gjenge opp og skru den fast i king pinnen.
                  Mini-ZNorway.com
                  Speedy PigZ Raceway

                  Comment


                  • er nok lettere med innlegg som passer. planen er vel å ta turen ned til PigZ den 22.
                    living in the fast lane

                    Comment


                    • Må bytte kanna på PN 70T. Denne gjør vel susen: Part Number 10BB99?
                      Koster det samme som en ny motor men motor jeg har er ny så...
                      living in the fast lane

                      Comment


                      • Da skal jeg få testet ny lader - SKYRC NC2500 AA/AAA Battery Charger & Analyzer
                        Så får jeg se hvordan den fungerer.
                        Kanskje jeg får luke ut noen batterier som ikke er gode etterhvert.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • Ser ut som en "morosm" lader! Jeg er nå offisielt bitt av basillen igjen, og har også fått med med junior på moroa. Da blir det med spiselig for husfruen også. ;o) Takk til Zabbe for treningsfliser, en god start på en kjellerbane. Byttet til meg en MR-03 med sender, og har et par MR-02 på gang til junior med kompis på besøk. Det sto foresten "Frode" skrevet inne i KT-18 sender'n, en kjent person i miljøet?

                          Ser mange i statene bruker PN sine ladere med tilhørende charge/discharge trays. Har ikke lest noe om dem her inne, vil det si at vi nordmenn har andre (og bedre) preferanser? Ser spennende ut den Sky laderen, er kanskje ikke behov for å lade mer enn 4 batterier om gangen? Hvilke batterier anbefaler dere?
                          Arild,Gjøvik

                          Comment


                          • Altså det med ladere er etter hva du vil.
                            Gutta på jobb kjører med biltemaladere og mange sett med batterier.
                            Jeg kjører med ladere som lader på høyere A og da raskere. Derfor kjører jeg med færre batterier og sier som så at baterier er forbruksvare, siden de tar rundt 1000 ladninger.

                            Så etter min mening så blir det litt opp til hvor dårlig tid du har.
                            For jeg bruker de minuttene som det tar å lade et bateri til å kjøle ned elektronikken og motoren på bilen.
                            Samt få tilbake synest etter kjøring.
                            Med en 70T motor og litt liten bane, så kan det fort bli 30-40 min med kjøring og da er det greit med en liten pustepause og samtidig få byttet om på forhjulene og renset for hår mens batteriene lader.

                            SkyRC laderen kan jo teste batteriene dine og derfor kjøpte jeg den. Lettere for meg å se om en celle er ødelagt med en slik lader og da kan man sette sammen batterier i sett litt bedre. Istedetfor å kaste hele settet med batterier fordi en celle er dårlig.
                            Men en slik SkyRC lader og en biltemalader vil nok kunne holde følge med ladingen til 2-3 personer for en kveld.

                            Det er jo om å gjøre å ikke legge for mye inn i dette før man faktisk finner ut om dette er noe man vil drive på med.
                            Ikke kjøpe inn alt som er bling-bling bare fordi det er bling-bling.

                            2 av de på jobb skaffet seg MR-02EX og kulelager, fjærer i front og t-plate. De kjørte i 6 mnd før de oppgraderte noe som helst og det fungerte knallbra. Billig og bra.
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

                            Comment


                            • Bling-bling og elektronikk er jo det som tenner oss gutta vettu....
                              Arild,Gjøvik

                              Comment


                              • joa, men det å bruke masse penger uten å få kjørt blir fort feil...
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X