Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z MR03....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg har en kjempe god grunn til å kjøpe dekk-dreier.
    Det er stash, mann. Du må jo ha stash.
    Mener å huske at du fint klarer å holde meg unna, desverre.
    Du kunne jo gått for den nye fancy diffen til Rune da. 2gram lettere enn min. Burde ha ganske mye å si det.

Jeg er redd for at Porscha ryker i helga. Hvis jeg ikke kommer noe særlig under 6sek. Huff. For en fryktelig tanke
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

Comment

• njai, har liksom nok stæsj....
      Bedre å finne noe som er kult

Men ryker Porscha, i såfall for hva skal du erstatte den med?
      Har du hørt noen rykter om noe som er bedre enn porscha?
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Jeg får svettetokter og innvollene vrenger seg her nå. Bare ved tanken på å måtte kjøre færrarri 360/430, hsv eller mosler.
        Ææææææææææ
        Nei, må tok heller få Porscha til å funke.

PorschePorschePorschePorschePorschePorschePorscheP orschePorschePorschePorschePorschePorsche
        Sånn, det var bedre

-
        Röhrl

Comment

• hihi

Har jo bare 3 porscher jeg så, jeg har ikke kommet like langt som deg enda.
          Men da har jeg bestilt meg en vekt og discharger. Tror det "bare" er dekk igjen nå altså.

ahh... vent litt, glemte at jeg skal ha knokler, som jeg ikke helt er sikre på hvilken type enda.

Har enda ikke hørt noe fra Tiny angående RCP bane deler som jeg har vurdert. De har vært dårlige nå siden jul med å svare.

Comment

• Du zabbegutten...

Du som sitter aleine på hotel støtt og stadig.
            Kan ikke du lage en del tønner i riktig skala, så kan vi kjøre "rally" på banen.
            Trenger sikkert ikke mer en 20-30 tønner for å få litt action.
            Maler dem bare hvite og røde med litt vekt i bunnen, så kan vi lage innsnevringer. Kan lage en og annen "bakke" også. Da kan du lage deg en Audi....

Løftet på noe akkurat nå og fikk øye på Subaru'n min skjønner du. Skal brukes på Vitz "kroppen"

Comment

• Consider it done

-
              Röhrl

Comment

• Originally posted by NoBrainer View Post
                Rune: Håper det blir noe av Lap-Z og bane nede hos dere.
                Ser det at interressen for å kjøre er vanskelig å holde vedlike uten å ha noe å kjempe for. Det med rundetider er absolutt en viktig motivasjonsfaktor.
                Bane blir det. Lokalet er klart for isolering og legging av gulv. Mistenker at isolasjon og gulvplater ble kjøpt inn idag. Lap-Z krysser jeg fingra for at det blir fart over. Satser på avklaring ila neste uke.
                Mini-ZNorway.com
                Speedy PigZ Raceway

Comment

• Originally posted by NoBrainer View Post
                  Skulle bare ønske det var noen baner i Oslo som ikke kostet flesk å kjøre på.
                  Dette burde være ypperlig trening for alle som kjører fjernstyrte biler. Altså biler som går fort da, om det er buggy eller on-road.
                  Samt at det ikke nødvendigvis tar så stor plass om vinteren. Så kan man kjøre andre typer biler på sommeren. Da får man ihvertfall kjøretrening hele året.
                  har oslo i det heletatt noen baner da?
                  IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                  Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

Comment

• Nei, ingen offentlige nei.
                    Kun private.

Comment

• Ballerud har lagt ned sin Mini-Z bane, men de har bygget mini-Z buggy bane.

Kanskje Thomas blir på glid med en RCP bane ila vinteren?
                      Mini-ZNorway.com
                      Speedy PigZ Raceway

Comment

• Den derre dekkpåsetteren til PN er bare genial.
                        Vanvittig rundt og jevnt påsatte dekk, selv med dekktape.
                        Kan fint brukes på LM bakdekk, men ikke på LM fordekk.
                        Da LM fordekk er små og veldig mye gummi, slik at du ødelegger verktøyet når du prøver å tre dekket på.

Polerer diff platene med autosol og det blir kjempeforskjell.

Renser kulelager med aceton for første gang, har brukt noe drit dyre greier før.

Så da er det bare å sette bilen samen igjen i morgen og se hvordan den blir.
                        Skal teste ut Kyosho kulediff gugge denne gangen.
                        Håper den er minst like bra som den gugga zabbe har.
                        Last edited by NoBrainer; 28 January 2012, 17:00.

Comment

• Nå har jeg fått den nye "kassa" mi til bilene.
                          Så nå ser kofferten min topp ut.
                          Skal få lagt ut bilde i kveld. Mangler beskyttelse inni, slik at bilene og sendere blir litt beskyttet.
                          Nå blei hele kofferten ledig til alt det andre som er oppi der.

Comment

• Fikk kjørt noen runder i dag også gitt.
                            Det nye motorfeste og DPS til Vitz'n fungerte dritbra.
                            Fikk på nye dekk så fikk jeg raskeste rundetid på 4.402s. Gleder meg til å få prøvd den på større bane. Alle 3 som kjørte klarte å komme under 5s denne gangen, så nå begynner det å bli litt fremgang her.
                            Fikk testet dekkpåsetteren min litt også, helt knall....

962C'n hadde ikke gode nok framdekk. Skulle nok ikke hatt 30 der tror jeg. Kanskje heller brukt 20 forran og bak. Den er så lav og brei at det tror jeg ikke den hadde slitt med.

Ser at jeg må begynne å kjøpe inn dekk, for nå er de fleste bilene i orden. Må få vekk litt chatter i rompa på 935'n, og testet F360GTC ordentlig.

Kassa mi blei helt topp. Må kle den inni med noen form for beskyttelse.

Robitronic har fungert utrolig bra siden jeg kjøpte den. Sammen med ZRound er det helt topp å kjøre.

Comment

• Trengs noen bilder nå asså!

-
                              Röhrl

Comment

• La meg komme hjem først da...

Vitz'n blei drit bra. Kun en fjær og 5000wt olje.

Click image for larger version

Name:	222952.jpg
Views:	1
Size:	44.1 KB
ID:	776361

Mens kassa blei slik

Click image for larger version

Name:	222843.jpg
Size:	46.5 KB
ID:	776362Click image for larger version

Name:	222857.jpg
Size:	60.5 KB
ID:	776363

Kjempefornøyd!

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X