Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage XS Flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by freddy85 View Post
    i store kjøretøy er som oftest lavere kv motorer mere praktisk da de kan kjøre mere spenning dermed få den samme\høyere effekt uten å øke strøm styrken. en liten 4000 kv i en stor 1:8 savage ville gangske enkelt gått varm.

    nå er dog den 4000kv motoren som er i savage xs en utrolig kapabel motor i forhold til normen av 1:10 motorer



    på bilde er den sorte en standard 1:10 motor mens den til venstre for den er en 1518 som er ganske lik den motoren man finner i 1:8 versjonen av savage
    [ATTACH=CONFIG]48041[/ATTACH]
    En 1717 til venstre der?
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • #32
      Originally posted by SAVAGEry View Post
      Gjør som du vil du, men http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...Lipo_Pack.html f.eks. hadde jo sikkert passa ^^
      nei funker bra uansett, men er jo bare å lodde på nye kontakter, ikke noe prob. med en ordentlig varm loddebolt.... er vel Deans på den? (en 10-pk med deans plugger 2$ på hobbyking ) nei men blir vel bra uansett, ja
      Deans koblingene hos HK er en kopi av Deans sine, tåler mye mindre strøm før de smelter........
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • #33
        Originally posted by SAVAGEry View Post
        Gjør som du vil du, men http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...Lipo_Pack.html f.eks. hadde jo sikkert passa ^^
        nei funker bra uansett, men er jo bare å lodde på nye kontakter, ikke noe prob. med en ordentlig varm loddebolt.... er vel Deans på den? (en 10-pk med deans plugger 2$ på hobbyking ) nei men blir vel bra uansett, ja
        joda skulle vel ikke vært noe problem med det batteriet heller , men det er jo bare 500mAh større da... så blir det vel litt billigere å bestille sammen med bilen, så slipper jeg å batale frakt fra to plasser Men hvist jeg skal bestille batterier på ettertid, skal jeg bestille fra hobbyking, så takk for tipset

        Er Deans de beste kontaktene, eller er det noe som er bedre...
        Last edited by Baja Rider; 29 July 2011, 11:15.
        Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

        Comment


        • #34
          Originally posted by Baja Rider View Post

          Er Deans de beste kontaktene, eller er det noe som er bedre...
          Er vel Deans og Traxxas plugger som gjelder ja.... evt. bullets e.l. ...





          EDIT: Forresten, det batteriet jeg linka blir 34$ inkl frakt med billigste frakta fra hobbyking, og 60$ totalt med express frakt xD
          Last edited by SAVAGEry; 29 July 2011, 11:33.
          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

          Comment


          • #35
            Ec5 eller xt 60
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment


            • #36
              Originally posted by john_erlingbakke View Post
              Ec5 eller xt 60
              Deans har ett stort problem.... For mye dårlige kopier som florerer... Originale deans er gode.. men ute på markedet i fåtall, Så selv liker jeg bedre EC5 og XT60 ja evnt bullets da om strømtrekket blir så stort.
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • #37
                Er vel noe med fargene du kan se forskjellen på, eller evt prisen
                Eg bruker EC5 på Revon på 6s 25-50c, MM og en Castle 1717 maskin, funker fjell
                Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                Comment


                • #38
                  Originally posted by john_erlingbakke View Post
                  En 1717 til venstre der?
                  jepp og en 2028

                  Comment


                  • #39
                    Hmm så det finnes flere av de altså Er den i bruk og? Hint hint Har en 1717 i revon, og har fått tak på en til men det er Air utgaven med lufting... skulle hatt en lukket
                    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by xillianto View Post
                      Deans har ett stort problem.... For mye dårlige kopier som florerer... Originale deans er gode.. men ute på markedet i fåtall, Så selv liker jeg bedre EC5 og XT60 ja evnt bullets da om strømtrekket blir så stort.
                      Jeg regner med at de deansene HPI-racing bruker på batteriene og ESC sine er ekte da det star hverfall det; http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=101943
                      Last edited by Baja Rider; 29 July 2011, 22:43.
                      Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                      Comment


                      • #41
                        Gleder meg så sinsykt til å prøve denne bilen Det skal bli så deilig å slippe å bekymre seg for at bilen ikke starter, eller at den stopper om den blir liggende oppned og dermed måtte springe å hente rotorstarten og gløderen for å starte den igjen... Det er vel flere som kjenner seg igjen i disse situasjonene
                        Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by john_erlingbakke View Post
                          Hmm så det finnes flere av de altså Er den i bruk og? Hint hint Har en 1717 i revon, og har fått tak på en til men det er Air utgaven med lufting... skulle hatt en lukket
                          ja det var vel deg jeg solgte den air versjonen til, du har ikke fått tak i deksla altså?

                          Comment


                          • #43
                            Der har du den igjen Joda, fikk deksel fra Castle i posten, men ble advart på det sterkeste om å prøve å skifte bak-dekselet, da dette var omtrent umulig å fjerne uten å skade innmaten... Men frontplaten er allerede skiftet, så eg får stjele din ide om å lime på et deksel bakpå, eller noe slikt
                            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                            Comment


                            • #44
                              Adapter...

                              Jeg fant ut at jeg ikke har Deans kobling på LiPo laderen jeg har, er denne (http://www.rcplanet.com/Venom_Deans_..._p/vnr1648.htm) sån som passer på de fleste ladere For de to kontaktene som skal kobles til laderen, ser ut til å passe i laderen jeg har.
                              Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Baja Rider View Post
                                Jeg fant ut at jeg ikke har Deans kobling på LiPo laderen jeg har, er denne (http://www.rcplanet.com/Venom_Deans_..._p/vnr1648.htm) sån som passer på de fleste ladere For de to kontaktene som skal kobles til laderen, ser ut til å passe i laderen jeg har.
                                De ser helt standard ut ja
                                Last edited by SAVAGEry; 3 August 2011, 12:45.
                                Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                                Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X