Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage XS Flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Tidligere i denne tråden skrev noen at Deans ofte er kopier... Har det så mye å si om den du har på laderen er ekte eller kopi For jeg vet ikke om den Venom adapteren har ekte Deans, noen som vet
    Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

    Comment


    • #47
      Originally posted by Baja Rider View Post
      Tidligere i denne tråden skrev noen at Deans ofte er kopier... Har det så mye å si om den du har på laderen er ekte eller kopi For jeg vet ikke om den Venom adapteren har ekte Deans, noen som vet
      Har ikke noe og si på lader siden, der er det lave strømmer i forhold til bilen... Tror heller ikke det blir noe problem med kopier på denne bilen da den trekker ikke store strømmer som f.eks mamba monster escene


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • #48
        Noen som vet om en pålitlig utenlansk side som selger Savage XS Flux, og merker pakken med lav verdi?

        Comment


        • #49
          www.rcplanet.com pleier å være de billigste og mest sørvisvenlige. Jeg har bestillt min Savage XS flux derfra og det ble litt over 3000kr inkludert litt ekstra utstyr. Det kaller jeg billig
          Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

          Comment


          • #50
            kom på at det e på tide og kjøpe ein savage xs nå. hvilken side bør jeg kjøpe på?

            Til dere som har bestilt hvor mye kosta bilen med frakt evt annet dere kjøpte i tillegg?
            LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
            HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

            Comment


            • #51
              Hvor mye mere slitasje blir det egentlig med 3s? 40mph som du får med 2s er egentlig nok til den lille bilen? får ikke bestemt meg, kommer sikkert til og kjøpe både 2s og 3s så får jeg se om jeg greier og holde meg til 2s




              Det her vil passe eller?
              Last edited by kennet_h; 11 August 2011, 06:09.

              Comment


              • #52
                Originally posted by PIDI BOY View Post
                kom på at det e på tide og kjøpe ein savage xs nå. hvilken side bør jeg kjøpe på?

                Til dere som har bestilt hvor mye kosta bilen med frakt evt annet dere kjøpte i tillegg?
                Et lite tips. Les inlegger som er før ditt siste i denne tråden der finner du nøyaktig svaret på det du spurte om
                Last edited by Baja Rider; 11 August 2011, 16:42.
                Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                Comment


                • #53
                  Noen som vet om noen som selger den billigere en $417 inkl frakt og setter ned verdien?
                  Hadde satt stor pris på det

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by kennet_h View Post
                    Noen som vet om noen som selger den billigere en $417 inkl frakt og setter ned verdien?
                    Hadde satt stor pris på det
                    Du må nåkk vente en stund skal du få den til den prisen gitt Den prisen du ser på de nettsidene som selger den nå, Gjelder som regel forhansbestilling, så den blir dyrer hvist du ikke forhandsbestiller I mine øyne så er 3000 inkl. frakt for denne bilen veldig bilig men...

                    Jeg betalte 3800 inkl. Castle Link programerer og to stk HPI Plasma 3s 11,1V batterier
                    Last edited by Baja Rider; 11 August 2011, 17:01.
                    Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                    Comment


                    • #55
                      Hvorfor tror du den blir dyrere? Jeg har alt funnet den til den prisen, tipper det blir mulig å få tak i den til $350-400 innen den er i butikker.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by kennet_h View Post
                        Hvorfor tror du den blir dyrere? Jeg har alt funnet den til den prisen, tipper det blir mulig å få tak i den til $350-400 innen den er i butikker.
                        Den blir jo ikke dyrer jo gammlere den blir, snarere tvert imot Men de setter som regel ned prisen til de som forhandsbestiller for å trekke kunder. Så går prisen litt opp etter den har kommet ut, så vil den gå ned litt over tid... Så hvist du vil ha bilen så fort som mulig (som jeg vill) lønner det seg å fårhansbestille

                        Tør jeg spørre hvor du fant den til prisen du ville
                        Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                        Comment


                        • #57
                          Jeg skal ha den til den kommer ut jeg å, så gjelder bare å finne best pris til da den prisen fant jeg på ebay, har funnet den billigere, men ikke steder de er villige til og sette prisen du vil på pakka

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by kennet_h View Post
                            Jeg skal ha den til den kommer ut jeg å, så gjelder bare å finne best pris til da den prisen fant jeg på ebay, har funnet den billigere, men ikke steder de er villige til og sette prisen du vil på pakka
                            jojo, man finner jo mye billig på ebay, men jeg liker å bestille fra sider som RC-planet. Det virker mere sikkert og seriøst...
                            Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                            Comment


                            • #59
                              Ingen ting er mer sikkert og seriøst en ebay De har ratingsystem og paypal buyer protection, får du ikke varen du har bestilt, får du ved noen enkle tastetrykk tilbake pengene av paypal. Har handlet cirka 100 ting for tilsammen cirka 100,000 fra ebay, fikk ikke varen en gang(en minnepinne til 50kr eller noe) fikk det i gjenn etter noen dager av paypal, du trenger ikke sende mail eller noe, er laget system for det på ebay så du bare klikker med mysa noen ganger så er du ferdig, beste i verden!

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Baja Rider View Post
                                Et lite tips. Les inlegger som er før ditt siste i denne tråden der finner du nøyaktig svaret på det du spurte om
                                har sett at de fleste har skreve pris men ikkje alle. heler ikkje alt de bestilt var ein som skrev at den kosta 3000 med alt? hva er alt foreksempel? skjønner hva du mener. skjønner du hva jeg mener da
                                LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
                                HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X