Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage XS Flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Som passer rett inn eller? Har du noen tips til en billig og god en?

    Comment


    • bruka vel standard størrelse?http://www.throttlestore.com/radiout...g.aspx?lang=NO denne e vel billig og ok..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • 5A burde jo ladet batterien på 60-70min ja.. Men trolig trenger batteriet skikkelig balansering, og det er dette som tar endel tid på slutten.. Om du har mulighet på laderen, så ta en titt på de enkeltes celler`s spenning..

        Og stopper bilen pga overoppheting flere ganger, så må du prøve å få gjort noe med kjøling evnt kjørestil før du brenner opp motor/esc Evnt gå ned til 2s..

        Comment


        • Originally posted by kennet_h View Post
          Gleder meg sykt! Driver og lader lipon nå. Er 3s 5000mah lader den med balansering, har stått på 70min nå, noen som vet hvor lang tid det tar? Min første lading, gadd ikke lese manualen, så håper jeg ikke har gjort noe feil
          Jeg vet ikke om du er noe særlig erfaren med elektronisk RC?, men jeg kommer ihvertfall til å lese det som har med lading innstilling på ESC osv... men det de skriver flere sider om hvor forsiktig man må være med ditt og datt, er jo bare noe tull
          Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

          Comment


          • leste om innstillinger på ESC. Har set en youtubevideo av en som brukte en nesten lik lader, så gadd ikke lese på den, men var til stede hele tiden og kjente flere ganger etter for og se om batteriet var varmt. Men er det normalt at batteriene ikke blir ladet helt opp? er det fordi det er litt strøm på de fra før? syntes det var merkelig at de ikke ble ladet opp til mere en cirka halvparten av den oppgitte kapasiten sin

            Comment


            • Originally posted by carish View Post
              bruka vel standard størrelse?http://www.throttlestore.com/radiout...g.aspx?lang=NO denne e vel billig og ok..
              Er standar 1/10 skala deler ja, var ikke sikker på om det gjalt alt.
              Men når den er så billig, kan det være noe særlig oppgradering da? Hvis den er betydelig bedere så er det jo helt genialt!

              Comment


              • den e jalfall sterkare..men ikkje vanntett...
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • her e en kjempeservo:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...g_0_19sec.html eller billig:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...0kg_0_16s.htmlhar begge sjøl,funka foreløbig bra den billige og,bruka den i crawler..men e litt meir bråkete og nervøs..
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment


                  • Originally posted by kennet_h View Post
                    leste om innstillinger på ESC. Har set en youtubevideo av en som brukte en nesten lik lader, så gadd ikke lese på den, men var til stede hele tiden og kjente flere ganger etter for og se om batteriet var varmt. Men er det normalt at batteriene ikke blir ladet helt opp? er det fordi det er litt strøm på de fra før? syntes det var merkelig at de ikke ble ladet opp til mere en cirka halvparten av den oppgitte kapasiten sin
                    Når batteriet var nytt, så var det nokså sikkert halv-ladet, da Lipo helst skal oppbevares med rundt omkring 50% kapasitet.
                    Så det stemmer nok bra ved førstegangs lading det..

                    Comment


                    • Er det noen som vet om Castle-linken kan brukes på flere PC er, og må PC være noe særlig bra. Jeg har en stasjonær spillePC som veldig bra, og en bærbar driittPC (skolePC) begge har windows 7. og er forholdsvis nye på markedet... Kan jeg installere og bruke den på begge
                      Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                      Comment


                      • du kan laste ned programmet til begge ja..
                        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                        Comment


                        • Kan det være mulig å få inn et batteri som er 32mm høyt? http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=14083

                          Comment


                          • eg har akkurat testa med 4000 versjonen av detta batt,ifølge hobbyking e det samme måla,og det passa som hand i hanske..litt trangt,men sitte då godt..
                            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                            Comment


                            • Originally posted by carish View Post
                              .litt trangt,men sitte då godt..
                              Da e jo da so e best
                              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                              Comment


                              • hm..e ikkje heldig me desse hpi/castle greiene eg...køyrt ett batt(2s) og lada det opp ijen,når eg no kobla det til sa det poff...og ut kom den berømte røyken.. burde no holde meir enn ett batteri syns eg..
                                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X