Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage XS Flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Baja Rider View Post
    Jeg sendte en E-Post til www.elefun.no om de har tenkt å ta inn deler til bilen. Det er litt synd å måtte bestille fra USA hver gang det blir noe ødelagt
    de får garantert inn deler, men når er mere usikkert... jeg kjøpte meg mini revo før de fleste andre, og da tok det 2-3uker før jeg fikk tak i diff :P

    men så er vel detta mere solide saker
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #77
      Originally posted by SAVAGEry View Post
      de får garantert inn deler, men når er mere usikkert... jeg kjøpte meg mini revo før de fleste andre, og da tok det 2-3uker før jeg fikk tak i diff :P

      men så er vel detta mere solide saker
      Skal nokk tåle litt juling dena ja
      Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

      Comment


      • #78
        Etter de første YouTube klippene virker de ikke så solide

        Comment


        • #79
          Originally posted by kennet_h View Post
          Etter de første YouTube klippene virker de ikke så solide
          hvordan da?
          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

          Comment


          • #80


            Er flere som har klaget på det samme.

            Comment


            • #81
              hm..va no berre pinion som løsna..har no skjedd med mange av mine bila det,inkl første turen med storebroren(savage flux)
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #82
                vil nå ikke kalle det er et problem nei... pinionen på savagen min løsna vel 5ganger første dagen, men bare å ta på litt loctite og stramme med skikkelig verktøy så sitter det
                Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                Comment


                • #83
                  Pinion som løsner = "ikke så solide"....

                  Og fyren høres jo ut som om han har røykt en medium pose med weed. Jeg venter på video/review fra ultimaterc eller squirrel.
                  Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

                  Comment


                  • #84
                    Pinion har løsna på alle mine biler... har vel lite med "solidheten" til bilen å gjøre, ja.... er jo bare en liten låseskrue som sitter der og fester den.....

                    hadde derimot piniongen /spur strippa, da hadde det gått på "solidheten" :P
                    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                    Comment


                    • #85
                      hehe,syns han haurdest litt skeiv ut ja..såg han hadde en video til,der han prøva å få inni litt forskjellige batteri..
                      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                      Comment


                      • #86
                        fant en testrun på YT:
                        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                        Comment


                        • #87
                          Vet egentlig ingen ting om RC biler, men hadde fått inntrykket av at det er helt minnimalt med vedlikehold med de elektriske, og at det kun er når du smeller inni noe at du må fikse den? Min xs er på vei nå, er det noe spessielt jeg burde gjøre før jeg setter i gang?

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by kennet_h View Post
                            Vet egentlig ingen ting om RC biler, men hadde fått inntrykket av at det er helt minnimalt med vedlikehold med de elektriske, og at det kun er når du smeller inni noe at du må fikse den? Min xs er på vei nå, er det noe spessielt jeg burde gjøre før jeg setter i gang?
                            Etter å ha sett den første videoen som ble lagt ut på tråden, ville jeg tatt opp og hatt på locktite på pinionen, vist ikke det er alt for mye jobb... Du må også stille inn LiPo cutt-off og aktivere failsafe. Hvist du har castle link vil det bli mye lettere å stille inn LiPo cutoff, og en rekke andre funsjoner

                            Gå til HPI learning lab, så finner du videoer om hvordan du gjør dette: http://www.hpieurope.com/tv13/?lang=en
                            Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                            Comment


                            • #89
                              Noen som har fått sin enda? min er i oslo så, så får den sikkert i morgen. Folk har klaget over feilmeldinger, at den bilr raskt overopphetet og at den ser ut til og være satt sammen i et hastverk. Håper det ikke er så ille som mange skal ha det til

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by kennet_h View Post
                                Vet egentlig ingen ting om RC biler, men hadde fått inntrykket av at det er helt minnimalt med vedlikehold med de elektriske, og at det kun er når du smeller inni noe at du må fikse den? Min xs er på vei nå, er det noe spessielt jeg burde gjøre før jeg setter i gang?
                                nå har jeg ikke lest hele tråden, men om det er slik at de ikke er få/eller deler er å få her i Norge ennå hadde jeg ihvertfall(og det gjør jeg alltid når jeg kjøper bil) tatt med bærearmer spur drev en komplett aksel og reserve deler til demper, eller en komplett demper om det er å få kjøpt. Kanskje et drev sett til servo er lurt også. Det er som regel de delene som får seg en trøkk om du tryner hardt.
                                (Men om du tar med de så er det alltid noe helt annet som ryker)
                                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X