Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage XS Flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    På posten.no står det at pakken er sendt fra avsenderland, det har stått i over en uke nå. Jeg begynner å lure på om den har skjedd noe... Hvor lang tid er det normalt at det tar å få sendt den fra avsenderlandet
    Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

    Comment


    • #92
      En ukes tid er ikke unormalt, har samme saken gående nå med OSE, men dukket opp i Tollen i går, tok 11 arb dager fra Miami
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • #93
        Da så, får håpe jeg får den i løpe av neste uke
        Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

        Comment


        • #94
          Click image for larger version

Name:	IMG_1771.jpg
Views:	1
Size:	48.6 KB
ID:	774622Click image for larger version

Name:	IMG_1773.jpg
Views:	1
Size:	42.0 KB
ID:	774623Click image for larger version

Name:	IMG_1774.jpg
Views:	1
Size:	48.9 KB
ID:	774624Click image for larger version

Name:	IMG_1775.jpg
Views:	1
Size:	48.3 KB
ID:	774625

          Da kom den endelig! Den ble også momsfri som forventet Har enda ikke fått somlet meg til og kjøpe lader, så må stikke innom en hobby sjappe etterpå

          Comment


          • #95
            kor du fekk denna momsfri frå då?
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #96
              min e vidaresendt frå oslo..
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #97
                ebay......

                Comment


                • #98
                  den ser jo ut til å tåle en del og da ^^


                  men blir nok desverre ingen sånn på meg før i vinter / vår, tho
                  Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                  Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by SAVAGEry View Post
                    den ser jo ut til å tåle en del og da ^^


                    men blir nok desverre ingen sånn på meg før i vinter / vår, tho
                    Jeg får min i posten i morgen vist det ikke skjer noe uventet

                    Ganske utrolig at det ikke har blitt mere ødelagt på bilen da de har gjort denne videoen, for jeg regner med at det har blitt en knall og fall Men man må nåkk regne med å finne på litt hjemmemekk hvis noe går i stykker på den, siden det ikke er noen som markedsfører deler i Norge, enda...
                    Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                    Comment


                    • Gleder meg sykt! Driver og lader lipon nå. Er 3s 5000mah lader den med balansering, har stått på 70min nå, noen som vet hvor lang tid det tar? Min første lading, gadd ikke lese manualen, så håper jeg ikke har gjort noe feil

                      Comment


                      • Originally posted by kennet_h View Post
                        Gleder meg sykt! Driver og lader lipon nå. Er 3s 5000mah lader den med balansering, har stått på 70min nå, noen som vet hvor lang tid det tar? Min første lading, gadd ikke lese manualen, så håper jeg ikke har gjort noe feil
                        Merker jeg blir litt skeptisk av denne posten :P

                        Vet du ikke hvor mye strøm du lader med? Hva slags lader bruker du, og hvor mange ampere lader du batteriet med?

                        Comment


                        • Lader med 5A er 5000mah lipo, så det er vel riktig, men syntes det var merkelig at det sto den var ferdig ladet når den var på ca 1500mah. kom og gnister når jeg koblet batteriet til bilen, det er vel ikke normalt? driver og lader det andre batteriet nå(2s) da tok jeg bare vanelig lading, uten balansering. Det ser ut til og gå som det skal.
                          Forhjulene på bilen sto ganske skakt når jeg fikk den, når jeg skrudde den instillingen på kontrollen helt til siden så ble de rette, men etter noen heftige rundkast helder den fortsatt mot venstere, selv om instillings bryteren på kontrollen er vrid helt den andre veien.
                          Hva skal jeg gjøre med dette? knakk og antennen, men stikker fortsatt opp en liten stomp, vil dette være noe problem? bilen soppet også et par ganger som følge av overoppheting(tror jeg)
                          Bilen virker solid! fikk en del tøffe smeller, men virker ikke som det er noe som har røket.
                          Er veldig fornøyt med valget om og kjøpe meg rc bil, og valget av bil

                          Comment


                          • kjem ofte litt gnister akkurat når du stikke kontaktene ihop..om du må stille steering trimmen heilt til sida ville eg løyst servohorn frå servoen og sett det på me hjula beint og trimmen i nøytral og servo sjølsagt i nøytral..
                            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                            Comment


                            • Servoen virker foresten ikke så bra, tror jeg kommer til og bytte den. Den blir værre og værre ettersom strømmen går ut av batteriet(sikkert normalt?)

                              Sorry, but the page you were looking for could not be found, or has moved location. Please use the search box or one of our navigation links above.


                              Noen som vet om det er stor forskjell på den og orginalen?

                              Comment


                              • den e nok beire,men va no dyr då..får masse bra servoa til denna prisen..
                                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X