hm..e ikkje heldig me desse hpi/castle greiene eg...køyrt ett batt(2s) og lada det opp ijen,når eg no kobla det til sa det poff...og ut kom den berømte røyken.. burde no holde meir enn ett batteri syns eg..
hau... ikkje bra... får slenge inn hobbyking elektronikk først som sist :P
Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho
tja...får sjå ka tower seie.. e ikkje vanntett lenger då,men e igrunn ikkje so viktig..har hatt endel problem med hpi/castle escer og traxxas,emn aldri med billige hobbyking/hobbywing..
Etter jeg kjørte forgje gang skjedde det et eller annet med bakhjulene, går nesten ikke rundt når du gir på, og begge hjulene snurrer samme vei hvis du snurrer de rundt med hånda, det gjorde de ikke før.
Noen som aner hva som er galt?
Nå har jeg fått bilen og skal koble til Castle link, men jeg vet ikke hvor jeg skal koble til til den på bilen? Og er det ikke på og av knapp på bilen????
Nå har jeg fått bilen og skal koble til Castle link, men jeg vet ikke hvor jeg skal koble til til den på bilen? Og er det ikke på og av knapp på bilen????
For å koble til Castle linken må du nappe ut ESC kabelen fra mottakeren å plugge den i kabelen, strøm henter den fra PCn din
viss du velge custom på lipocuten kan du stille den som du vil trur eg..e ikkje av/på knapp nei..
Det virket ikke sån, men man kan stille cutt-offen til 9V...Det står at det er beregnet for 3s batteri. er det riktig??? og så går det an å sette den på auto cutt-off...er det noe særlig
Det virket ikke sån, men man kan stille cutt-offen til 9V...Det står at det er beregnet for 3s batteri. er det riktig??? og så går det an å sette den på auto cutt-off...er det noe særlig
eller burde jeg sette den til 10,2V, siden jeg har 3s batteri (3,4V per celle)
Comment