Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage XS Flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by carish View Post
    hm..e ikkje heldig me desse hpi/castle greiene eg...køyrt ett batt(2s) og lada det opp ijen,når eg no kobla det til sa det poff...og ut kom den berømte røyken.. burde no holde meir enn ett batteri syns eg..
    hau... ikkje bra... får slenge inn hobbyking elektronikk først som sist :P
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • tja...får sjå ka tower seie.. e ikkje vanntett lenger då,men e igrunn ikkje so viktig..har hatt endel problem med hpi/castle escer og traxxas,emn aldri med billige hobbyking/hobbywing..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • Etter jeg kjørte forgje gang skjedde det et eller annet med bakhjulene, går nesten ikke rundt når du gir på, og begge hjulene snurrer samme vei hvis du snurrer de rundt med hånda, det gjorde de ikke før.
        Noen som aner hva som er galt?

        Comment


        • Det er nåkk noe med diffen på den
          Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

          Comment


          • Nå har jeg fått bilen og skal koble til Castle link, men jeg vet ikke hvor jeg skal koble til til den på bilen? Og er det ikke på og av knapp på bilen????
            Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

            Comment


            • Originally posted by Baja Rider View Post
              Nå har jeg fått bilen og skal koble til Castle link, men jeg vet ikke hvor jeg skal koble til til den på bilen? Og er det ikke på og av knapp på bilen????
              For å koble til Castle linken må du nappe ut ESC kabelen fra mottakeren å plugge den i kabelen, strøm henter den fra PCn din
              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

              Comment


              • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                For å koble til Castle linken må du nappe ut ESC kabelen fra mottakeren å plugge den i kabelen, strøm henter den fra PCn din
                OK men jeg fikk ikke til å installere programvaren på PC, det kom bare fram errror. Har det noe med at jeg har Windows 7??
                Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                Comment


                • Originally posted by Baja Rider View Post
                  OK men jeg fikk ikke til å installere programvaren på PC, det kom bare fram errror. Har det noe med at jeg har Windows 7??
                  Skal ikke være noe problem, har det selv å det funker. Har du det på Cd eller lastet ned?
                  Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                  Comment


                  • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                    Skal ikke være noe problem, har det selv å det funker. Har du det på Cd eller lastet ned?
                    Må laste den ned fra nette ja
                    Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                    Comment


                    • Jeg fikk til å laste ned det på en annen PC. Men det går jo ikke an å stille lipo cut-off under 4 på den jo...
                      Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                      Comment


                      • Originally posted by Baja Rider View Post
                        Jeg fikk til å laste ned det på en annen PC. Men det går jo ikke an å stille lipo cut-off under 4 på den jo...
                        Det var da rart eg kunne stille min helt ned til 3,2-4,0
                        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                        Comment


                        • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                          Det var da rart eg kunne stille min helt ned til 3,2-4,0
                          muli det var noe annet man bare kan stille ned til 4, men det var noe med cutoffen hvertfall...
                          Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                          Comment


                          • viss du velge custom på lipocuten kan du stille den som du vil trur eg..e ikkje av/på knapp nei..
                            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                            Comment


                            • Originally posted by carish View Post
                              viss du velge custom på lipocuten kan du stille den som du vil trur eg..e ikkje av/på knapp nei..
                              Det virket ikke sån, men man kan stille cutt-offen til 9V...Det står at det er beregnet for 3s batteri. er det riktig??? og så går det an å sette den på auto cutt-off...er det noe særlig
                              Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                              Comment


                              • Originally posted by Baja Rider View Post
                                Det virket ikke sån, men man kan stille cutt-offen til 9V...Det står at det er beregnet for 3s batteri. er det riktig??? og så går det an å sette den på auto cutt-off...er det noe særlig
                                eller burde jeg sette den til 10,2V, siden jeg har 3s batteri (3,4V per celle)
                                Savage XS Flux med CASTLE Mamba MAX pro

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X