Announcement
Collapse
No announcement yet.
Short Course - Ny klasse?
Collapse
X
-
-
Det er så absolutt en mulighet, og jeg kommer tilbake med pris og info!Originally posted by tesdal View PostRazer, er det noen mulighet for at vi kan se Strike BnD til såvidt under 2000 (gjerne med OMK-medlemskap)? Hadde blitt supert som julegave.
Comment
-
Bombe...
Alle burde få en SCT i julegave i år.
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
fabian.. du er jo høy på strike
kjem du på neste løp da?? kanskje vi an ta et lørdag og et søndag
det blir jo ingen onroad i januar så da er detg mulig å gjøre dette
Arild (1980)Radøy RC
BERGENSFORUM: www.rcbergen.diskusjonsforum.no
Comment
-
Ja, hvis du har penger til å gi alle venner og kjente en SCT så.Originally posted by tesdal View PostDe er rimelig godt egnet som julegaver. Ganske passe pris, masse moro.

Ikke bare på Strike, men SCT generelt. Det er jo kjempemoro!Originally posted by arild valdersnes View Postfabian.. du er jo høy på strike
kjem du på neste løp da?? kanskje vi an ta et lørdag og et søndag
det blir jo ingen onroad i januar så da er detg mulig å gjøre dette
Jeg kommer GARANTERT på neste løp! Lørdag og søndag høres VELDIG bra ut, da det ble slitsomt med bare en dag, og 16 timer i togreise.
Comment
-
Fly og hotell neste gang trur jeg gitt...Originally posted by Fabiz View PostJa, hvis du har penger til å gi alle venner og kjente en SCT så.
Ikke bare på Strike, men SCT generelt. Det er jo kjempemoro!
Jeg kommer GARANTERT på neste løp! Lørdag og søndag høres VELDIG bra ut, da det ble slitsomt med bare en dag, og 16 timer i togreise.
Fabiz
Comment
-
Noen som har testa TA SC10 ?Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
Comment
-
sc 10 er den desidert beste bilen..Originally posted by xilian View PostNoen som har testa TA SC10 ?
eg kjørte 1 kval omgang for min sønn på løpet og han hadde første startspor og laget masse krøll i finalene
sc 10 er raskest og den bilen som er mest "racing". men de andre tåler nok mere juling.Arild (1980)Radøy RC
BERGENSFORUM: www.rcbergen.diskusjonsforum.no
Comment
-
SCT for første gang i media i Norge tror jeg:
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

.
Comment