Mht. vedlikehold osv. så skulle jeg virkelig ønske at drevdiff var bedre eller like bra som kulediff! Men jeg har på følelsen at det dessverre ikke er tilfellet...
For 4WD eller ved mye grep (kunstgress) er det sikkert hipp som happ... Men på løst underlag... og spesielt på løst underlag med 2WD...
Det var tross alt en stor forbedring når kulediffen kom (80 tallet en gang?) og danket ut drevdiffene... Oppfinnelsen sto Cecil Schumacher for.
Nå skal det vel også sies at en drevdiff sikkert er bedre enn en slitt og uggen kulediff
fett er tykkere en olje. skal du ha stivere diff, fyll den med no tykk gugge.
Det vet du regner jeg med. så det er ikke der problemet ligger?
Fett flytter seg unna og blir der. Det vi snakker om her er å ha en tett diff man kan fylle med veldig seig olje, den vil holde seg seig lenge, til oljen ev. er "slitt" ut. Fett er bare å glemme å bruke i slike tilfeller.
Comment