Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • japp. alt er orginalt. men esc å motor har stådd i en annen bil med en annen motaker :P

    Comment


    • fikk den ti9l og funke nå. men er noe mye motstand i driverket så blir nok å skruve sund å sjekke hvor det er til ny motoren kåmmer

      Comment


      • da fikk jeg den til å gå ja

        men gleder meg mest til ny motoren kåmmer

        Comment


        • sett og skulle bestille batterier. men ble usikker nå. kjører for det meste på 3s og bilen holder i hopen nå. motor tåler 4s. så tengte jeg skulle kjøpe et 4s batteri bare for å prøve.
          men hva skal jeg velge og holder driverk den belastningen ?

          Comment


          • Tror ikke original esc klarer 4s...
            Dan Furnes
            Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

            Comment


            • er ikke orginal esc. den esc å motor jeg har nå er hobbywing å den skal klare 4s :P

              Comment


              • Jeg har Slash Ultimate LCG.
                Har kjørt den med:
                MM 2650kv 16t pinion og 50t spur @ 4s Lipo
                MM 2200kv 22t pinion og 50t spur @ 4s Lipo. Skal prøve den på 6s, når batteriene kommer i neste uke


                Spør om dere lurer på noe



                Edit:
                MM betyr Mamba Monster
                MMM betyr vanligvis Mamba Monster Max
                Last edited by simen0904; 1 March 2014, 12:13.
                Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                http://www.youtube.com/animatorsimen

                Comment


                • MM = Mamba Monster?
                  Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                  Comment


                  • Originally posted by Odd-M View Post
                    MM = Mamba Monster?
                    Det er riktig
                    Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                    http://www.youtube.com/animatorsimen

                    Comment


                    • Hefitg motorisering, særlig med tanke på at den egentlig ikke tåler 2S engang fra fabrikk..
                      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                      Comment


                      • Mente du 6s?

                        MM 2650kv tåler fra 2s-4s
                        MM 2200kv tåler fra 2s-6s
                        Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                        http://www.youtube.com/animatorsimen

                        Comment


                        • Mente nok 2S. Drivasklene går av med litt stram slipper allerede der.
                          Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                          Comment


                          • Jeg kjørte min Slash 4x4 med MM2650 og 3S, og hadde aldri noen problemer med drivakslingene, selv om jeg kjørte på bane med godt grep. Den blir jo markedsført med at Mamba Monster går rett inn også, så merkelig om den da ikke skulle vært konstruert for mer...
                            Team RC Companiet - Minicupen.no
                            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                            Comment


                            • De originale plastakslingene holdt noen få minutter sist jeg gadd montere en ny slik. Smalt av på et rent pådrag fra stillestående. Kryssene er alt for svake, tatt noen av dem før jeg gav dem opp og kjøpte stålakslinger. Ja jeg kjører som sagt med ganske stram slipperclutch, null racing, bare lek og morro
                              Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                              Comment


                              • Jeg har hatt min oppi ca 100 kmt med orginale akslinger og MM 2650kv på 4s.
                                Den ene akslingen bak røyk da jeg kjørte med hjemmelaga kjettinger i halvvåt snø og chassiset ble fylt opp med snø som gjorde den tung som juling.
                                Kjører nå på MIP foran og bak
                                Clutchen er stramma så hardt som mulig i skrustikke og fastnøkkel.

                                Odd-M: Jeg trodde først du mente at MM ikke tålte 2s :P
                                Last edited by simen0904; 1 March 2014, 21:53.
                                Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                                http://www.youtube.com/animatorsimen

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X