Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Disse kanskje?
    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

    Comment


    • fant løysning på det :P lager bare to stag slik at jeg ikke kan justere camber. lager dette av masivt stål så drar det ingen plass.
      var x-duty akslingen fra mip som jikk sund å tok med seg ene staget.
      trenger ikke stille camber pga jeg ikke skal kjøre løp eller lignende. skulle helst hatt hjulene rettest mulig. litt artigere å ha bilen til å gå rett fram når den skal det :P

      hva er neste svake pungt?

      har oppgradert akslingene, a-armer, størfangere og kjøpt lys. første turn med lipo batterier dette sjedde :P

      kjøpte 4 stk lipo 3s batterier på 8400mah så blir litt kjøretid nå

      ingen som har drev til slipper clutsh ligende eller hva det den nå heter. den som satt på bilen :S drevvet på motoren løsnet og ødela drevet på den clutch. fulgte jo ikke med noen andre drev til den så da ble det bare ræva :S

      Comment


      • noen som har noen ide korfor eg ikke får opp noen ting av instrumentan på ipodn?
        er ingen tempraturer eller fart eller noe som vises :S

        Comment


        • Originally posted by maruhus View Post
          noen som har noen ide korfor eg ikke får opp noen ting av instrumentan på ipodn?
          er ingen tempraturer eller fart eller noe som vises :S
          Montert alt av telemetri-utstyr da???
          Dan Furnes
          Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

          Comment


          • har ikke det. men finner det ikke i norge heller. fant det billig på traxxas sin hjemme side. men sender kun til usa.

            Comment


            • Bare å søke litt på ebay og kanskje google, så finner du nok
              Dan Furnes
              Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

              Comment


              • Du kan sikkert også skrive ned delenummer på det du trenger, og så kontakte norsk forhandler,, f.eks Elefun. så kan de bestille til deg
                Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

                sigpicTeam Elefun

                Comment


                • Http://www.samirc.no har telemetri utstyret til TQi
                  Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                  http://www.youtube.com/animatorsimen

                  Comment


                  • bestilte fra utlandet.

                    fant ut at nå på vinteren trenger jeg ikke kjølesystem. er så kaldt at motor holder fin temp. men hvorfor bygger dere ikke vann kjøling på bilene?

                    Comment


                    • Det er vel litt upraktisk med vannpumpe og regulator på en sånn bil? Relativt kostbart er det også, og det er ikke lett å finne noe som får plass. Dessuten er det nok med ei kjøleribbe med vifte. Dersom det ikke er det, har man enten feil giring, for liten/rask (og svak) motor eller motstand i drivverket.
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                      Comment


                      • Kjører uten vifter på min Slash. Med 2S-batterier har jeg fremdeles ikke opplevd problemer, men har ikke prøvd den i høy lufttemperatur.

                        Mer stæsj på bilen fører også til høyere vekt og tyngdepunkt, på en bil som allerede har noe høyt tyngdepunkt.
                        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                        Comment


                        • jaja. kjører jo 3s batteri da :Pkjører på vintern og motoren eg helt kjølig. men vann greia er sikkert sant. men en vifte nå på vintern vill bare sette seg fast pga all snyen som klabber på å brenne opp. men når det blir sommer så blir det nok en vifte så håper vi det holder :P

                          Comment


                          • Bruker vifte på VXL-3s på Blizzarden som kjører uten karosseri. Aldri hatt noen problemer med snøen som legger seg over. Det samler seg sinnsykt.mye snø der siden beltene drar opp en del.
                            Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                            http://www.youtube.com/animatorsimen

                            Comment


                            • Noen som har peiling på om mamba monster oppsett passer i det nye low cg chassiet til slash 4x4? Og om noen har oversikt over delene man trenger itillegg til chassiet?

                              Comment


                              • Originally posted by Josruu View Post
                                Noen som har peiling på om mamba monster oppsett passer i det nye low cg chassiet til slash 4x4? Og om noen har oversikt over delene man trenger itillegg til chassiet?
                                Her er det en deleliste

                                Om Mamba Monster passer vet jeg ikke, men i utgangspunktet har du iallefall plass i lengden ettersom du kan plassere mottakerboks i front.

                                Du får bl.a kjøpt deler hos http://www.dollarhobbyz.com, de har mye rimelig.
                                5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                                Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X