Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • noen som har mip akslinger ligende dem ikke bruker ?
    har en som for nå i dag da jeg fikk asfalt under hjulene

    dem hadde løsnet av diffen så ble den borte :O

    kjederlig på dette føret med bare bakhjuls drift da :O

    dem var jo svindyre. trenger halvparten av en aksling :O

    Comment


    • Originally posted by maruhus View Post
      noen som har mip akslinger ligende dem ikke bruker ?
      har en som for nå i dag da jeg fikk asfalt under hjulene

      dem hadde løsnet av diffen så ble den borte :O

      kjederlig på dette føret med bare bakhjuls drift da :O

      dem var jo svindyre. trenger halvparten av en aksling :O
      Konemor skal få Tekno-akslinger av meg på sin SC, så jeg kan selge ett komplett sett foran og bak.
      (Selger ikke oppstykket dessverre)
      De er brukt med 17mm hex og buggyhjul. Er i god stand men er slitt blanke. Brukt en sesong.
      Tror jeg har noen nye MIP reservedeler liggende ett sted også som jeg kan slenge med.

      Pris har jeg ikke enda, men vi kan vel si 45% av originalpris pluss at du betaler frakt om du vil ha de?
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

      Comment


      • amainhobbies selger deler til disse akslingene. Du trenger ikke kjøpe komplett sett.
        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

        Comment


        • hørtes greit ut kåmmer du med en pris så skal vi vell finne en årdning på det

          blir å kjøpe noen ny hjul til min etterhvert åsså. kjører uten karoseri. har på et slikt bur.

          dem sa det skulle være alu. men ikke svarte. mangneten sitter jo bom fast på det :O så er det tungt som bly

          Comment


          • Originally posted by maruhus View Post
            hørtes greit ut kåmmer du med en pris så skal vi vell finne en årdning på det

            blir å kjøpe noen ny hjul til min etterhvert åsså. kjører uten karoseri. har på et slikt bur.

            dem sa det skulle være alu. men ikke svarte. mangneten sitter jo bom fast på det :O så er det tungt som bly
            PM med info sendt
            5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
            Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

            Comment


            • Mener å ha lest her i en tråd at man kan bruke en halebom til ett helikopter som mellomaksel til Slashen? Noen som husker hvilke deler man trenger? Og hvis man bruker den halebommen, slipper man problemet med at akslingen sprekker da?

              EDIT: Og med det samme, hvilke andre traxxas karosserier passer på slash? Vet at stampede passer, er det jeg har nå og det er det eneste som har holdt mer enn 3 batteri pakker... Skulle gjerne hatt ett som tåler SKIKKELIG med juling...
              Last edited by Josruu; 3 March 2013, 14:40.

              Comment


              • I karbon.


                I vanlig alu.


                Jeg har kjøpt begge, og bruker ingen, da jeg gikk for velcro metoden. (godt anvendte penger som vanlig :P )
                Og du bruker den ikke som mellomaksel, du bruker den for å hindre småstein å komme inn i hullet foran på body.

                Angående body, kjøp en av de med ekstra tykk plast ifra proline f.eks. Tåler mye juling.
                Ever tried? Ever failed? No matter, try again, fail again, fail better.

                Comment


                • Originally posted by Josruu View Post
                  Mener å ha lest her i en tråd at man kan bruke en halebom til ett helikopter som mellomaksel til Slashen?
                  Du bruker ikke halebommen som mellomaksling, men som beskyttelsesrør for drivakslingen inni
                  Den originale akslingen skal holde greit om du ikke kjører med ett vilt motoroppsett, 3S og total grisekjøring.
                  Om du vil ha en bedre drivaksling så har Tekno denne her.
                  Det finnes andre også, om du f.eks eBayer litt.

                  5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                  Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                  Comment


                  • Ok da skjønner jeg. Da kan jeg bruke borrelås eller tape istedenfor.
                    Angående karosseri så har jeg erfart at proline sine tåler like lite som traxxas sine... 3 batterier så er de som regel ferdige bak...
                    kjører med mamba monster og 4s så keg burde vel kansje kjøpe en sterkere aksling. Skal sjekke ut tekno sin , takk for tips

                    Comment


                    • hva må til for å få inn en mamba max eller mamba monster motor å esc?

                      min esc og kansje motor jikk nettopp opp i røyk.

                      Comment


                      • Originally posted by maruhus View Post
                        hva må til for å få inn en mamba max eller mamba monster motor å esc?

                        min esc og kansje motor jikk nettopp opp i røyk.
                        Kjøpe og montere....
                        mamba max er ikke noe problem, monster'n er jeg usikker på da jeg ikke har prøvd
                        Dan Furnes
                        Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                        Comment


                        • som jeg trodde så var motoren min ødelagt. var der problemet hadde startet. kjører med begge drev av stål så har det vell kåmmet en stein inn eler noe. ikke at jeg sjønner hvordan denne har kåmmet seg inn. har tettet akslingen med senne halebomen till trex å den er kappet slit at den går nesten i lagret i bilen og kappet så langt fram som man får det.

                          men ser en anen løsning noen andre har gjort som jeg kommer til og prøve nesten gang.

                          drevet på motor manglet tre tenner mens det andre drevet var ok. ingen skade. og kronen i motor var knust som resulterte i kortsluttning for esc som tok fyr. så nå blir det ny elektronik ok fult lagerbytte hvis jeg finner alle mål på lagrene jeg må ha og hvor mange jeg trenger av hver sort.

                          hva er forsjell på mamba monster og max?

                          Comment


                          • Du får kjøpt komplette lagersett ganske rimelig. Ellers har jeg suplert med 5114, 5116 og 5119 som det går en del av.
                            Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                            Comment


                            • hva er best på denne bilen. lager med ståltetning eller gummi tetning?

                              har sett lagersett til denne bilen men kun på amazon å det var mange rare farger på tetningene der. så såg litt ut som kina vare :P

                              Comment


                              • Kjører på ekte Kina-lager fra rcmart.com. De originale fra Traxxas holder ikke bedre kvalitet for å si det sånn. Gummitetting skal gi bedre motstand mot støv og vann, men litt økt friksjon. Tror det er mest teoretiske forskjeller. Søker du så finner du lager av langt høyere kvalitet, abec5 f.eks., men da må du være forberedt på å betale for det.Til herjng og bashing hadde jeg ikke ofret det en tanke en gang.
                                Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X