Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anbefaler:
    - MIP-akslinger, de originale av hubba-bubba-plast tåler ikke 2S heller, med mindre du har myk kjørestil og slapp clutch
    - RPM A-armer, mykere og sterkere enn de originale som bare knekker
    - RPM støtfangere, mykere enn de originale og demper støt
    - Bedre dekk, jeg bruker ProLine Trencher
    - Masse 5119-lager, evt. "forsterket" motorfeste med større lager. Jeg har en egen tråd om drivlinja på Slash. Sjekk den.
    - "Rustfrie" skruer får du fra RC Screws.

    Av norske nettbutikker får du vel alt hos Elefun. Jeg har også god erfaring med amainhobbies.com og rcmart.com
    Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

    Comment


    • Originally posted by maruhus View Post
      leste tidligere at skruvene rustet hvis man kjørte ute. er dette noe man kan fikse med rustrie skruver?
      hvor får man kjøprt noe slikt? og eventuelt ruster lagrene som er i den?
      Skruer får du hos samirc.no De leverer veldig fort, en til to dager etter at du bestiller. Da ha du komplett skruesett til hele bilen.
      Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

      Comment


      • skruver, a-armer(bake og framme) driv akslinger fra mip, støtfangere fra rpm, aliuminiums motor plate og forsterket motor feste med større lager bestilt. dekkene får vente. kjører på snøen nå i starten. så får det bare ryke. bilen er akkurat sendt så regner med den kåmmer til helgen kansje

        å alt av deler bestilt fra utlandet så tar nok noen dager ja :O
        men det er nå på tur hvis jeg havarerer.

        skal bestille 3s batteri åsså når jeg har fått bilen å ser hvor stort bateriet kan være. fant super billige på hoppyking.com som jeg tengte jeg skulle bestille. så blir det vel kansje bra får vi håpe

        blir sikkert annet demper oppsett senere åsså. dem såg litt mjuke ut dem som står på bilen. men det holder vell på snøen antar jeg. når det kommer asfalt fram må dem nok være litt stivere ja :O

        takker alle som har kåmmet med innspill. tar hjerne imot mere

        Comment


        • Hvis du skal ha større batteri (høyere,tykkere) enn originalt, bør du ha en sånn.
          Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

          Comment


          • Originally posted by Droid View Post
            Hvis du skal ha større batteri (høyere,tykkere) enn originalt, bør du ha en sånn.
            ja da kan eg nok tru. takker
            så at jeg glemte å bestille lager. det får bli når jeg får bilen å skal bestille batteri. og at jeg har fått lønn

            Comment


            • Stivere dempere enn originalt? Da bytter du jo bare olje til en litt tykkere viskositet? Synes min blir veldig "spretten" med litt stivere olje og økt forspenning på fjærene. Mister kontakt med underlaget og litt kontroll på bilen.
              Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

              Comment


              • får se når sommern kåmmer. vill tro den bare vill tippe :P med så mjuke dempere da :O

                Comment


                • De er litt "tippy" i utgangspunktet pga høyt tyngdepunkt. Stive dempere gjør ikke så mye mot dette. Da må du stive fjærene, hvilket gjør den høyere og ennå mer "tippy" eller stivere stabilisatorstag. Er usikker på om Ultimate er satt opp med det stiveste stabilisatorstaget, følger med et ekstra sett foruten det som står på bilen.
                  Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                  Comment


                  • Re: Slash 4x4 1/10

                    Originally posted by Odd-M View Post
                    De er litt "tippy" i utgangspunktet pga høyt tyngdepunkt. Stive dempere gjør ikke så mye mot dette. Da må du stive fjærene, hvilket gjør den høyere og ennå mer "tippy" eller stivere stabilisatorstag. Er usikker på om Ultimate er satt opp med det stiveste stabilisatorstaget, følger med et ekstra sett foruten det som står på bilen.
                    Får se. Håpa bilen kåmmer snart. Takk for svar

                    Comment


                    • der va bilen kåmmet. men hvis den blir enda kvikkere med det største batteriet å anen giring. hva om jeg ikke vill ha maks fart med mye aks slik at jeg kan ligge med 4 hjulskrens på asfalt

                      Comment


                      • De originale dekka er jo ganske plastikk, så med litt god neddreving, helt tight clutch, høy viskositet på olje i bakdiff og 3S bør det spinne ganske bra. Men skal du kjøre drift så har du kjøpt helt feil bil...
                        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                        Comment


                        • kjøpte bilen for at jeg skulle kjøre i alle slaks tareng :P å ha det arti :P
                          er bare at jeg leste en plass om den drevvinga å di batteriene så kunne man brenne motor ?

                          Comment


                          • Standard dreving og 3S blir veldig varmt har jeg hørt. Vet også at noen har brent ESC på 3S, så kjekt med vifte i det minste.
                            Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                            Comment


                            • m vell det. blir varm bare av orginal. får høre hva dem sier på traxxas.com

                              Comment


                              • prøvde diffen som fulgte med. men har ingen efekt av den nå som det er vinter. men har et problem. det blir helt full av sne med en gang. den spinner jo bare så er ikke så rart. noen utbedringsforslag til dette. eller kjøper dere bare et slik beskytelses deksel eller duken man kan legge åver?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X