Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vi får se hva det blir til

    noen ambefalinger til motor combo? mye vill ha mere er det ikke det man sier?

    vill ha en motor som er kraftikere en orginal slik at jeg kan dra den enda fortere opp i fart og vill ha et system som ikke går vart som det det forige jorde. sikkert derfor det tik kveld. hadde maks temp en gang så esc kuttet men siden den gang har den vært under 70 grader.

    trenger en combo com er sterk og tåler litt hjuling og ikke blir for varmt

    Comment


    • Kjøp lagrer med blå pakning etc, holder i massevis. Lette å lirke ut pakningene og spraye rent med WD-40 etc.

      rcMart har greie og rimelige lagrer, eller eBay til en rimelig pris.
      Man finner også mange 'pakkeløsninger' der du får alle lagrene til bilen du har, enkelt og greit.
      Offroadbilene mine får ikke dyre, keramiske lagre hvertfall
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

      Comment


      • fant lager sett hos rcmart så blir bestilt derfra. bestilt ting derfra før, tar bare litt tid fra man bestiller til man får varen men :P

        er mest intrisert i å vite hva dere ville valt av combo i bilen?

        Comment


        • Hei, skal bytte til 3S LiPo, og lurte på om jeg må bytte pinion og isåfall, hvilken? Og burde jeg slakke slipperclutchen litt?

          Fant også en enkel løsning på å skjerme mellomakslingen for grus og slikt. Jeg klippet opp et 9V batteri, tok metallet og bøyde det til, så limte jeg det fast. Når jeg skal justere den, så spretter jeg den bare opp.
          Last edited by 23732; 7 June 2013, 10:23.

          Comment


          • HEI
            Det er en liten ting jeg lurer på helt random, når man kjøper en traxxas slash 4x4 platinum edition, blir det med gjennomsiktig karroseri, eller? Det er nå det på bildet så jeg spør her

            Comment


            • Jepp, du må kjøpe spraylakk beregnet for lexan (polycarbonate) i tillegg og lakkere karosseriet selv.
              Vet ikke hvor du kjøper, men de burde ha lakk til bilen din
              5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
              Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

              Comment


              • Takk for svar!! Jeg tenker at jeg kjøper et awesome karosseri i steden for. (Også lakkerer jeg seinere hvis jeg gidder)

                Comment


                • Samirc har Tamiya lakk i alle slags farger.
                  Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                  http://www.youtube.com/animatorsimen

                  Comment


                  • nå som den forrie motoren brant opp hadde jeg en driftebil med samme motor i. så satte jeg denne i bilen å koblet til alle ledninger slikt det var på den forrie. men når jeg slår på esc'n blinker den bare grønt. styringen funker men ikke gassen. noen forslag til hva det er?

                    har lest i manualen men når jeg setter alt til defult eller hva en jeg gjør så vill den ikke virke.

                    hva gjør jeg ?

                    Comment


                    • Hva sier manualen om grønn blink da? Husker jeg rett hjalp det meg å bytte batterier i radioen.
                      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                      Comment


                      • Er du 100 prosent sikker på at du har koblet motorkablene riktig?
                        Hvis dette er helt riktig så skal det fungere, hvis det er som du sier at du har satt i samme type motor.
                        5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                        Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                        Comment


                        • har nå satt i kablene der dem skal gå.

                          Comment


                          • Originally posted by maruhus View Post
                            har nå satt i kablene der dem skal gå.
                            Bra det ordna seg
                            5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                            Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                            Comment


                            • ikke akurat årdning :P men ledningen å alt e kobla rett men esc'n blenka bare grønt. så kan den plutserlig begyn å gå framåver uten at eg jør nåkka. så lys den bare rødt :P

                              har bestilt meg ny motor fra ebay. får satse på at det blir bra

                              Comment


                              • Du må binde ESC opp på nytt mot mottageren din muligens?
                                Er det original Traxxas esc du har?
                                5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                                Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X