Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hyper 8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gjelder denne tråden for RTR-versionen også?
    Yamaha Aerox

Comment

jada bare å spørre , men hold trådene om hyper 8/rtr
      tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

Den er grei
        Kjøper meg en RTR-version snart
        Yamaha Aerox

Comment

Hva er det dere guruer har kommet frem til med olje i diffene som passer best?? på hyper'n
          Henrik Gibala, 65.

Comment

3-3-1

5-5-3

det er disse to jeg kjører med , synes bilen blir snillest på disse
            tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

Åssen fungerer disse to "oppsetta" i forhold til hverandre ? er ny på dette
              Henrik Gibala, 65.

Comment

3-3-1 er de snilleste med tanke på nervøsitet , og vel det beste å begynne med , eneste måten å finne ut hva som passer en er å prøve , j.q kjører vel 5-7-3 . men da sytes jeg baken ble for nervøs

Comment

Hyper 8.5

Hallo

Akkurat kommet hjem med en ny Hyper 8.5, den har da fått Spider differ rundt om, annen chassieplate som er 2mm lenger i front og 2mm lenger bak, big bore dempere, lik dem på st truggyen, høyere demper tårn, letta clutchklokke og svinghjul, alu.sko fra truggyen, 5 sett med stab.stag, lengre motorbukker, ny radioboks som er ca 5mm høyere og med skrudd lokk og mye mer...
                  Attached Files
                  Christer Antonsen, Borg MRK
                  1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
                  1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro

Comment

Originally posted by tomin View Post
                    3-3-1 er de snilleste med tanke på nervøsitet , og vel det beste å begynne med , eneste måten å finne ut hva som passer en er å prøve , j.q kjører vel 5-7-3 . men da sytes jeg baken ble for nervøs
                    Hei. Jeg kjører 7-3-5 i diffene. fikk beskjed på MM at det var bane oppsett de brukte. har ikke kjørt så andre oppsett enn det, og det som var i rtr opsettet. hvordan tror du det hadde vært med 5-7-3 i forhold?
                    Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
                    Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

Comment

Originally posted by Christer View Post
                      Hallo

Akkurat kommet hjem med en ny Hyper 8.5...
                      Oi oi oi... Gleder meg til vi får den hit!!

Vet du om det er de lange armene bak på den?
                      Ole Christian Solli
                      www.gmbk.no

Comment

Originally posted by Ole k View Post
                        Hei. Jeg kjører 7-3-5 i diffene. fikk beskjed på MM at det var bane oppsett de brukte. har ikke kjørt så andre oppsett enn det, og det som var i rtr opsettet. hvordan tror du det hadde vært med 5-7-3 i forhold?
                        Sikker på at det ikke var 5-7-3 de mente? Jeg har det på min bil og den er ganske stabil men likevel agressiv. Vurderer å gå ned til 1000-1500 olje bak, særlig når det er hullete.
                        Ole Christian Solli
                        www.gmbk.no

Comment

Originally posted by Ole C View Post
                          Sikker på at det ikke var 5-7-3 de mente? Jeg har det på min bil og den er ganske stabil men likevel agressiv. Vurderer å gå ned til 1000-1500 olje bak, særlig når det er hullete.
                          De sa 7-3-5. Da ville bilen dra seg fint igjennom svingen, istedenfor att den skyver fremhjulene fremover i svingen. og bak 5000 wtg for att det skulle kompensere for det foran. og 3000 wtg i senter ville være bra. men, hva om jeg har veldig tykk olje i senter? hvordan vil den oppføre seg da tro? Jeg tar i mot all erfaring.
                          Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
                          Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

Comment

Svarte............. NESTEN så jeg får lyst på buggy jo............

Comment

Originally posted by Ole C View Post
                              Oi oi oi... Gleder meg til vi får den hit!!

Vet du om det er de lange armene bak på den?

Hei

Det er fortsatt de vanlige bærearmene bak på den, de lange med nr88216 blir vel fortsatt ekstra utstyr, samme er det med CNC freset hubber bak, for det fulgte med helstøpte i plast.

P.S
                              Bare et tips, hvis en ønsker å ha de CNC hubbene bak på org bærearm, må man også bytte drivakslene til de med 4 streker på.
                              Christer Antonsen, Borg MRK
                              1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
                              1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro

Comment

Originally posted by Christer View Post
                                Bare et tips, hvis en ønsker å ha de CNC hubbene bak på org bærearm, må man også bytte drivakslene til de med 4 streker på.
                                ...eller bruke CNC hubber til Hyper 7, for da passer de originale Hyper 8 drivakslene på original bærearm også.
                                [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                                -----------------------------------------------------

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X