Gjelder denne tråden for RTR-versionen også?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hyper 8
Collapse
X
-
3-3-1 er de snilleste med tanke på nervøsitet , og vel det beste å begynne med , eneste måten å finne ut hva som passer en er å prøve , j.q kjører vel 5-7-3 . men da sytes jeg baken ble for nervøstom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz
Comment
-
Hyper 8.5
Hallo
Akkurat kommet hjem med en ny Hyper 8.5, den har da fått Spider differ rundt om, annen chassieplate som er 2mm lenger i front og 2mm lenger bak, big bore dempere, lik dem på st truggyen, høyere demper tårn, letta clutchklokke og svinghjul, alu.sko fra truggyen, 5 sett med stab.stag, lengre motorbukker, ny radioboks som er ca 5mm høyere og med skrudd lokk og mye mer...Christer Antonsen, Borg MRK
1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro
Comment
-
Originally posted by tomin View Post3-3-1 er de snilleste med tanke på nervøsitet , og vel det beste å begynne med , eneste måten å finne ut hva som passer en er å prøve , j.q kjører vel 5-7-3 . men da sytes jeg baken ble for nervøs
Comment
-
Originally posted by Ole k View PostHei. Jeg kjører 7-3-5 i diffene. fikk beskjed på MM at det var bane oppsett de brukte. har ikke kjørt så andre oppsett enn det, og det som var i rtr opsettet. hvordan tror du det hadde vært med 5-7-3 i forhold?
Comment
-
Originally posted by Ole C View PostSikker på at det ikke var 5-7-3 de mente? Jeg har det på min bil og den er ganske stabil men likevel agressiv. Vurderer å gå ned til 1000-1500 olje bak, særlig når det er hullete.
Comment
-
Originally posted by Ole C View PostOi oi oi... Gleder meg til vi får den hit!!
Vet du om det er de lange armene bak på den?
Hei
Det er fortsatt de vanlige bærearmene bak på den, de lange med nr88216 blir vel fortsatt ekstra utstyr, samme er det med CNC freset hubber bak, for det fulgte med helstøpte i plast.
P.S
Bare et tips, hvis en ønsker å ha de CNC hubbene bak på org bærearm, må man også bytte drivakslene til de med 4 streker på.Christer Antonsen, Borg MRK
1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro
Comment
-
Originally posted by Christer View PostBare et tips, hvis en ønsker å ha de CNC hubbene bak på org bærearm, må man også bytte drivakslene til de med 4 streker på.[ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
-----------------------------------------------------
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment