Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hyper 8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kjøpte meg hyper 8 rtr i dag. Holder på å kjøre inn.
    Hyper 8 RTR

Comment

kommer ikke å angre på det , en meget bra bil det
      tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

Hvordan er det med slerk i denne bilen? Blir det for slerkete i bærearmer etc? har hørt en del om dette.
        XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
        Xray T3, LRP, Tekin
        Grenland Modellbil Klubb

Comment

Originally posted by Finken View Post
          Hvordan er det med slerk i denne bilen? Blir det for slerkete i bærearmer etc? har hørt en del om dette.
          Hei

Den største slarken har vært i bakstillinga, og det i hubbene bak som har innsatser for bredding av bilen, de er nå tatt vekk og erstattet med helstøpte(delenr:88217) eller en optiondel i CNC(88218 )
          Christer Antonsen, Borg MRK
          1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
          1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro

Comment

Jeg kjøpte også sterkere styreservo. Fikk 40% på den, siden den som er orginal var så dårlig. Gleder meg til i morra, da skal bilen stå en hel tank på tomgang og så kan jeg begynne å kjøre forsiktig. :mrgreen: Håper ikke det renger :neutral:
            Hyper 8 RTR

Comment

Originally posted by Magnus92 View Post
              Jeg kjøpte også sterkere styreservo. Fikk 40% på den, siden den som er orginal var så dårlig. Gleder meg til i morra, da skal bilen stå en hel tank på tomgang og så kan jeg begynne å kjøre forsiktig. :mrgreen: Håper ikke det renger :neutral:
              Den skal stå 2 tanker på tomgang, også kan du kjøre 3 tanker rolig. ikke over halv gass. ellers er det en tråd her du kan lese om innkjøring.
              Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
              Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

Comment

Hvordan kan jeg gjøre at bilen får høyere bakkeklarering ? Bunnen/chassis'e blir kanskje oppskrapet hvis jeg kjører ned i et hull i asvalten. Kan jeg stile på demperene ? Går det ann å kjøpe større hjul ?
                Hyper 8 RTR

Comment

Originally posted by Magnus92 View Post
                  Hvordan kan jeg gjøre at bilen får høyere bakkeklarering ? Bunnen/chassis'e blir kanskje oppskrapet hvis jeg kjører ned i et hull i asvalten. Kan jeg stile på demperene ? Går det ann å kjøpe større hjul ?
                  hvis du ikke vil ha riper i chassisplaten, så kan du stille den ut i en hylle i stuen, evt med en rød sløyfe rundt.....

ellers så kan du enten stille ned fjørene, men det går på bekostning av kjøreegenskapene.
                  MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                  TRF-415MSXX
                  DEX410

Comment

Ok. Bare lurte om det gikk ann. Hvis jeg skal ha nye hjul/dekk og felg, hvor kan jeg kjøpe billig. Tenker på nett. Trenger også en failsafe. Glemte å ta opp antenna på senderen så bilen begynte å kjøre og og så kræsja. Måtte kjøpe ny steer knuckle. Så trenger en failsafe, så ikke det skjer.
                    Last edited by kaasa92; 19 July 2007, 20:45.
                    Hyper 8 RTR

Comment

HoBao Hyper 8.5 Europamester!!

Robert Battle ble Europamester denne helgen med Hyper 8 (8.5)!!

Bilder av bilen og en uttallelse fra mesteren finnes her:

Billions of happy photos, millions of passionate customers. Gorgeous online photo albums. Protect your priceless memories. Buy beautiful prints & gifts.

Hyper 8.5 ventes i salg her i slutten av august.
                      Ole Christian Solli
                      www.gmbk.no

Comment

Noen som vet hvor på nettet det er dele-lister og tegninger av denne bilen ?
                        Stian Holmberg - Still playing whit: Hellfire - Hyper 8 Pro/9 - 5x ST Pro - Jato/4Tec - Savage X - Rockbull2 - FlexiStick - 3x RealStick - 4x Nylint Jeep

Comment

Hvis det gjelder Hyper 8 så ligger det på sidene www.rcteam.no og klikk på Sprengskisser, da kommer det opp alt med deler og tegninger av bilen

Comment

hyper 8.5 pro

hei,er det noen som vet om den nye hyper 8.5 pro er ferdig bygget eller om det er byggesett.
                            Erik Strøm 1973 modell
                            Hyper 8, RB WS7III OG C6.
                            Jammin Pro Truggy.OS 30 VG

Comment

Originally posted by erikhyper View Post
                              hei,er det noen som vet om den nye hyper 8.5 pro er ferdig bygget eller om det er byggesett.
                              Hei

Den kommer som 80% ferdigbygd, bare sette inn motor, servoer, bygge dempere og lakkere karros.

Comment

Når kommer den? Pris?

Frode
                                Frode Strøm
                                Team Mustit RC 2013

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X