Kjøpte meg hyper 8 rtr i dag. Holder på å kjøre inn.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hyper 8
Collapse
X
-
Originally posted by Finken View PostHvordan er det med slerk i denne bilen? Blir det for slerkete i bærearmer etc? har hørt en del om dette.
Den største slarken har vært i bakstillinga, og det i hubbene bak som har innsatser for bredding av bilen, de er nå tatt vekk og erstattet med helstøpte(delenr:88217) eller en optiondel i CNC(88218 )Christer Antonsen, Borg MRK
1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro
Comment
-
Originally posted by Magnus92 View PostJeg kjøpte også sterkere styreservo. Fikk 40% på den, siden den som er orginal var så dårlig. Gleder meg til i morra, da skal bilen stå en hel tank på tomgang og så kan jeg begynne å kjøre forsiktig. :mrgreen: Håper ikke det renger :neutral:
Comment
-
Originally posted by Magnus92 View PostHvordan kan jeg gjøre at bilen får høyere bakkeklarering ? Bunnen/chassis'e blir kanskje oppskrapet hvis jeg kjører ned i et hull i asvalten. Kan jeg stile på demperene ? Går det ann å kjøpe større hjul ?
ellers så kan du enten stille ned fjørene, men det går på bekostning av kjøreegenskapene.MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
TRF-415MSXX
DEX410
Comment
-
Ok. Bare lurte om det gikk ann. Hvis jeg skal ha nye hjul/dekk og felg, hvor kan jeg kjøpe billig. Tenker på nett.Trenger også en failsafe. Glemte å ta opp antenna på senderen så bilen begynte å kjøre og og så kræsja. Måtte kjøpe ny steer knuckle. Så trenger en failsafe, så ikke det skjer.
Last edited by kaasa92; 19 July 2007, 20:45.Hyper 8 RTR
Comment
-
HoBao Hyper 8.5 Europamester!!
Robert Battle ble Europamester denne helgen med Hyper 8 (8.5)!!
Bilder av bilen og en uttallelse fra mesteren finnes her:
Billions of happy photos, millions of passionate customers. Gorgeous online photo albums. Protect your priceless memories. Buy beautiful prints & gifts.
Hyper 8.5 ventes i salg her i slutten av august.
Comment
-
Hvis det gjelder Hyper 8 så ligger det på sidene www.rcteam.no og klikk på Sprengskisser, da kommer det opp alt med deler og tegninger av bilenChrister Antonsen, Borg MRK
Comment
-
Originally posted by erikhyper View Posthei,er det noen som vet om den nye hyper 8.5 pro er ferdig bygget eller om det er byggesett.
Den kommer som 80% ferdigbygd, bare sette inn motor, servoer, bygge dempere og lakkere karros.Christer Antonsen, Borg MRK
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment