Ja skjønte det jeg. da må jeg nok kjøpe meg det.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hyper 8
Collapse
X
-
-
Det var inkludert i esken til min bil :confused: Rart hvis det ikke var i pakken din også.Originally posted by Ole k View PostJa skjønte det jeg. da må jeg nok kjøpe meg det.Last edited by buggy; 21 December 2007, 21:24.BUGGY
X-ray 808, RB, Spektrum DX3R. GPX4 PRO 1:10 Touring car
sigpic
Comment
-
nei, fulgte ikke med. men får ta det etter nyttår. posten er vel ikke helt i rute nå i julen alikevell. hehe.
Comment
-
Denne hyper 8 som omtales her, hva er den store forskjellen på denne og min Ho Bao Hyper St 1\8 Mac 28 motor. Grønn jaOriginally posted by Ole C View PostKanskje vi kunne samle folks erfaringer med Hyper 8 her?
Begynner å bli klar for våren her nå
Venter på motor og mer plussgrader...
sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
GMBK.
Comment
-
Er da buggien høyere bakkeklaring på da??? men brukes disse på samme bakkeunderlag og i samme typene under evt løpskjøring? Regner vel med det er 2 forskellige klasser mellom de 2. . Prøver bare å bli kjent med de forskjellige klassene +++, leser mye ,men alt er ikke like forståelig for meg så tidlig i den nye hobbyen min.Originally posted by Tom71 View PostHyper 8 og 8.5 er en buggy, men ST'en er en truggy.sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
GMBK.
Comment
-
Truggy er den som ligner mere på en MT, altså høyere bakkeklaring enn en buggy..Originally posted by rcjon View PostEr da buggien høyere bakkeklaring på da??? men brukes disse på samme bakkeunderlag og i samme typene under evt løpskjøring? Regner vel med det er 2 forskellige klasser mellom de 2. . Prøver bare å bli kjent med de forskjellige klassene +++, leser mye ,men alt er ikke like forståelig for meg så tidlig i den nye hobbyen min.
Truggy kjøres under klassen - Arena truck!
Buggy er foreløpig det mest populære, og kjøres i buggyløp da.
Kansje du forsto litt mere nå?: )Yamaha Aerox
Comment
-
Ja takker, der ble tilogmed jeg klarsynt.Originally posted by Ev1er View PostTruggy er den som ligner mere på en MT, altså høyere bakkeklaring enn en buggy..
Truggy kjøres under klassen - Arena truck!
Buggy er foreløpig det mest populære, og kjøres i buggyløp da.
Kansje du forsto litt mere nå?: )
Kjøpte truggi kun fordi jeg falt for den som jeg fant i hylla i sjappa, ikke med tanke på noe annet. Kanskje jeg må ha en buggi i tillegg også da
Best å ikke fortelle ho hjemme om det:wink:
sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
GMBK.
Comment
-
ja, men hvorfor?? hehe skal du lage lengre vandring på bærearmene?
Comment
-
www.micromonsters.no er fin butikk i norge.(visst du ikke vet det fra før av) ellers er det jo mange i usa. www.amainhobbies.com for eks. eller butikken til ole c her på forumet. www.xs-modellhobby.no
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment