virka som du hadde noe uhell som jeg la merke til hvertfall. husker hvertfall motoren din i hof.. men jeg mente det var mer ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Xray Xb 8
Collapse
X
-
På Antrade sine sider er det såvidt avbildet av den nye modellen, ( hvis det er den riktige da ), og enda bedre er at den kommer i Januar. Litt synd at det kommer forbedringer/forandringer midt i sesongen og ikke før, men blir spennede å se.Kim Gjerstad Oslo
Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb
Comment
-
Dette er nok en anna bil kalt Z-Car tipper jeg, laget av SH EnginesOriginally posted by plumbtek View PostPå Antrade sine sider er det såvidt avbildet av den nye modellen, ( hvis det er den riktige da ), og enda bedre er at den kommer i Januar. Litt synd at det kommer forbedringer/forandringer midt i sesongen og ikke før, men blir spennede å se.
*Sanwa M12X*Savöx*
*TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
*Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*
Comment
-
aktive diff
er det noen som har brukt denne? og er den bra? må man kjøpe den komplett eller passer det i den orginale diffen slik at man bare kjøper aktive diff segmentene.og til slutt. foranderer dere som bruker denne noe på olje tykkelsenOle Morten Hansen
76 mod TMBK
Comment
-
Har brukt denne en stund nå ja. Den må kjøpes komplett, da den er helt annerledes enn
orginal diffen.
Jeg har prøvd 2-3-5000, og synes 3000 passer fint for meg.
Bilen blir veldig responsiv, med meget god off-power styring (tynnere olje= mer off power)
og ut av svingen er det bare å sikte å skyte
sigpic
Team Xray
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment