Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thunder Tiger Mta 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nå må du få lagt den ut på webshopen din, med masse bilder!
    MBX-6
    Slash 4x4 rtr
    - Midtskogen Raceway-

    Comment


    • Sjøner ikke koffor alle sier alle disse problemen, dere må vere enormt uheldig eller grise kjøre som F"!¤. Har ikke sjed noe ting med meg, einaste er brekt støtfanger etter t-maxx vs mta (IKKE MED VILJE) Men hos meg har 2'andre gire slutta å virke ein gong, men det var liksom den utløsern i den greia i girkasa :P vanskleg å fortele, kan kansje fine eit bilde... den var slitt og fekk ikke tak på andre giret, kjiftet den og den gjke som pokern igjen!!

      (beklager skrivefeil, er ikke god på rettskriving)

      Comment


      • Her er bilde av den delen, det er den utløsern inni den som dytes ut av kraften når det snurer. (kom ikke på ka det hete) den var slit så den glap heile tida, men kjøpte ny og har aldri sjed siden :mrgreen:

        Comment


        • Jaja, nå har jeg tydeligvis havarert et eller annet i girkassa. Kan ikke si jeg har misbrukt den noe spesielt, heller. Dette skjedde ved kjøring på snø, forresten. Motor/clutch spinner fint, men akslingene ut fra girkassen vil liksom ikke være med.
          Last edited by tg1; 28 November 2007, 20:45.
          -= Tomas Gravvold =- ('81)
          Thunder Tiger MTA-4 S28 m/Nosram RS28
          Kyosho Minium Cessna 210 Centurion

          Comment


          • hvis du har tilgang på trykkluft kan du blåse langs det leddet og smøre det hvis det har satt seg fast?
            MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

            Comment


            • Hmm, hvilket ledd?
              -= Tomas Gravvold =- ('81)
              Thunder Tiger MTA-4 S28 m/Nosram RS28
              Kyosho Minium Cessna 210 Centurion

              Comment


              • den stang greia mente jeg
                MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                Comment


                • Originally posted by Rocky View Post
                  hvis du har tilgang på trykkluft kan du blåse langs det leddet og smøre det hvis det har satt seg fast?
                  Originally posted by tg1 View Post
                  Hmm, hvilket ledd?
                  Originally posted by Rocky View Post
                  den stang greia mente jeg
                  Frå Wikipedia – det frie oppslagsverket

                  Dings, duppeditt, greie, tingest og liknande er ord brukte i staden for det eigentlege namnet på ein gjenstand. Slike ord kan brukast om ein ikkje veit eller ikkje gidd seia namnet på dei. Ofte kan orda ha ein vag definisjon, ved at til dømes «duppeditt» er ein ganske liten ting medan «greie» kan vera større.:???::???::???:
                  Last edited by Basher; 29 November 2007, 22:52.
                  Bashing? Kun Savage som duger.

                  Comment


                  • Kjørte av en splint i girkassa jeg og... det å lande med fullt pådrag er aldri smart :sad: Når jeg åpna kassa og skifta splinten og akslingen den sto på tok jeg samtidig vekk reversen.
                    Roar Mortensen, 1970 modell
                    1985 Hornet :: 2007 MTA-4 m/Nosram RS28 Monster EVO

                    Comment


                    • Var på postkontoret og henta S50 i dag, Har starte den noen ganger under kjøkkenvifta og justert for veldig fet blanding så jeg får vel kjøre den inn etterpå. Det sto i manualen at jeg skulle kjøre den inn med 5 tanker og bare la den tusle rundt på gårdsplassen, noe som ikke tar lang tid da den bruker mye fuel. Måtte bruke drillen for og få den over øvre dødpunkt med pluggen ute men dette blir vel bedre etterhvert. Det kommer endel spon i olja nå til og begynne med men det regner jeg med er normalt eller hva?? Bilen ser veldig solid ut så detta blir spennende. Styresevo virker som noe svake greier det er jo så vitt sving, er det noen som kan anbefale en nsterkere servo og kansje en sprekere motor etterhvert. PS JEG BETALTE IKKE TOLL det sto gift på hentelappen og verdien var satt til 50 HKS. BILLIG.
                      Last edited by lillebror; 5 December 2007, 13:46.
                      mvh Petter Nordlie "71 modell

                      Comment


                      • Spon er ikke normalt og ikke bra, må du bruke makt for å få stempelet over toppen så bør det fortelle deg noe, det betyr i praksis at du bør forvarme motoren.
                        Men lykke til med en råtass av en bil, meld tilbake hvordan den oppfører seg og henger sammen!
                        MBX-6
                        Slash 4x4 rtr
                        - Midtskogen Raceway-

                        Comment


                        • Gratulerer med nybilen! nå må du legge ut video her etter innkjøringa:mrgreen:
                          MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                          Comment


                          • se på denne MTA4en :
                            MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                            Comment


                            • Originally posted by lillebror View Post
                              Var på postkontoret og henta S50 i dag, Har starte den noen ganger under kjøkkenvifta og justert for veldig fet blanding så jeg får vel kjøre den inn etterpå. Det sto i manualen at jeg skulle kjøre den inn med 5 tanker og bare la den tusle rundt på gårdsplassen, noe som ikke tar lang tid da den bruker mye fuel. Måtte bruke drillen for og få den over øvre dødpunkt med pluggen ute men dette blir vel bedre etterhvert. Det kommer endel spon i olja nå til og begynne med men det regner jeg med er normalt eller hva?? Bilen ser veldig solid ut så detta blir spennende. Styresevo virker som noe svake greier det er jo så vitt sving, er det noen som kan anbefale en nsterkere servo og kansje en sprekere motor etterhvert. PS JEG BETALTE IKKE TOLL det sto gift på hentelappen og verdien var satt til 50 HKS. BILLIG.

                              hvor ble den kjøpt?
                              Arve Frantsen 82 mod.
                              savage 25 m/SH28, calmato sport 40, firestorm 10T, inferno st US, esky HB CP2, T-rex 450 V2 m/Spektrum DX7 + trex 600E på vei

                              Comment


                              • Da har jeg blitt en stolt eier av :


                                monsteret..


                                Den overkjøre HSP en min bokstaveligtalt :P

                                Bilen er handlet oss Thomas-no ( miniracing.no )
                                han yter utrolig god service og kan masse om MTA4..
                                anbefales på det høyeste

                                Beklager dårlig bilde.. hadde bare mobiln tilgjengli..
                                Tor Ivar - 1987! Bare ungkarn
                                -HsP-Tyrannosaurus [X]
                                -Thunder Tiger MTA-4 S50

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X