Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thunder Tiger Mta 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Thomas-no View Post
    Se på vedlagte tegning, kan du tegne en pil/ring på hva som hadde løsnet.
    Da har jeg merket det med rødt. Det er da to splinter som holder de to halvmånene det gjelder, dvs en av de detter ut sperrer girakselen.
    Attached Files
    MTA4 S50 Sledgehammer, Xray MT18T, Sintech Gt-8, Kyosho Landmax II, Traxxas Stampede, Rascal 1/16, F-27C Stryker, Artech Wingdragon, Blade 400, Blade CX2, Spektrum DX3 +++

    Comment


    • Jeg har 4 liter blue thunder sport formula 20% nitro og 12% olje, går det å bruke den på en mta-4 sledgehammer?
      Tamiya tt-01d oppgradert!- Stryker F27C - Thundertiger mta4 Slegdehammer- div dustehelikopter - TFL Apparattion

      Comment


      • Visst du tar og leser i bruksanvisningen, så står det der kor mye anbefalt olje/nitro prosent du skal ha håper dette hjalp

        Comment


        • Originally posted by volvo-142 View Post
          Jeg har 4 liter blue thunder sport formula 20% nitro og 12% olje, går det å bruke den på en mta-4 sledgehammer?

          det går så det plystrer.

          i anvisningene til bilen står det gansek sikkert anbefalt mer olje.
          men det er bare no produsenten gjør for å gardere seg mo garanti krav, har du kjørt med mindre olje en det som står i anvisnigene får du ikke garanti. Amerikaner og søaksmål er en histori for seg selv.

          12% olje hodler i massevis så lenge du ikek tuner motoren for magert.
          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
          alt under 1200 cc er en startmotor.
          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

          Comment


          • takk for hjelpa har ikke fått bilen ennå så jeg har ikke fått lest i bruksanvisninga hehe
            Tamiya tt-01d oppgradert!- Stryker F27C - Thundertiger mta4 Slegdehammer- div dustehelikopter - TFL Apparattion

            Comment


            • Heisan.... Sku ha hadt mæ ett Hummerkaressori tel mta4 min.... E det nån nå har ett tips om kor æ får tak i det....
              Max Sivertsen 73 Mod
              FG MONSTER BEETLE
              TRAXXAS T-MAXX 3.3

              Comment


              • Ikkje denna typen.....http://miniracing.no/shop/product_in...2147087aad579c

                Hadde tængt mæ den så va uten lasteplan.....
                Max Sivertsen 73 Mod
                FG MONSTER BEETLE
                TRAXXAS T-MAXX 3.3

                Comment


                • Originally posted by kbang View Post
                  Da har jeg merket det med rødt. Det er da to splinter som holder de to halvmånene det gjelder, dvs en av de detter ut sperrer girakselen.
                  Det må klart være en fabrikasjonsfeil.
                  Vi tar resten på mail/pm.
                  sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

                  Comment


                  • Originally posted by volvo-142 View Post
                    Jeg har 4 liter blue thunder sport formula 20% nitro og 12% olje, går det å bruke den på en mta-4 sledgehammer?
                    Denne kan du fint bruke på Sledgehanner.
                    sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

                    Comment


                    • Heisann, første gang jeg skriver innpå her, og må si det er veldig gøy å sitte å lese andre sine erfaringer med mta-4.
                      Jeg har nettopp kjøpt min etter ca. 15 år++ uten bil :grin:
                      Det var ikke lett å velge, men etter å ha lest endel innpå her ser jeg jo at jeg har kjøpt den rette bilen :mrgreen:
                      Men.... Er det noen som vet om det går an å få tak i lader til Jaguar fjernkontrollen som fulgte med i RTR pakken?
                      På Elefun sier de at det ikke eksisterer, men det er jo hull til lader???
                      ThunderTiger MTA-4 S28, Tamyia SuperSabre, Mini-Z MR02 RM, Traxxas Slash, Hpi Cyber 10B

                      Comment


                      • Hmm vet ikke helt kor du får takk i det, bruker bere oppladbare aa batteri eg Kjøpte tunepipe i går så gleder meg til å teste den (thomas sin)

                        Men, alle mta4 eiere, plzz add meg på msn, har bere ein mta4 dude å snakke med:P: gimmi-93(a)hotmail.com

                        EDIT: Passer alle 6 volts hump packer i mta'en? 3 nede og 2 oppe (batterier i pakka)

                        Comment


                        • Varer vanlige oppladbare aa batterier lenge i fjernkontrollen da ?
                          Fikk anbefalt denne pakken til bilen:
                          [FONT='Calibri','sans-serif']http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkter.aspx?vareID=8344&itemref=1&kategoriID=10 000[/FONT]
                          ThunderTiger MTA-4 S28, Tamyia SuperSabre, Mini-Z MR02 RM, Traxxas Slash, Hpi Cyber 10B

                          Comment


                          • Er det forresten noen steder i Bergen Syd hvor det er gøyt å kjøre mt ?
                            Har hørt at det er en del som kjører på Kokstad, forbi Sparkjøp og ned til venstre...Tenkte kansje å ta en tur der i helgen hvis været tilsier det.
                            ThunderTiger MTA-4 S28, Tamyia SuperSabre, Mini-Z MR02 RM, Traxxas Slash, Hpi Cyber 10B

                            Comment


                            • Hmm, trur eg har jst plugg no (den med radio kontakt var helt kverka ledning på :S) hmm, må finne eit med bec som det heiter!

                              Comment


                              • Originally posted by RoySor View Post
                                Heisann, første gang jeg skriver innpå her, og må si det er veldig gøy å sitte å lese andre sine erfaringer med mta-4.
                                Jeg har nettopp kjøpt min etter ca. 15 år++ uten bil :grin:
                                Det var ikke lett å velge, men etter å ha lest endel innpå her ser jeg jo at jeg har kjøpt den rette bilen :mrgreen:
                                Men.... Er det noen som vet om det går an å få tak i lader til Jaguar fjernkontrollen som fulgte med i RTR pakken?
                                På Elefun sier de at det ikke eksisterer, men det er jo hull til lader???
                                Heisan... Æ kjøpte min MTA4 RTR pakke her http://www.smtas.no/ fulgte me en jaguar fjernkontroll,med ladder.... En med 2 utganger,ladder kontrollen og bilen samtidig....Så det e nu bære tull at det ikkje finnes.....
                                Max Sivertsen 73 Mod
                                FG MONSTER BEETLE
                                TRAXXAS T-MAXX 3.3

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X