Takker, det skal jeg prøve!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Thunder Tiger Mta 4
Collapse
X
-
På min var det bare vanlig grease. jeg har prøvd 2000 foran og 10000 bak, funket kjempefint, prøvd 10000 foran og 100000 bak på vinterføre, fungerte meget bra. Mange med god erfaring på 10 - 10, skullejeg prøve igjen ville det bli 20 foran og 10 bak, for å lure til meg litt styring.MBX-6
Slash 4x4 rtr
- Midtskogen Raceway-
Comment
-
Om du ikke har funnet på noe tull med den gearkassa så er det nok med det som er der. Hvis andre gearet ditt gikk føyken så håper jeg at du renset ut eventuelt spon og drit. Det går å bruke WD40, men det er nok en grunn til at det er litt viskositet på det fettet som er der opprinnelig. Det er begrenset hvor godt fettet fordeler seg hvis du kun fyller på i inspeksjons/justeringshullet.MBX-6
Slash 4x4 rtr
- Midtskogen Raceway-
Comment
-
Okei,det går vel... Syntes det var litt rart at der var helt tørt.... Det er jo lager å støff inni der,så litt smurnig,er vel bra.....Originally posted by Ev1er View PostBruker bare å spraye inn litt WD-40 i girkassen på Savagen;D:P
Max Sivertsen 73 Mod
FG MONSTER BEETLE
TRAXXAS T-MAXX 3.3
Comment
-
Kjørte alltid med tørr girkasse i Savvy'ene mine, null problem.Originally posted by Ev1er View PostOm hele innlegget var rettet mot meg, så har ikke jeg hadd noe trøbbel med gira..
Var på den andre bilen at spurdrevet gikk..
Burde jeg kansje ha litt grease inni girkassa eller trenger jeg ikke å gjøre noe?
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment